Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
bibi{T}

Re: Post hier over je dier!

Bericht door bibi{T} »

Dat is heel naar en dan zo kort op elkaar :cry:
Knuffel :hug:
fran

Post hier over je dier!

Bericht door fran »

Dank je wel. Zucht...
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Owww *knuffel*
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

musje wat klote. :icon_sad: Veel sterkte gewenst.
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

fran

Post hier over je dier!

Bericht door fran »

Ja, allemaal best lastig. Na ruim 10 jaar trouwe dienst....
Illustra

Bericht door Illustra »

Knuffels musje.....dat is kut.....heel erg kut (mijn stopwoordje voor vandaag).

Naast alle andere ellende met werkgever belt mijn zussie net dat ze gisterenavond mijn 2 ratjes heeft moeten laten inslapen.
fran

Bericht door fran »

Daar wil ik mij best op aansluiten. Kut.....
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Sterkte beiden!!

Mijn Mick loopt ontzettend te klooien met zijn suikerwaardes. Eerste controle na 2 weken 2 eenheden insuline (IE) spuiten, had resultaat in de goede richting (van 25 naar 14, moet richting 7). Na die controle begonnen met speciaal diabetesvoer en dosis naar 2,5 IE. Controle week later: 19, maar kon door stress komen. Ook nieuwe fructosamine-test gedaan wat de bloedsuikerspiegel van de afgelopen 3 weken weerspiegelt en die was goed gedaald (750 > 404, bovenste normaalwaarde is 295).
Dus, op naar 3 IE en sindsdien zitten de waardes tussen de 20 en 24. Dat terwijl hij qua gewicht, gedrag, drinken en plassen wel leek te verbeteren. Nu moet ik dus een bloedsuikercurve gaan maken en kijken wat de insuline doet en hoe lang.

Het kan dus liggen aan de insuline, het voer of evt mijn priktechniek OF meneer heeft secundaire diabetes door bijv een tumor of andere aandoening.

Nja, we zien het wel. Ik kan niet veel meer doen dan afwachten. Voorlopig zal ik het protocol van de dierenarts maar blijven volgen, al zegt mijn gevoel dat ik een andere insuline wil proberen (waar ik op internet veel goede verhalen over lees, maar niet standaardprotocol is) en/of ander voer (veel slechte verhalen gelezen over het voer wat ik nu geef). Mja, internet hè?! Het komt ook deels door de (naar mijn idee) onduidelijke info die ik van de dierenartsen krijg en er niks met mijn verzoeken om duidelijkheid (o.a. rustig gesprek enzo) gedaan wordt.

*voelt zich soms behoorlijk moedeloos & machteloos*
fran

Post hier over je dier!

Bericht door fran »

Feline: ingewikkeld. Wat voor beestje is het?
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

@ musje: ex-kater van 6 ;). Staat volgens mij ook al eerder ergens in dit topic :).
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Feline's Mick is een heerlijk lief schattig katerbeestje.

Ik mis mijn katten...

Ik woon nu al meer dan een jaar op kamers en zo nu en dan mis ik mijn katten die bij mijn ouders leven.
Ik ga wel vaker naar in het weekend naar huis en dan komen ze weer zo heerlijk bij je liggen, het liefst daar waar ze lekker in de weg liggen op je schoot of op je bed. :inluv:

mist de hond ook wel, die ook bij mijn ouders is.
fran

Post hier over je dier!

Bericht door fran »

Sorry. Heb niet hele topic doorgelezen. Loop nog achter.....
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

@ musje: geeft niks :). Niet iedereen houdt alles post voor post bij en dat hoeft ook niet :). Ik vermeldde het alleen :).

@Tigerlily: mis jij Felix nou ook nog zo? Het is minder geworden, maar het komt nog regelmatig de kop opsteken (vooral bij het zien van foto's of luisteren van sommige liedjes). Ik voel ook nog zo veel woede dat de dierenambulance niet te hulp wilde schieten.. Een halfjaar verder en ik kan het gewoon nog niet accepteren :cry:.
En ik ben zo bang dat ik hem vergeet, zijn miauw-geluid, zijn geur, hoe z'n vacht voelde, wat hij deed en hoe etc.

Om het niet te veel een onderonsje te laten worden.. Zijn er meer mensen die dit herkennen bij het verlies van een huisdier?
Ik voel me zo'n dramaqueen of iig abnormaal hierin..
fran

Post hier over je dier!

Bericht door fran »

Twee van mijn katten heb ik nu in een korte tijd laten inslapen vanwege kanker. VRESELIJK! Mis ze vreselijk. Miesje heeft 10 jaar bij ons gewoond. Mank uit het asiel. Maar zo lief. Tarzan zelf gevonden in het bos. Afgedankt en heeft negen jaar bij ons rondgelopen.

Ik mis ze....
fran

Post hier over je dier!

Bericht door fran »

Nee Feline. Je bent zeker GEEN dramaqueen.
Plaats reactie