Het grote WTF-topic
- Voleuse
Re: Het grote WTF-topic
Das wel veel geld zeg! Je hebt het er wel voor over, maar ineens 200 euro kwijt zijn is toch wel zuur!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ja dat is zeker zuur vooral omdat ik toch al iedere maand een stukje over hou maar ja kon gelukkig een betaling regeling treffen en volgende maand beginnen met 50 euro wel meteen in de duurste maand maar er zijn ergere dingen.
- kitten
OMG... http://www.ouders.nl/mnie2011-sinterklaasjournaal.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar goed dat de welpjes die aflevering niet hebben gezien.

Maar goed dat de welpjes die aflevering niet hebben gezien.
Zouden jouw welpen direct alles hebben ingevuld?
Ik denk idd dat kinderen bij deze oproep alle waarschuwingen vergeten, als ze die al kennen, want hoeveel kinderen zitten er zonder toezicht onder de geloofsleeftijd op internet?
Los daarvan klopt er een boel niet aan, als ik dat zo lees.
Ik denk idd dat kinderen bij deze oproep alle waarschuwingen vergeten, als ze die al kennen, want hoeveel kinderen zitten er zonder toezicht onder de geloofsleeftijd op internet?
Los daarvan klopt er een boel niet aan, als ik dat zo lees.
- kitten
Nee, want de oudste twee weten al dat het een sprookje is, dus die vullen het niet in en de jongste kan dat nog niet alleen. Sowieso weet ik vrij zeker dat ze het zouden vragen en anders zie ik het achteraf (hun mail komt bij mij binnen) en kan ik ze alsnog uitleggen waarom dat niet mocht.
- miss_meeko
Bah, veel overlijdensberichten op een dag.
Zojuist naar de winkel gelopen schuin onder in onze flat. Liggen er op de parkeerplaats bloemen. Heeft gistermiddag een vrouw van 26 suicide gepleegd door van de 4e etage te springen.
Krijg ik daarna een brief binnen. Ex klasgenoot van de havo is overleden aan de gevolgen van leukemie, ook pas 26. Kijk ik in het jaarboek, staat daar een praatje in wat ze over tien jaar bereikt wilde hebben, dat is nu 9 jaar terug...
Ik krijg toch van dat soort berichten erg de nare bibbers.
Zojuist naar de winkel gelopen schuin onder in onze flat. Liggen er op de parkeerplaats bloemen. Heeft gistermiddag een vrouw van 26 suicide gepleegd door van de 4e etage te springen.
Krijg ik daarna een brief binnen. Ex klasgenoot van de havo is overleden aan de gevolgen van leukemie, ook pas 26. Kijk ik in het jaarboek, staat daar een praatje in wat ze over tien jaar bereikt wilde hebben, dat is nu 9 jaar terug...
Ik krijg toch van dat soort berichten erg de nare bibbers.
- thaliya
Dat zijn inderdaad onwijs rottige berichten 

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
WAAROM als ik een buitenlandbetaling doen, en aangeef dat ik in euro's wil betalen, maakt de ING daar op het laatste moment Letse Lat van? Ik weet toch heel zeker dat ik DAT niet heb ingevuld.
Kon gelukkig nog op tijd annuleren en t opnieuw doen..
Ow, en nog een WTF-moment, van een paar dagen geleden al. WAAROM zitten er kapotte nietjes in mijn TANDPASTA? Ik weet het, ik kreeg die Oral-B tube gratis van de kruidvat. Ik zei nog netjes aan de mevrouw van de kassa, mevrouw, die tube tandpasta is niet van mij hoor, die hoeft u niet in mijn tasje te doen, ik heb alleen maar de pot zwangerschapsvitaminen. Maar nee, de tandpasta kreeg ik erbij cadeau. Geen reden verder, gewoon omdat de Kruidvat in een aardige bui was. Ehhhm.. lieve mensen van de kruidvat, als Oral-B jullie vertelt om alle tandpasta van hun merk uit de schappen te halen omdat er nietjes in kunnen zitten is het NIET de bedoeling om die tandpasta gratis uit te gaan delen. En in ieder geval niet zonder erbij te vertellen dat er nietjes in kunnen zitten. Brrr, gelukkig zag ik het op tijd voordat ik ermee ging poetsen, metaal en vullingen is AU. En nietjes + tandvlees is ook AU!

Ow, en nog een WTF-moment, van een paar dagen geleden al. WAAROM zitten er kapotte nietjes in mijn TANDPASTA? Ik weet het, ik kreeg die Oral-B tube gratis van de kruidvat. Ik zei nog netjes aan de mevrouw van de kassa, mevrouw, die tube tandpasta is niet van mij hoor, die hoeft u niet in mijn tasje te doen, ik heb alleen maar de pot zwangerschapsvitaminen. Maar nee, de tandpasta kreeg ik erbij cadeau. Geen reden verder, gewoon omdat de Kruidvat in een aardige bui was. Ehhhm.. lieve mensen van de kruidvat, als Oral-B jullie vertelt om alle tandpasta van hun merk uit de schappen te halen omdat er nietjes in kunnen zitten is het NIET de bedoeling om die tandpasta gratis uit te gaan delen. En in ieder geval niet zonder erbij te vertellen dat er nietjes in kunnen zitten. Brrr, gelukkig zag ik het op tijd voordat ik ermee ging poetsen, metaal en vullingen is AU. En nietjes + tandvlees is ook AU!

- kitten
Daarover zou ik Oral-B én de Kruidvat aanschrijven! 

Mwah, dat vind ik dat ook weer een beetje lullig voor die mevrouw die die tandpasta aan het uitdelen was. Ze had het niet moeten doen maar ik heb wel echt het idee dat ze het wel vanuit een klantvriendelijke gedachte deed, zo van, als die tandpasta toch weg moet dan maak ik er liever klanten blij mee. Waarschijnlijk wist zij weer niet van de nietjes, alleen dat de bedrijfsleider had gezegd, zorg dat je die doos met tandpasta loost, ofzo. Ik wil eigenlijk ook niet dat die vriendelijke kassa-mevrouw er problemen mee krijgt, ik vind het dan ook wel weer heel lief dat er nog mensen op deze wereld zijn die in hun werk klantvriendelijk proberen te zijn.
Alleen, eehm, in dit geval was het niet zo'n handige actie
Alleen, eehm, in dit geval was het niet zo'n handige actie

- kitten
Dan mss teruggaan en die mevrouw aanspreken? Lijkt me iets waarvoor je mensen wil waarschuwen hoor!
- Daantje
- Contacteer:
@Pluu inderdaad terug mee gaan: nietjes in tandpasta is ernstig.
:smiley_panic: :smiley_panic: Ik heb net de makelaar opdracht gegeven een voorlopig koopcontract te maken. :smiley_panic: :smiley_panic:
:smiley_panic: :smiley_panic: Ik heb net de makelaar opdracht gegeven een voorlopig koopcontract te maken. :smiley_panic: :smiley_panic:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Ravelijne
@Pluu Weet je zeker dat het niet weer zo'n gewone product promotie was? Ik krijg ook regelmatig gratis producten bij de kruidvat van sikkeneurige kassa dames die het extra moeite en gedoe vinden om die promotie materialen uit te delen. Ik kan met google niets vinden over een product recall van Oral B. Ik denk dat Oral B zelf alleen maar bij is als je deze informatie en het product lot nummer doorgeeft. Mogelijk andere mensen die uitgedeeld kregen, ook.
@fixertje Oeh, spannend! Gefeliciteerd.
@fixertje Oeh, spannend! Gefeliciteerd.