Ahw, Juffie, wat naar! Knuffel En ik weet niet precies meer hoe het zit, maar zolang je misselijk bent van de morfine is je lichaam er nog niet zo aan gewend dat je verslaaft bent. Heel veel sterkte!
Bedankt voor al die lieve knuffels!!!!! Dat helpt altijd.
Tja, het ligt ook aan mij. Afgelopen zaterdag ben ik geflipt. Totale gekte sloeg toe. Het verlangen zo intens, zo groot, zo aanwezig, zo onbeheersbaar. Mijn Meester weet ook niet wat hij ermee moet op zo moment. Herkent het ook niet. Ik weet het ook niet, leek wel rellen. Ik trek dat niet meer. Sta nu weer met mijn beentjes op de grond. Ik wil niet meer terug naar dat instabiele. En daardoor druk ik de sub in mij ver weg. Lekker veilig, heel ver weg. En dat maakt verdrietig. Maar ik kan niet meer, wil niet meer, voorlopig geen bdsm meer.
:icon_sad: :icon_sad: :icon_sad:
@juffie: met die pijnstillers op is autorijden natuurlijk ook geen strak plan! Morgen kan ik misschien nog wel even taxi rijden. Ik moet morgen inpakken, maar als ik niet lummel, is even op en neer naar casa JJJ er wel bij te proppen! Dit lijkt me belangrijk genoeg!
Zoals ik al tegen kitten zei in een sms; ik heb niet zelf gereden, we hadden een taxi.
Foto gemaakt, ging erg snel trouwens in het ziekenhuis, en nu weer afwachten. Vandaag gaat het weer een stukje beter gelukkig, de helse pijn is er wel vanaf, maar goed, ik gebruik nog steeds medicatie.
Vanavond fysio gehad en die wijt het aan de uitstulping op de tussenwervelschijf en enkele tests met mijn lichaam bewezen zijn stelling ook. Nu afwachten, hij denkt niet dat er iets uit de foto gaat komen, maar omdat mijn been ook een beetje begint op te spelen, kan ik gaan aandringen op een scan.
Wraaaah, waarom vind mijn eczeem uitgerekend nu het tijd om op te spelen. Nu loop ik met een heftige jeuk op mijn kruin (daar zit het) Ik heb geen Resdan Forte in huis om het te minderen.
(fysio-modus)
De grootte van een hernia is niet gerelateerd aan de hoeveelheid symptomen. Dus je kan een uitstulping of kleine hernia hebben met veel symptomen of een grootte hernia met zelfs geen symptomen. Ik hoop dus voor je dat het meevalt!
Gaat vandaag gelukkig al weer stukken beter! Dus ik wacht die foto even af, als daar niks uitkomt ga ik voor een scan.
Nú zijn de klachten dan wel weer een stuk afgenomen, (goddank, ik kroop afgelopen week huilend over de grond NO PUN!), maar over de gehele linie is mijn rug gewoon klote. Dus er moet iets gedaan worden, maar alsjeblieft niet NU!!! Niet met mijn nieuwe baan nu.