Het Stuitertopic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
iezje

Re: Het Stuitertopic

Bericht door iezje »

dank je laura... woei.. stuitert nog wat meer
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Veel plezier :icon_biggrin:
fran

Het Stuitertopic

Bericht door fran »

Heerlijk vooruitzicht! Lekker genieten en veel plezier!!
Zhenna

Bericht door Zhenna »

Ik ga maandag lunchen met een Dominant waar ik al een tijdje mee mail zouden donderdag een koffiedate hebben maar had aangegeven dat ik maandag ook vrij ben. En een werkafspraak van hem ging niet door dus zou ie gaan schuiven met afspraken als dat lukte en dan zou ik het nog horen kreeg net een mail of eigenlijk pb via FL dat het dus maandag lunchen word.Ik ben heel erg zenuwachtig maar toch ook wel blij dat ik niet tot donderdag hoef te wachten Nu nog maar 1,5 dag stuiteren gelukkig is mijn dochter bij haar vriend dus kan lekker mijn gang gaan..................
fran

Het Stuitertopic

Bericht door fran »

Spannend!
Zhenna

Bericht door Zhenna »

Ja echt wel vooral ook omdat het mijn allereerste date met een Dominant is. En dan hebben we het nog niet eens over een spel date. Maar heb er op zich wel een heel goed gevoel over.
fran

Het Stuitertopic

Bericht door fran »

Zorg je wel voor goede backup! Ben er zelf geen ster in, maar zorg altijd wel dat iemand weer waar ik ben.
Zhenna

Bericht door Zhenna »

Ik heb niet iemand die ik in kan lichten. Maar we spreken in het openbaar af en ga sowieso niet meteen met hem mee om ergens te gaan spelen of zo. Hij is trouwens ook aan het werk dus zal denk ik een uurtje zijn dat we elkaar zien. Maar dan kunnen we wel kijken of de klik er irl ook is. Dank je voor jouw bezorgdheid.
fran

Het Stuitertopic

Bericht door fran »

Klinkt goed! Openbare plek is altijd prima.
skaoot

Bericht door skaoot »

Word beetje moe van mezelf dat ik al beetje stuiterig word na beetje goede eerste indruk contact op FL...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

Snap ik. En herkenbaar ook. En moeilijk tegen te houden.
colet

Bericht door colet »

Zhenna, ik zal duimen morgen dat je een heerlijke lunch hebt. Eh...heerlijke date ;)
Zhenna

Bericht door Zhenna »

Dank je Colet. De date was gezellig en de lunch heerlijk maar er komt geen vervolg ik voelde geen klik of een bepaalde spanning. Dus helaas. Had vanochtend wel ff kort een date met een nilla of date is een te groot woord hij was zo nieuwsgierig dat ie ff snel naar het park hier in de buurt kwam met zijn honden om me toch ff te zien. Hij was erg leuk en morgen zie ik hem weer.
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Beter verder date met een leuke nilla, dan met een niet-nilla zonder klik. Wie weet is 'ie nog te perverteren ;)
Zhenna

Bericht door Zhenna »

Hihi ja wie weet maar dan moet ik het wel durven op te biechten en wanneer doe ik dat? Eerst maar eens kijken of het echt iets gaat worden ben nu nog voorzichtiger geworden dan anders na de laatste date perikelen.
Plaats reactie