Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
@Peter denk je dat die belastingen en heffingen wel samen meer dan 100 euro zijn? Ik zag het gisteravond pas, dus maandag ga ik erover bellen om verhaal te vragen
Ik baalde er wel flink van.

@msAvery Heb je geen afrekening gekregen ergens van dan? een specificatie waar het voor was?
Niet dat ze een foute schatting van een cuubje of tig duizend gedaan hebben ofzo?
Niet dat ze een foute schatting van een cuubje of tig duizend gedaan hebben ofzo?
Nee helemaal niets, het is van mn rekening en ik heb er geen brief van in mijn administratie. Ik ga maandag bellen 

Je kunt het altijd nog storneren. De ellende is dan alleen dat als het gegrond is, dat je het alsnog moet betalen. Je zou dan wel een betalingsregeling kunnen treffen dat het niet in 1 keer zo'n groot bedrag is.
- JerryM
@faery - teveel ontvangen toeslagen kan je, als je snel genoeg reageert, per 20e per maand aflossen. Hun huidige debet rente is 3%, terwijl rood staan je (vaak) veel meer kost, dus zeker de moeite waard. Je hoeft er niets moeilijks voor te doen, maak simpel 20e over ipv het volledige bedrag, en ze sturen je elke maand een nieuwe acceptgiro met je balans.
@msavery, het kan zijn dat dit je jaarnota is, dus incl het te weinig in rekening gebrachte van het afgelopen jaar, plus je nieuwe kwartaalbedrag, en idd kunnen de belastingen enzo best wel oplopen.
@msavery, het kan zijn dat dit je jaarnota is, dus incl het te weinig in rekening gebrachte van het afgelopen jaar, plus je nieuwe kwartaalbedrag, en idd kunnen de belastingen enzo best wel oplopen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
@ Jerry, ik woon pas sinds september in dit huis. Dus dat kan nooit 

- Heerscher-vd-nacht
Zoek even op welke gemeentelijke belastingen er via de waterrekening worden geint. Op sommige plekken kan dat behoorlijk op lopen.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
errrr.... da's wel heftig!Gilraen^ schreef:Hond heeft kat doodgemaakt.

- kitten
- Voleuse
sterkte, Gilraen
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Mja het gaat wel maar voelt toch erg rot. Ik was ook gesteld op dat diertje ondanks dat ik er heel erg allergisch voor ben.
Wow, honden en katten gaan wel vaker niet zo goed samen, maar dat ze elkaar zo slecht kunnen uitstaan....
Mja een van mijn honden ging heel goed samen met katten. Maar de jongste niet. En als zij de boel opstookt, dan doet de andere mee. Bovendien is dat extra motivatie. Ze sjezen er vol achteraan en de kat gaat rennen. Het triggert enkel maar meer. Maar het is wel erg rot. Misschien had ik het kunnen tegenhouden als ik erbij geweest was, maar als ze te ver in de tuin waren ook niet. Ik waarschuwde de kat altijd van de honden gaan nu naar buiten. Dan kwam ze niet in de tuin als ze in de buurt was. Soms wel de honden treiteren vanop het dak van de garage ofzo. Ex vond dat allemaal maar gedoe. Deur open en honden buiten. De kat zat bij de buren en kwam naar hem toe. Honden gemist.
- juffie
- Site Admin
Maar... is het nu niet link met je hond en andere katten? Is er geen kans dat hij het niet nog eens gaat doen, bij een andere kat?
MILF