Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Zo blind ben je dan toch niet. :clown:
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

nou ja, had het niet door tot ik thuis was xD
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Vandaag haalde ik mn spullen voor college uit mn tas, kom ik ineens een pen tegen die ik niet herken, met een merknaam erop: venlafaxine 225 mg. Maar even opgezocht wat dat dan is, want dan snapte ik misschien ook hoe ik aan die pen gekomen was...
Blijkt dat middeltje een antidepressivum te zijn :shock: Ik weet ook wel dat ik niet zo goed in mn vel zit de laatste tijd, maar WAAROM heb ik dan ineens zonder dat ik weet hoe die daar gekomen is een reclamepen van een antidepressivum in mijn tas? Hoe komt die daar :?: Misschien was het een stille hint van de kaboutertjes op mn kamer?
*de wereld niet meer snapt en nu vol wantrouwen is over haar tas*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Pluu

Bericht door Pluu »

Daz behoorlijk WTF inderdaad. Uberhaupt dat ze reclame voor antidepressiva op pennen zetten.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ha, ik heb weleens iemand zien lopen met zo' n katoenen reclametasje voor een antidepressiva, vond ik ook vreemd idd. Bij mijn vorige behandelaar waren de tissuedoosjes altijd van psychofarmaceutische bedrijven en bedrukt met reclame voor allerhande antidepressiva/ anti psychotica.
Echt heel stom en ongevoelig vond ik dat! Zit je te huilen krijg je zo'n doos onder je neus geduwd!!
nijntje

Bericht door nijntje »

Er worden echt ontzettend veel onzinnige dingen bedrukt met geneesmiddelnamen en uitgedeeld aan artsen in de hoop dat ze dan die naam in hun hoofd krijgen en eerder voor dat merk kiezen ofzo.... Echt onwijs wazig...
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb nog.een.hele suggestieve memohouder.van pfizer. Met een klemmetje op een stukje staaldraad dat fier omhoog staat. Heb.echt onwijs veel van die meuk gezien in mjn hoteltijd. (pfizer, msd en lily waren.regulars voor product presentaties).
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Mack

Bericht door Mack »

Ik heb een tijdje als geluidstechnicus congressen begeleid. Daar zag je dan genoeg sponsoren aan het werk om je spontaan een overdosis te bezorgen.
Het eerste congres zette trouwens meteen de toon voor de rest. Het waren urologen. :clown:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

De farmaceutische industrie is ook best wel WTF. Radar heeft een aantal jaar terug 2 afleveringen gemaakt over wat saillante details. Ben eigenlijk wel benieuwd of er intussen iets veranderd is.

Ik was gisteren een beetje wtf-ed door de inhoud van een kerstpakket, ik weet wel gegeven paard niet in de bek kijken enzo, maar kom op, voor dezelfde prijs kun je ook wat uitzoeken waar iemand nog iets aan heeft.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Och ik verbaas me niet snel over de farmaceuten. Ik werkte in een luxe vijf sterren hotel waar dus product presentaties werden gehouden. Praatje van nog geen uur en de rest van de middag borrelen en daarna uitgebreid diner. Collega van me was nog artsenbezoeker geweest, die wist ook nog wel wat te vertellen.

Kerstpakket dat ga ik nog wel zien. Die zijn bij ons traditioneel heel laat, meestal kerst avond oas. Wel wordt de inhoud door baasmans zelf uitgezocht, meestal spullen die we verkopen dat wel. Maar mijn pakket van vorig jaar had een winkelwaarde van een kleine €150 euro. Ergens in mijn verhuisdozen zitten.nog 10 lachgaspatronen, ik heb niet zoveel met moleculair kookgedoe. Dit jaar gaan er alweer speculaties wat we krijgen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

tzit erin dan, Laurel?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

wel vorig jaar kregen we een vaasje. Dat was leuk. Jaar ervoor een shoppingbag met in het groot het logo van ons instituur erop. Bleek ook nog helemaal niet stevig dus daar stond mijn collega op straat met gescheurde shoppingbag waar in het heel groot opstond van welke instelling die ook welweer kwam.
Dit jaar kregen we een stoffen etuitje met een rolletje verband, een pleister en nog paar dingetjes in. Soort eerste mini eerste hulpdingetje. In elk geval weet je na 1 jaar al dat je er niks van moet verwachten bij ons :P
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Mededeling

Verdere berichten over kerstpakketten graag in dit topic. :)

MILF :grin_ani:
Mack

Bericht door Mack »

Bij een ongeluk met een olieplatform in het oosten van Rusland zijn twee mensen om het leven gekomen en worden meer dan vijftig mensen vermist. ... Het booreiland is van het bedrijf Arktikmorneftegazrazvedka, dat onder contract van de Russische energiegigant Gazprom werkt.
:shock: Hoe in Hank's naam spreek je dat uit? :shock:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Alex

Bericht door Alex »

Of erger nog, je zal je email adres aan iemand moeten geven en hopen dat hij/zij je ooit nog gaat bereiken!
alex@arktikmorneftegazrazvedka.ru
Duidelijk makkelik telefonisch doorgeven!
Plaats reactie