Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Mack

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Alle kilt liefhebsters mogen naar Arnhem komen. :mrgreen:
Ze komen hier in kudde-vorm voorbij. Inclusief bagpipes & marching-drums.

De airborn-herdenking is dit weekend.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Kan ik hier mensen vrolijk maken met bubbeltjes plastic? Daar wordt ik vrolijk van.

En ik wordt ook wel ontspannen van de berichten die ik hier lees van hele lieve mensen.
Geniet van de positieve momenten.
JJV

Bericht door JJV »

probeer de milieu vriendelijke versie

.. all you can pop
~\v/~
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

proficiat jongetje!!!
*probeert dingen tegenwoordig wanhopig vanuit de positieve kant bezien. Al ben ik ook meer voor Crownless'visie van halfleeg tov halfvol*

Ik heb volgens mij zowaar een goede rant geplaatst in het troosttopic. Toch on topic want ik ben idd heel verdrietig, maar volgens mij toch wel rantwaardig. kleine yeah ofzoiets!
kitten

Bericht door kitten »

Onderwerp: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
eireanne schreef:
kitten schreef:Kut joh, volgens mij heb ik PMS ofzo! :shock:

zo af en toe kon ik onwijs geïrriteerd zijn en onredelijk boos worden om niks op jongetje. Ik ben toen eens op advies van iemand (weet niet meer wie) op gaan schrijven wanneer dat gebeurde. 18 juni staat dat erin, toen was de hele wereld kut. 17 juli gebeurde er iets ingrijpends (positief) waardoor ik niks heb gemerkt. Maar gisteravond waarschuwde ik jongetje al dat ik onredelijk boos zou kunnen worden en dattie dat dan niet persoonlijk op moest vatten.

Door Mirena word ik niet meer ongesteld, maar volgens mij heb ik dus wel degelijk een cyclus. :shock:
Fijn dat het opschrijven heeft geholpen kitten, -ik gaf de tip- misschien helpt het dat je nu weet wat het is?
18 juni - ik kan niks en mijn carrière is een flop!
17 juli - ...
20 aug - iedereen is irritant bezig!
17 september - ik ben een kutmoeder!

Yep. Ik heb het overleefd. En amper mensen het hoofd afgebeten, volgens mij! :icon_biggrin: :icon_biggrin:

Damn, wat heb ik me kut gevoeld gister en eergister! :icon_sad: Verkoudheid er overheen. :icon_sad: Flinke huilbui gister en vandaag is het weer ok. :icon_biggrin:

Noteren jullie 16 oktober vast in jullie agenda's? :twisted: :twisted: :twisted:

Afbeelding
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

gelukkig dat ik die grappige opmerking over moederschap niet in de danger time zone gepost heb dan 8-)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik weet niet zoveel over cyclussen van vrouwen. Ik ben een man. Voor mijzelf heb ik de ervaring dat er één vaste datum per maand is, waarop er meestal opmerkelijke dingen gebeuren. Soms positief, maar ook vaak negatief.
Dit patroon doet zich al zo'n ruim 20 jaar voor. Dus houdt ik er met afspraken plannen wel een beetje rekening mee.
Of is het allemaal toeval?
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

Buurman was blij met de taart.

Een half uurtje later werd er aangebeld: buurman met mijn taartbord... vol lekkere Somalische hapjes! :food:
De cake was zelfs nog warm! :food:

Goeie ruil! 8-)
colet

Bericht door colet »

You go girl! Blije buurmannen moet je te vriend houden!
cinderella

Bericht door cinderella »

Was dat nou dezelfde buurman die een keer aanbelde vlak voordat je naar een kinky feestje ging?
toen doet er nu niet meer toe
kitten

Bericht door kitten »

ja! :biggrin:
murron

Bericht door murron »

Ik ben shocking bezig...ik heb een vage schoonmaak bui :confused:
Ben zelfs de kachels met een sponsje helemaal weer wit aan het maken(ik rook binnen en is te zien tijdens schoonmaak :bloos: :icon_confused: )Ramen blinken achter weer en in de keuken(van binnen en buiten!) (morgen is voor aan de beurt) Waarom laten vliegen altijd overal shitstipjes op alles achter grrrr.
Gordijnen zitten in de wasmachien.
Langzaam krijg ik een spik en span schoonhuisje

Ik ben gewoon goedddd bezig :hypocrite: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*doet cheerleader dansje voor Murron* Cool!

De opruimactie chèz Ravelijne duurt ook nog onvermindert voort. En heeft zich schijnbaar uitgebreid tot Alles. Echt Alles gaat op de schop en mag alleen terug in de kast als het daar ook echt hoort. Gisteren had ik wel een juichmoment, toen had ik het gevoel dat ik over de helft was. Volgens mij is dat niet zo, maar het is wel een lekker gevoel. :mrgreen:
phedre

Bericht door phedre »

ondanks alle stress en emo gestuiter in het andere topic toch een leuk vooruitzicht... nog even en dan noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer ongesteld zijn.... ik kan er helemaal naar uit kijken!!!! lijkt me heerlijk!!:)

(misschien dat het toch wel beetje stressverhogend helpt hoor.... is toch wel flinke medische ingreep.... maar ik kijk hierin vooral naar voordelen!!!)
kitten

Bericht door kitten »

gaat je BM eruit phedre? Heftig! Ik wens je een spoedig herstel na je operatie! Hoe lang nog voor je aan de beurt bent?

Zelf zit ik hier volledig on topic te glimmen en te gloeien en happy te wezen. :mrgreen: En ik reed net door de BK drive thru en toen waren ze mijn mayo vergeten en ja, wel 40ct voor betaald, hallo! Dus ikke terug, kreeg ik twéé mayo's en een sapje gratis! :icon_biggrin: No questions asked! :icon_biggrin: Goeie service. En nu ben ik op weg naar mijn vriendje, waar ik twéé nachtjes blijf slapen. :inluv: *zwaait naar vriendje*
Plaats reactie