Nieuwsgierig...

Gesloten
Laura1111

Nieuwsgierig...

Bericht door Laura1111 »

Nieuwsgierig naar.... Sex met een man (alleen nog vrouwen tot nu toe... :oops: ), een dominante man... Wat voor een Dom zoek ik dan? En waar begin ik?
Voleuse

Re: Nieuwsgierig...

Bericht door Voleuse »

Begin met wat lezen hier?
Welkom!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Wever

Bericht door Wever »

Laura1111 schreef:Wat voor een Dom zoek ik dan?
Mijn kristallen bol zegt...

*tromgeroffel*

Een MANNELIJKE Dom. :P

...maar serieus: je blinkt uit in vaagheid. "Dominant" kan je op verschillende manieren invullen. Arrogant? Controlefreak? Overheersend? Egocentrisch? Zelfzeker? Het zijn allemaal factoren die kunnen maken dat iemand dominant overkomt, maar het is toch niet hetzelfde. Bovendien is "dominant in bed" nog niet hetzelfde als "dominant in het dagelijkse leven". En dat is weer anders dan "dominant op het internet". En "dominant" wil nog niet automatisch zeggen "sadist" of "touwtjesliefhebber".

Dus...ik zou beginnen met je eigen vraag meer onder de loep te nemen en te overdenken hoe je 'm beantwoordt wil zien. En waar je prioriteiten liggen. Is de seks het belangrijkst, of dat 'ie van een Dominante man komt? Is het voor een one night stand of moet er (als het zou meevallen) meer in zitten?

Waar te beginnen...? Pfff...meelezen, zou ik zeggen. En naar feestjes gaan met speelmogelijkheden. Niet dat Dominante mannen daar automatisch klaar staan om nieuwsgierige vrouwen een beurt te geven, maar je doet er in elk geval wel contacten op. En dat is ook leuk. :)
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Wever schreef:Niet dat Dominante mannen daar automatisch klaar staan om nieuwsgierige vrouwen een beurt te geven
Wedden dat ze haar eerste peebeetje al binnen heeft? :)

F.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Was je zo snel Fro? :lol:
Wever

Bericht door Wever »

Frodo schreef:
Wever schreef:Niet dat Dominante mannen daar automatisch klaar staan om nieuwsgierige vrouwen een beurt te geven

F.
O, dat geloof ik best. Maar ik had het over feestjes. Daar worden vrouwen doorgaans niet ZO snel aangesproken als zijnde loslopend wild gebruiksvoorwerpen kutten op pootjes vrouwen die ingeleid moeten worden in het wereldje. :)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Soms wel en als je beetje moeite doet, is die kans nog veel groter.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Frodo schreef:

F.
Ja maar of ze ook iets met dat PBtje kan..
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Welkom, nickname genoot!

Ik dacht even dat dit een voorstel-topic was, maar zag toen dat het in vraag is. Tja, lijkt me dat je de eerste vraag alleen maar zelf kunt beantwoorden, wat de tweede vraag betreft: kijk eens rond op dit forum (ondanks dat dit geen datingsite is, lopen hier leuke lieve mensen rond), op andere sites, ga eens naar een meeting. In ieder geval veel succes met je zoek- en ontdekkings tocht!
neetje

Bericht door neetje »

allereerst welkom,

Wat mij veel geholpen heeft in de zoektoch naar wat ik wil is lezen, lezen en nog eens lezen..
En veel praten met mensen met de zelfde interesse, mijn ervaring is dat je in een gesprek vaak zelf de vragen die je hebt dan kan beatwoorden.
Leer mensen kennen op feestjes en meetings en wie weet kom je iemand tegen waar het mee klikt..

veel succes in je ontdekkingstocht..
Laura1111

Bericht door Laura1111 »

Wat een lieve reacties allemaal. Dank daarvoor! Inderdaad, ik blink uit in vaagheid. En inderdaad, 1ste pbtje ook binnen, haha. Een niet wenselijke alleen. Mijn vaagheid verdwijnt wel in pb hoor, maar lastig zo plenair...
Wever

Bericht door Wever »

*grinnik*

Ik weet van wie dat pb'tje komt: van joers troelie. Op vraag van haar antwoordde ik nl. dat ik best wel wat wilde kletsen per pb.

Alleen denk ik dat het niet wenselijke deel was dat ik 'r op attent maakte dat ik reeds twee vriendinnen had en niet op zoek was naar 'n derde. :lol:
Gesloten