Ja.. en dan vraag je op een BDS forum ineens of iemand nog een naaimachine heeft staan... hoezo dubbelzinnig... *grin*
Maar ik ben dus op zoek naar een naaimachine.. niet voor mezelf.. maar voor fiona.. ze maakt hele lieve poppetjes die Lientjes heten... alleen het naaien kost nogal wat tijd.. dus vandaar deze oproep:
Wie o wie heeft een nog een goeie naaimachine staan voor weinig ? Het hoeft niet de meest ingewikkelde te zijn.. zolang hij werkt en naait zou het al goed moeten zijn...
Dreamer
Naaimachine gezocht
- Dreamer74
Naaimachine gezocht
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

- kitten
Re: Naaimachine gezocht
Had ik je zomaar nog een middag kunnen strikken!
Maar helaas, ik heb geen naaimachine... 

- Dreamer74
Whahaha ja das dan weer jammer.. maar ben al blij dat ik je heb kunnen helpen.. en elke keer als je nu in de spiegel kijkt denk je aan mij.. *grin*
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 

Ik heb er geen 1 over voor je helaas.
Maar er zijn wel regelmatig naaimachines voor weinig te koop bij bijv lidl, aldi en kruidvat. Dan zijn ze meestal rond de 70 euro (weet niet of je dat al te duur vind)
Maar er zijn wel regelmatig naaimachines voor weinig te koop bij bijv lidl, aldi en kruidvat. Dan zijn ze meestal rond de 70 euro (weet niet of je dat al te duur vind)
- Jezebel
Ik heb er ook geen over, maar ik kan je wel een tip geven: Als je op marktplaats zoekt naar een naaimachine, kies dan voor een oude, mechanische. Zo'n ding heb ik ook, en die doet het na inmiddels 30 jaar dienst (niet bij mij, natuurlijk) nog perfect. Met software enzo erop... pfiew, voor zoiets zou ik daar niet aan beginnen. Die oude dingen zijn volgens mij ook niet heel duur, dus dat is het wel waard om naar te kijken 

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- cinderella
Ook geen over. Mij is de tip gegeven om op de rommelmarkt van mijn oude gymvereniging te kijken. Daar staan er jaarlijks een flink aantal. Dat is pas in juni, en te ver weg voor jullie (Kop van Noord-Holland). Maar misschien wel een tip: kijken of er in de buurt een (grote) rommelmarkt is.
toen doet er nu niet meer toe
- Daantje
- Contacteer:
Als je een eenvoudige zoekt. Kijk eens bij de lokale naaimachine winkels. Die hebben vaak inruilers staan die een onderhoudsbeurtje gehad hebben.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
dank jullie voor het meedenken
ik heb er toch 1 op mijn werk gekocht !

ik heb er toch 1 op mijn werk gekocht !