Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Voleuse
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Jaaaa hij doet het
*blij is*

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
*baalt*
Kijk. Ik kom er gewoon eerlijk voor uit. Al die feestjes in het Agendatopic. Hartstikke leuk. Echt waar. Ik zou er heel graag naar toe willen. Maar meestal trek ik het niet. :icon_sad:
Gatver. Net nog zo vrolijk... Nu voelt het weer alsof de hele wereld wél energie heeft voor leuke dingen en ik niet. Ik moet altijd maar plannen. En kiezen. Ik kán 1 activiteit in het weekend inplannen. Daarna houdt het op. En dan trekken sommige activiteiten me nog leeg ook. Ik kan niet eens alle draadjes hier lezen! Ik heb me ook maar niet aangemeld voor de X-files enzo. Kost me teveel! Waar slaat het op!?!
Life sucks. Sometimes.
*trekt zichzelf aan haar kraag overeind*
*slaakt diepe zucht*
*spreekt zichzelf moed in*
Kom op, Boef. Geniet van de dingen die wél gaan. Niet treuren om wat niet gaat.
(ja, makkelijk praten jij *grmbl*)
Kijk. Ik kom er gewoon eerlijk voor uit. Al die feestjes in het Agendatopic. Hartstikke leuk. Echt waar. Ik zou er heel graag naar toe willen. Maar meestal trek ik het niet. :icon_sad:
Gatver. Net nog zo vrolijk... Nu voelt het weer alsof de hele wereld wél energie heeft voor leuke dingen en ik niet. Ik moet altijd maar plannen. En kiezen. Ik kán 1 activiteit in het weekend inplannen. Daarna houdt het op. En dan trekken sommige activiteiten me nog leeg ook. Ik kan niet eens alle draadjes hier lezen! Ik heb me ook maar niet aangemeld voor de X-files enzo. Kost me teveel! Waar slaat het op!?!

Life sucks. Sometimes.
*trekt zichzelf aan haar kraag overeind*
*slaakt diepe zucht*
*spreekt zichzelf moed in*
Kom op, Boef. Geniet van de dingen die wél gaan. Niet treuren om wat niet gaat.
(ja, makkelijk praten jij *grmbl*)
- kitten
Lijkt me vreselijk frustrerend, om zo beperkt te worden...
Zoveel willen, maar niet kunnen... Knuffel!

- tijgie{K}
Lieve Boef. Ik ken jou als een sterk en heel positief iemand. Soms mag jouw ziekte ook gewoon heel erg klote zijn en mag je daar best op mopperen en boos over zijn. Je klimt vanzelf het dal weer uit en kan je weer lachen en giechelen, zoals je meestal doet. Je bent een kanjer.
:close_knuf:

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Jullie zijn schatten. :close_knuf:
knuffel Boefje, meer weet ik eigenlijk niet te zeggen behalve dat ik je heel veel energie gun zodat je wel kan doen wat je graag wilt doen.
Ahw, Boef, dat is heel naar, zien hoe andere mensen allemaal dingen kunnen die je (nog) niet (meer) kunt! 

- eireann
- Site Admin
- phedre
- Contacteer:
<-- geeft boef ook hele dikke knuffel en weet zo verrekte goed hoe ze zich voelt, zelfde probleem hier.
Daarnaast ook nog eens een financieel probleem waardoor het gewoon niet mogelijk is, dus heb ik eens energie is er geen geld om dat te doen waar ik zin in heb.....
hoopt maar dat Phee's snel van de grond komt, zodat ze weer heerlijk sociaal bezig kan zijn:):) (planning is half januari)...
Daarnaast ook nog eens een financieel probleem waardoor het gewoon niet mogelijk is, dus heb ik eens energie is er geen geld om dat te doen waar ik zin in heb.....
hoopt maar dat Phee's snel van de grond komt, zodat ze weer heerlijk sociaal bezig kan zijn:):) (planning is half januari)...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
knuffff Boef, ik wou dat ik je kon helpen 

Weet ook niet zo goed wat ik ermee moet....
- kitten
Wat is er gebeurd? 

- eireann
- Site Admin
Nee, wil nu alleen het gevoel delen. Verder even niet hier. Knuffels zijn wel even fijn.
Heb gewoon even nodig te voelen dat ik er toch wel bij mag horen, ofzo....
Heb gewoon even nodig te voelen dat ik er toch wel bij mag horen, ofzo....