Gezocht: adresjes voor D/s armbandje?

Gesloten
Ravelijne

Gezocht: adresjes voor D/s armbandje?

Bericht door Ravelijne »

Van de zomer kreeg ik van Zarath een armbandje, omdat ik hem miste als we niet samen waren. Geen collar, maar wel iets wat ik niet zomaar af kon doen. Het armbandje was van plantaardig materiaal en laatst is er een stuk afgebroken. Wat er van over is, is niet zo heel stevig meer, dus binnenkort breekt hij vast finaal in tweeën. :panic:

Dus nu zijn we op zoek naar een nieuw armbandje. Iets wat ik niet zomaar af kan doen. Van iets steviger materiaal, maar wel iets wat ik elke dag kan dragen. Ik heb al wat gegoogled, maar mijn google mojo liet het afweten. Iemand tips en/of adresjes?

Oh, enne, deze is een tikkeltje buiten het budget.
colet

Re: Gezocht: adresjes voor D/s armbandje?

Bericht door colet »

Ravelijne, wat moet ik me voorstellen bij plantaardig materiaal?
Ik moet nu weg, maar zal vanmiddag eens kijken waar ik ooit een adres van heb opgeschreven. Al heb ik geen idee meer, hoe die prijzen lagen.
colet

Bericht door colet »

Dit was 'm: http://www.fetjeweller.com/
Geen idee of ze ook armbandjes oid hebben, die tijd ontbreekt om te zoeken, maar dan heb je alvast de site.

En: http://www.bondagecollars.com/
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*gaat meteen kijken!*

Het was een waterplant. Zeewortel (gorgonacea), lijkt een beetje op een rondgroeiende tak of bovengronds groeiende wortel. En dus niet zo heel stevig. :)
Zarath

Bericht door Zarath »

Het was een Akar bahar. Mensen met Indonesische kennissen of wie wel eens een Pasar Malam bezoekt kent ze vast wel.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dank voor de adresjes, Colet! Ze hebben weinig armbanden, helaas. We zijn ook niet zo op zoek naar op maat gemaakt goud & zilver. Dat is ook buiten het budget. :) Ik zoek nog verder. Als iemand nog linkjes heeft, zie ik ze graag. :)
colet

Bericht door colet »

Aha, ik heb nu Akar bahar opgezocht en nu heb ik een betere indruk. Meteen gelezen over de mogelijk werking en de armband als talisman.
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Is iets van leer een optie? Ik weet niet precies hoe het werkt, maar als je leer goed nat maakt kun je het vormen, als je dat om je pols doet dan kan het er (mits het niet te nat wordt) er niet zo maar af. Er zijn ook manieren van touwtjes in elkaar vlechten die niet zo maar los te halen zijn, dacht ik. :)
Mack

Bericht door Mack »

Als je een hele lange veter hebt uit een stuk dan kan ik als een turkse knoop die om je pols vlechten. :D
264px-Turks-head-3-lead-10-bight-doubled.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Mack op 04 dec 2011, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
sandra

Bericht door sandra »

Net even de turkse knoop opgezocht.. maar dat klinkt als een gaaf idee zeg!!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oh, die Turkse knoop, daar hadden we nog niet aan gedacht... Interesting. :) Nadeel van leer en (natuurvezel) touw is dat het wss niet zo blij wordt van douche en bad, dus ik neig nog naar metaal of iets anders wat goed tegen water kan.
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Ehm, laat Zarath iets van metaaldraad om je pols solderen? Is nog spannend ook en je zou er een heel ritueel om heen kunnen maken ofzo (ik roep maar wat, kan best zijn dat dit een 'wtf, no way!' is :P)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Das best hot eigenlijk! (en niet alleen vanwege de soldeerbout)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gesloten