Bij het Noordstation naar links kijken, da's de hoerenbuurt.kitten schreef:Onderweg op mijn wereldreis!
Op zich is Brussel niet zo ver, maar ik ga met de trein! :smiley_panic: een internationale trein! :smiley_panic: Dat heb ik nog nooit gedaan! Maar ik ga mijn best doen, want aan het einde wacht mijn beloning: Starbucks! Yeah!![]()
Als er in Brussel geen wifi is, dan hebben jullie 48 uur geen last van me!![]()
Als ze me zoeken.....
- Daantje
- Contacteer:
Re: Als ze me zoeken.....
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Waarom heb je me dit niet verteld? We hadden Leuven samen onveilig kunnen makenRavelijne schreef:Groeten uit Leuven, vandaag! Wat is België populair bij WSers, zeg! Je zou bijna denken dat ze hier goeie chocola hebben, of zo...

- Peter^
- Contacteer:
Gelukkig maar dat ik dan niet in Leuven was. Drie van die vrouwelijke WS"ers daar tegenkomen, ........
Geniet van de positieve momenten.
- Ravelijne
@Olleke Dat klinkt goed!
Volgende keer denk ik eraan. Vandaag had ik toch de hele dag verplichtingen, namelijk Zarath gezelschap gehouden op een vakbeurs, dus je hebt weinig aan me gemist. 

- kitten
Dat lijkt maar zo hoor.Laura schreef:Belgie heeft noms! Serious noms! Alleen al wat daar in een gewone (voor belgse begrippen gewoon) supermarkt ligt is uitgebreider en beter dan wat je in een gewone (voor nederlandse begrippen) supermarkt vindt!

Check! Gespot!fixertje schreef:Bij het Noordstation naar links kijken, da's de hoerenbuurt.

- eireann
- Site Admin
- kitten
Have fun! 

Waarschijnlijk ben je al internet loos maar voor het geval het niet zo is een hele fijn weekend nijn.......
Dank voor de lieve wensen. Al zie ik ze nu pas... Nu ik weer terug ben. Is niet helemaal waar, want vriendje z'n foon met internet deed het wel, dus dit topic nog wel even bekeken. Maar verders was er niet echt tijd om er rustig voor te gaan zitten. Wel jammer dat het van 't weekend zo mistig was. Je schiet een beetje een doel voorbij als je gaat eten in een strandtent met uitzicht op de mist...... 
Gelukkig deed dat aan de sfeer en gezelligheid niet af!

Gelukkig deed dat aan de sfeer en gezelligheid niet af!
- juffie
- Site Admin
... dan zitten wij lekker een midweekje in CenterParcs. 
(Mobiel internet FTW!)

(Mobiel internet FTW!)

MILF 

- eireann
- Site Admin
- kitten
Heerlijk!
Ik ga ff afstand nemen van WS. Kom vast wel weer terug (ken mezelf, fetlife kon ik ook niet weerstaan
) maar nu effetjes rust.