Vrolijk!
- tijgie{K}
Re: Vrolijk!
Leuk chippie! Gefeliciteerd!
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- cinderella
Wow! Gefeliciteerd, jullie laten er ook geen gras over groeien! Komt Petruss nu ook bij je wonen, of wordt je straks ook een Noord-Hollandse van achter de duinen?
toen doet er nu niet meer toe
- Tie
gefeliciteerd!
ik kreeg vandaag ook super goed nieuws, een kinky winkel is geintresseerd in mijn idee voor een exculsieve paysite!
dus van de week even alle details doorspreken, daarna een modellenbestand aanmaken,site maken....en dan....SHOOTEN EN FILMEN MAAR <3
ik kreeg vandaag ook super goed nieuws, een kinky winkel is geintresseerd in mijn idee voor een exculsieve paysite!
dus van de week even alle details doorspreken, daarna een modellenbestand aanmaken,site maken....en dan....SHOOTEN EN FILMEN MAAR <3
- kitten
Tall Cranberry White Mocha, Terriyaki Beef sandwich, wifi en kerstliedjes op de achtergrond. Ik word altijd zo gelukkig van de Starbucks... 

Ik heb weer een autootje 
Oud, rijdt als een overdekte zeepkist, klinkt als een verkoude koffiemolen maar met 4 nieuwe banden, nieuwe radiator en apk tot volgend jaar september. Ik kom de winter wel door

Oud, rijdt als een overdekte zeepkist, klinkt als een verkoude koffiemolen maar met 4 nieuwe banden, nieuwe radiator en apk tot volgend jaar september. Ik kom de winter wel door

- Voleuse
Tis maar wat je lang vind natuurlijk
Maar gefeliciteerd! Kun je ook meedoen in het trouwtopic 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Dank je en heel veel plezier en succes met het uitzoeken morgeneireann_DB schreef:Yay! Fijn illustra! Wij gaan morgen kijken en hopelijk gelijk kopen. Veel veilige km er mee!

- eireann
- Site Admin
Ook wij hebben weer wielen! :cheer:
iets ouder dan gepland, maar ook bijna de helft van het budget dus dat geeft niet. Nieuwe APK en meteen meenemen, zo heb ik het graag!
(was wel een gedoe zeg.... veel autos al verkocht, of heel ver weg (en met de bus niet handig) gelukkig nog een leuke in Den Bosch gevonden
Nu bek af en van een gedeelte van het niet uitgegeven budget: Sushi Eten! :cheer:
iets ouder dan gepland, maar ook bijna de helft van het budget dus dat geeft niet. Nieuwe APK en meteen meenemen, zo heb ik het graag!
(was wel een gedoe zeg.... veel autos al verkocht, of heel ver weg (en met de bus niet handig) gelukkig nog een leuke in Den Bosch gevonden

Nu bek af en van een gedeelte van het niet uitgegeven budget: Sushi Eten! :cheer:
**Self Rescuing Princess**
Gaaf! Wat voor een is het er? En eet smakelijk.
Edit: ik hoop dat het gesmaakt heeft
Edit: ik hoop dat het gesmaakt heeft