Het grote WTF-topic
- Crownless
Re: Het grote WTF-topic
edit2: @juffie: waarschijnlijk niet. Sorry. Lange tenen vandaag. Ehm... mijn ouders zeggen het ook. Het zal wel dialect zijn denk ik. Of parenting fail 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- juffie
- Site Admin
nee! Ik vond het oprecht een grappig klinkend woord! Ik had er nog nooit van gehoord, ik dacht dat het misschien een lokale uitdrukking was ofzo. Ik bedoelde het echt niet lullig hoor. edit, hihi, never mind.
MILF 

- cinderella
geörven wordt in het noord-westen ook gebruikt, kan het niet zijn dat beiden goed is?
Ik zou trouwens niet weten waarom je niet zou mogen freaken vanwege het feit dat je moeder in je kast zit te neuzen. Het zijn haar zaken helemaal niet, en ze zou moeten weten dat er privé dingen in kunnen hangen. Het was bedoeld om je gerust te stellen, sorry dat dat niet gelukt is. En he, ik freak vanwege een opmerking van een persoon die ik never nooit meer hoop te zien, bij jou gaat het nog wel om je moeder. Als het je oplucht zou ik hier nog wel een keertje op terugkomen, ze zal ook niet willen dat jij tussen haar sexy negligeetjes (schrijf je dat zo?) gaat zitten te wroeten, dat doe je niet.
Ik zou trouwens niet weten waarom je niet zou mogen freaken vanwege het feit dat je moeder in je kast zit te neuzen. Het zijn haar zaken helemaal niet, en ze zou moeten weten dat er privé dingen in kunnen hangen. Het was bedoeld om je gerust te stellen, sorry dat dat niet gelukt is. En he, ik freak vanwege een opmerking van een persoon die ik never nooit meer hoop te zien, bij jou gaat het nog wel om je moeder. Als het je oplucht zou ik hier nog wel een keertje op terugkomen, ze zal ook niet willen dat jij tussen haar sexy negligeetjes (schrijf je dat zo?) gaat zitten te wroeten, dat doe je niet.
toen doet er nu niet meer toe
- cinderella
http://nl.wiktionary.org/wiki/erven/vervoeging
Volgens deze pagina zou het verouderd taalgebruik zijn, dus geen dialect.
Volgens deze pagina zou het verouderd taalgebruik zijn, dus geen dialect.
- juffie
- Site Admin
- cinderella
Wat was die kreet ook alweer die ze hadden om leraren te werven?
Je leert het in het onderwijs! of zoiets? Ik ben 'm kwijt
Je leert het in het onderwijs! of zoiets? Ik ben 'm kwijt
- Yara
Je groeit in het onderwijs? Ben niet helemaal zeker overigens...
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- cinderella
Yep, dat was 'm! We leren dus helemaal niks, dacht ik toch helemaal verkeerd.
georven dat zeg ik ook altijd ben in Amsterdam geboren dus misschien daardoor mijn vader en zijn moeder mijn oma dus (die geen amsterdamse is trouwens maar in Leiden geboren) gebruikten het woord ook. Kan me voorstellen dat je hebt lopen malen hoor Crownless zou ik ook doen in zo een situatie. Heb je nog een beetje kunnen slapen?
georven is naar mijn weten gewoon plat amsterdams ..
tis er bij mij uitgemept (niet lettelijk )
tis er bij mij uitgemept (niet lettelijk )
Kom ik net van mijn werk zie ik een briefje om mijn deurknop heen met het bericht dat onze kat is aangereden WTF we wonen idd aan een hele drukke weg en wilden hem ook daarom binnen houden maar beestje glipte toch steeds. Kom ik bij de mensen aan krijg ik een heel verhaal dat ze aan kwam rijden met de auto en hem op de weg zag liggen en dat er een hele rij auto;s aankwamen die over hem heen zouden rijden dus zij was snel uit de auto gerend en voor hem gaan staan en toch kwamen ze aanrijden dus hoop paniek en geschreeuw en gehuil en niemand die haar hielp maar uiteindelijk kwam wel haar buurvrouw eraan of eigenlijk van haar moeder want die woont daar en die heeft onze kat op de stoep neergelegd zodat zij haar auto kon parkeren. Dieren ambulance werd gebeld en die hebben onze kat dus meegenomen volgens zijn redster had ie iig een pootje of heup gebroken. Toen ik thuis kwam zag ik dat ik gebeld was dus meteen terug gebeld en was idd een dierenarts hij heeft een gebroken hoektand die verwijderd moet worden en een wond op zijn voetzooltje die gehecht moet worden dus gelukkig loopt het met een sisser af. We worden zo gebeld hoe het verder met hem gaat en wanneer we hem kunnen ophalen enzo.
- kitten
Brrrrrr! Wat een goeie actie van haar zeg! Dat verdient een bloemetje. Hopelijk geneest je beessie snel!
Ja dat zeiden mijn dochter en ik ook al die heb ik meteen gebeld want eigenlijk is het haar kat. Die was helemaal over de zeik en komt zo hier heen zodat ze hem kan troosten als ie vanavond tenminste al naar huis mag ben nog niet gebeld en heb best wel de zenuwen.
- juffie
- Site Admin
Wat een goede actie van je buurvrouw! 
Maar wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Knufff! En fijn dat het zo goed is afgelopen, relatief gezien!

Maar wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Knufff! En fijn dat het zo goed is afgelopen, relatief gezien!
MILF 

Ja dat waren we zeker maar idd gelukkig is het nog goed afgelopen Hij ligt nu lekker op de bank eigenwijs kan amper lopen is nog dronken van de narcose maar springt wel de bank op. Wel 200 euro armer was niet de goedkoopste dierenarts waar ie naar toe gebracht is maar ja hij is er nog en gelukkig kon ik een betalings regeling treffen