Vrolijk!
- madeleine
Re: Vrolijk!
Jay nieuwe auto is altijd leuk... dat samenwonen heerst nogal.... Ik ben een blij ei... we gaan samenwonen... waarschijnlijk zo einde feb. Hij heeft zijn garage al leeggeruimd, zodat mijn motor er kan staan, nu nog het huis kattenproof maken.. nog kerst en een tipje naar de zon. En dan en dan elke dag bij mijn lief 

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- kitten
En ik heb een nieuwe Fetlife status... hihi! 
*knuffelt mad* en dat na de Berlijn-gesprekken. Kun je nagaan.

*knuffelt mad* en dat na de Berlijn-gesprekken. Kun je nagaan.

- phedre
- Contacteer:
hier ook vrolijk:)
een mega druk en gaaf weekend achter de rug en ik stort nog niet in....
:)
sterker nog.. zit lekker buiten in mn shirtje krukjes te schuren....
even beetje tijd voor mezelf komende twee weken voor de drukte rondom Phee's losbarst, dus lekker kleine klusdingetjes doen...
en vrolijk omdat het toch al eind november is en ik gewoon in mn shirtje buiten kan zitten, zonder dat t koud is en nat en guur en waardoor ik dus heerlijk veel kan genieten nog van daglicht en zo
en nog meer yeahhhh omdat verlengingstraject bij coach/psych is goedgekeurd en ik dus lekker nog paar maandjes steuntje in de rug heb gedurende de komende hectische periode
kortom... YEAHHHH.... ik ga goed!!
@madeleine.. gefeliciteerd!!!
@kitten.. succes!!!
een mega druk en gaaf weekend achter de rug en ik stort nog niet in....

sterker nog.. zit lekker buiten in mn shirtje krukjes te schuren....

en vrolijk omdat het toch al eind november is en ik gewoon in mn shirtje buiten kan zitten, zonder dat t koud is en nat en guur en waardoor ik dus heerlijk veel kan genieten nog van daglicht en zo

en nog meer yeahhhh omdat verlengingstraject bij coach/psych is goedgekeurd en ik dus lekker nog paar maandjes steuntje in de rug heb gedurende de komende hectische periode
kortom... YEAHHHH.... ik ga goed!!
@madeleine.. gefeliciteerd!!!
@kitten.. succes!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- juffie
- Site Admin
Waaaaauw!!!
We hebben een geweldig prachtig huisje!!!
Mét een ligbad mét bubbelbadfunctie!
én een douche!
én een open haard! (WIJ WEL!!!
)
én een SAUNAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
De cottages zijn hier helemaal gerenoveerd, dus het interieur is ook prachtig!!! Mooi ruim huisje, mooi meubilair dat goed zit, mooie ligging, het kan niet op!
We blijven hier maar wonen denk ik.
Morgen het zwembad enzo maar eens gaan verkennen, voor het eerst zwemmen met Jeejtje.

We hebben een geweldig prachtig huisje!!!

Mét een ligbad mét bubbelbadfunctie!

én een douche!

én een open haard! (WIJ WEL!!!

én een SAUNAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

De cottages zijn hier helemaal gerenoveerd, dus het interieur is ook prachtig!!! Mooi ruim huisje, mooi meubilair dat goed zit, mooie ligging, het kan niet op!
We blijven hier maar wonen denk ik.

Morgen het zwembad enzo maar eens gaan verkennen, voor het eerst zwemmen met Jeejtje.

MILF 

- eireann
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Vlak in de buurt, chippie! 
We zitten in de Eemhof, in Zeewolde. We hebben wel een VIP huisje geboekt, vandaar dat wellnessgedeelte.
Ook krijgen we daardoor iedere dag vers ontbijt aan de deur geleverd, waren de bedden al opgemaakt en lag er een handdoekenpakket voor ieder.
In de badkamer lag ook een toilettasje met diverse mini's zoals shampoo, badschuim, badzout, conditioner, bodymilk, etc.
Nee, mij hoor je niet klagen!
Oh, enne, net met Jeejtje en Jerry voor het eerst in bad gezeten. Nou ja, met Jeejtje dan voor het eerst. En lekker dat ze het vond!
Nog even lekker de Jetstreams aan en we hadden bubbels tot aan het plafond! Nou ja, bijna dan.
Nu gaat onze kleine dame naar bed, en wij duiken nog ff de sauna in.

We zitten in de Eemhof, in Zeewolde. We hebben wel een VIP huisje geboekt, vandaar dat wellnessgedeelte.

Ook krijgen we daardoor iedere dag vers ontbijt aan de deur geleverd, waren de bedden al opgemaakt en lag er een handdoekenpakket voor ieder.
In de badkamer lag ook een toilettasje met diverse mini's zoals shampoo, badschuim, badzout, conditioner, bodymilk, etc.
Nee, mij hoor je niet klagen!

Oh, enne, net met Jeejtje en Jerry voor het eerst in bad gezeten. Nou ja, met Jeejtje dan voor het eerst. En lekker dat ze het vond!

Nog even lekker de Jetstreams aan en we hadden bubbels tot aan het plafond! Nou ja, bijna dan.

Nu gaat onze kleine dame naar bed, en wij duiken nog ff de sauna in.

MILF 

o ja, dat is lekker. Ben ik ook ooit geweest in zo'n VIP huisje in Zeewolde.
Geniet er maar lekker van, jullie hebben het verdiend. Gaat het trouwens een beetje met je rug?
Geniet er maar lekker van, jullie hebben het verdiend. Gaat het trouwens een beetje met je rug?
- juffie
- Site Admin
Ja, met mijn rug gaat het gelukkig stukken beter nu, ik ben vergeten voor de uitslag te bellen vandaag, morgen doen!
Ik heb momenteel nauwelijks pijnstilling nodig. Maar goed, als er niks uit de foto komt, ga ik wel op verder onderzoek aandringen, want die pijn van vorige week komt natuurlijk wel ergens vandaan...
Ik heb momenteel nauwelijks pijnstilling nodig. Maar goed, als er niks uit de foto komt, ga ik wel op verder onderzoek aandringen, want die pijn van vorige week komt natuurlijk wel ergens vandaan...
MILF 

- Daantje
- Contacteer:
Woei! Weekend met leuke mensen om me heen gehad. En mijn kont is toch wel blauw.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Hoop vrolijke mensen hier zeg. Laat ik me hier dan ook maar even melden. Na een aantal dates gehad te hebben, had ik vandaag een keer een tweede afspraak. En als het goed is krijgt dat nog een vervolg. Zelfs al betekent dat nog niet direct heel veel, toch genoeg reden voor mij om vrolijk te zijn. 

-
Ik heb ook een nieuwe Fetlife status 

Wauw wat een hoop goed en vrolijk nieuws. Iedereen gefeliciteerd met nieuwe statussen, huisjes, dates en alle andere leuke fijne diengen.
- Voleuse
Ja ik zag het! Leuk! Ik had zijn ad gezien, hij kwam wel leuk over 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa