Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Vrolijk!

Bericht door Voleuse »

Ik ben inmiddels wel gewend aan dbjs poststijl, maar dit is wel het VROLIJK topic. Als je dan duivelssmileys in je bericht hebt en klaagt over een dresscode, tja, dan zit je gewoon verkeerd! :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Crownless

Bericht door Crownless »

Mja, ik denk niet dat je door hebt hoe onaardig je reactie op mijn antwoord overkomt. Wacht, ik schrijf even letterlijk per (deel van een) zin op wat ik er verder in lees.

@Crownless:
Trekt mijn aandacht: specifiek gericht op mij .

Die info had ik in de loop van de tijd al bij elkaar gescharreld..
Wat jij nu zegt is niets nieuws (en ik denk:waarom vraag je het dan?)

En wat jij bedoeld te zeggen is, dat het risico bestaat het ik overgeprikkeld kan raken Crownless zegt het fout en dbj verbetert dat op een betweterige manier (komt over als:ik weet het beter)

Dat vermoedde ik al en je "vergat" de strenge dresscode waar ik wellicht niet aan zal kunnen voldoen??
Dbj denkt dat ik express niks heb gezegd over de dresscode om hem te pesten ofzo (door de " bij vergat)

Geloof dat ze daar ook luide muziek draaien.
Dbj vindt luide muziek schijnbaar niks.

Oef, en alles bij elkaar ben ik dan ook nog een kapitaal kwijt....
Dbj vindt het gezien wat de showboot is veel te veel geld

Dat trekt mijn budget niet :evil:
Dbj is gefrustreerd over zijn inkomen en wellicht ook dat ik daar geen rekening mee heb gehouden.

Nee, de Showboat gaat 'm dan niet worden voor mij.
Dbj gaat niet naar de boot

Dank voor je info waaruit blijkt dat mijn indruk bevestigd wordt.
Dbj had al een beeld van wat de boot was en wilde dat bevestigd zien Dbj is blij met mijn reactie Nou, dat is dan de letterlijke vertaling. Nu, het gevoel. Dat gevoel is dubbel. want ik lees een dubbele boodschap, namelijk dat je enerzijds denkt dat ik me verkeerd uitdruk en dat ik je expres niet zou vertrllen over een dresscode, anderzijds wel een bedank.

Behalve dat is het veel negativiteit over de boot, het is zo heel duidelijk dat je hrt niks vindt.

Je stelde een vraag, ik gaf antwoord. Vervolgens blijk je zelf al een antwoord te hebben en wek je ook de indruk alsof ik een verkeerd antwoord gaf.

Kortom, ik denk dat het voor mij niet meer nuttig is als ik op jouw vragen reageer.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Guilty

Bericht door Guilty »

Dbj's posts komen heel vaak negatief over, ook als hij het helemaal niet zo bedoeld. Mij viel overigens het bedankje in hele positieve zin op. Meer als 'jammer dat je mijn ideeen over de boot bevestigt, want dat beteken dat ik niet kan gaan, maar bedankt dat je de moeite hebt genomen'.

Dbj is anders dan wij, als je dat weet, kun je ook proberen daar rekening mee houden. Lees het niet of geef hem feedback (zoals jij nu doet), maar ik vind t jammer dat er ook weer een waarschuwing aanhangt.
kitten

Bericht door kitten »

Hallooooooo... Ik ben thuis. En eh... :inluv: hihi!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nu pas thuis?... in de kleren van gister zeker? :) :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Sssst! ;)

(Net even omgekleed)
thaliya

Bericht door thaliya »

Wezen vlinderen? ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb goede hoop van niet. ;)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wow, go kitten! Tell us more!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
colet

Bericht door colet »

Fijn voor je, kitten!
kitten

Bericht door kitten »

Komt wel, Sabrina. ;) Maar kitten haz a happy. :) (en is stiekem erg bang voor de supdrop... De vorige viel niet erg goed.) Maar ik hoop dat de blijheid over het grote geheel het wint! :)
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Ja, maar..... :shutup: *erg verwarde blik* :confused: Nja, happy kitten is goed! :lol:
faery

Bericht door faery »

Maar ik geloof dat je de "veroorzaker" van de subdrop dan best kan bellen toch? Yay voor jou :static:
madeleine

Bericht door madeleine »

Lees ik nou dat iemand de sub in kitten heeft getriggerd? Lees ik het goed? *duimt en is verder helemaal niet nieuwsgierig :hypocrite: *
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

*ook in het geheel niet nieuwsgierig is*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie