klemmen enzo

Gesloten
Jezebel

klemmen enzo

Bericht door Jezebel »

Een kort vraagje over iets waar we in een spel vaak tegenaan lopen:
Ik heb een ingetrokken tepel, dus daar een klemmetje op zetten is heel moeilijk tot onmogelijk :nopompom: toch zijn klemmetjes wel heel fijn. Zijn er meer die hier 'last' van hebben, en hoe hebben jullie dit opgelost?
Ook tips over hoe je een ingetrokken tepel niet meer ingetrokken kan laten zijn zijn welkom (ik zag al ergens de tip van een tepelpiercing, maar dat gaat dus niet gebeuren ;) )
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Daantje
Contacteer:

Re: klemmen enzo

Bericht door Daantje »

Ik heb geen ervaring met 'innies' maar van die tepelzuigdopjes werken die niet? Hoe moeilijk is het om je tepel naar buiten te laten komen?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Google levert deze tips op (waar zuigkracht idd ook bij staat). Ikzelf vind andere plaatsen vaak veel fijner, voor klemmetjes, maar YMMV. :)
kitten

Bericht door kitten »

Daar zijn dingetjes voor inderdaad, ingetrokken tepels zijn op te lossen. Ik heb ze ooit zelfs gehad, als demonstratiemateriaal. Wil je dat ik het nog eens voor je opzoek?
Jezebel

Bericht door Jezebel »

@ Kitten, ja als je dat zou willen opzoeken, heel graag:) Ik heb er verder geen last van ofzo (ik heb ook een forum gevonden met allemaal mensen die zich heel erg schaamden ofzo voor een ingetrokken tepel, maar daar heb ik gelukkig geen last van). Het is alleen een beetje zonde als je al die mooie klemmetjes niet kan gebruiken :bloos:
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Jezebel

Bericht door Jezebel »

@ Ravelijne: Dat is echt een uitgebreide site:D heb m nog niet helemaal kunnen lezen, maar dat doe ik zsm. Kort doorscrollend leek het wel alsof er nuttige dingen in staan :)
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gesloten