Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Goed bezig Pluu, een copy paste was idd niet zo handig geweest :) Ik hoop dat er snel een bedrijf dat je wel op waarde kan schatten!
**Self Rescuing Princess**
Pluu

Bericht door Pluu »

Hoop ik ook! Het is op dit moment nog niet eens zo erg om nog even geen vast werk te hebben, ik werk nu nog in de gehandicaptenzorg naast mijn webshop, en ik weet nu dat er op relatief korte termijn kinderopvang te regelen is dus na de geboorte kan ik ook weer verder zoeken (en waarschijnlijk maak ik dan een stuk meer kans, omdat ik dan in ieder geval niet zwanger ben). Maar het blijft wel een gevoelig punt dat ik mezelf niet heb kunnen waar maken, ik was zó'n intelligente, veelbelovende student.. Het blijft iets dat steekt. Als mensen me nu als een halve debiel behandelen dan trek ik me dat heel erg aan, zelfs als het helemaal niet gemeen bedoeld is maar onwetendheid (of gewoon onnadenkendheid) is.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik hoop dat die betere optie inderdaad iets wordt :).

Ik kom ook even hier zitten. Ik kom net bij mijn oma vandaan, en die is nu officieel depressief verklaard, met medicatie en alles. Op zich zag ik dat al wel aankomen, omdat ze steeds achteruit is gegaan sinds mijn opa dood is. Ze had mijn tante opgebeld omdat het niet meer ging dus die was er ineens ook. Er hing een hele rare sfeer van 'We weten allemaal wat er is maar we praten er niet over'. Mijn oma is altijd vrolijk, dus dit is gewoon heel raar en verdrietig.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Awww... Waren je opa en oma lang bij elkaar? Fijn dat ze aan de bel heeft getrokken, :(
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja, meer dan 50 jaar getrouwd :(
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oh wow, ik snap dat dat oma zo erg aangrijpt.... Maar ze heeft hulp en heel lieve kleindochter!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

drie dagen feest... om afscheid te nemen van iets wat zo enorm dierbaar was/is.....
hoe dubbel kan t zijn.....
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
faery

Bericht door faery »

Dubbel inderdaad phedre, *knuffel*!

Lijkt me inderdaad raar Voleuse! Maar wel goed dat ze nu medicatie heeft, toch? Dat haalt de scherpe randjes er voor haar hopelijk vanaf *knuffel*

Nou mensen, ik ga hier ook maar even zitten. Niet dat ik nu zo ontzettend verdrietig ben, maar en keelpijn en m'n stem kwijt, en hoofdpijn zorgt er waarschijnlijk voor dat ik vanavond niet naar Crownless kan :( En da's suf, want ik had er heel erg zin in, en een hele dag niks gepland met mensen vind ik maar lastig (alhoewel volgende week meer dan vol zit, dus het misschien wel goed is dat ik niks heb vandaag).
fran

Bericht door fran »

Ik kom er vandaag ook even bij zitten. Ik voel mij naar. Weet niet precies waarom. Nu zou ik even heel graag willen dat er een pil is tegen bdsm verlangens. Wordt er gek van. Gek van mijzelf. Ik ben boos en vraag mij af, waarom heb ik dit....

Voor mij is D/s ingewikkeld omdat ik 'andere' keuzes heb gemaakt in het leven. Dan denk ik, doe doe het roer om. Alles anders, maar weet ook dat ik daar niet het karakter voor hem. Ik ben een muts...... grr...

Had ik al gezegd dat ik gek wordt van mijzelf?
faery

Bericht door faery »

Gek worden van jezelf is nooit goed *knuffelt*

Ik snap niet precies wat je bedoeld met 'andere' keuzes, en alles anders willen doen. Wel zijn onvervulde sterke verlangens gewoon stom (of het nu bdsm is of niet).
fran

Bericht door fran »

Anders doen:
Bij mijn vanilla man weg. En kiezen voor een D/s relatie. Onvervulde verlangens zijn inderdaad stom.

Dank je wel feary, knuffel terug!!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Het is echt niet mutserig dat je niet zomaar bij je man weg kan gaan hoor. Ik neem aan dat je ooit van hem gehouden hebt, misschien nu nog doet. Dan is het niet eeen kwestie van even het roer omgooien.
Pluu

Bericht door Pluu »

Eens met Voleuse, dat zijn geen beslissingen die je zomaar eventjes maakt. Logisch dat je daar even goed over na wilt denken voordat je zo'n stap neemt!
fran

Bericht door fran »

Ja. Ik hou nog steeds heel veel van hem. Het is ook een super lieve man. Eigenlijk te lief. Wil ook niet bij hem weg, maaaaaaaaar bdsm verlangens zijn zo hevig aanwezig. Wordt er erg verdrietig van allemaal.

Dank jullie wel! Heerlijk dat er bij WS altijd wel iemand kan/wil luisteren.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:close_knuf: :close_knuf: Meedenken in je keuze gaat natuurlijk wel wat lastig vanaf hier, je moet er toch zelf uitkomen, maar in ieder geval een dikke knuffel voor Mutsje! :close_knuf: :close_knuf:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie