Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- pluis
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Mja, tuurlijk. Maar t niet vertellen, zo werkt het bedrijf niet. Bij een "gewoon" bedrijf had ik waarschijnlijk mijn mond wel kunnen houden, maar we zijn een beetje vreemd.
We helpen elkaar verhuizen en klussen, we lenen elkaar apartementen uit als er een relatie stukloopt, we passen op elkaars huisdieren en kinderen.. Concerten waar een kwart van het bedrijf heengaat, komen regelmatig voor. Als we iemand nieuw zoeken zetten we eigenlijk nooit een advertentie, maar vinden we iemand uit onze vrienden- en kennissenkring. Er werken mensen die oud-leerlingen en oud-collega's en oud-klasgenoten zijn van anderen binnen het bedrijf. Er werken hier gezinsleden en buren en vrienden elkaar al twintig jaar kennen. Ikzelf heb m'n baan via de dochter van goede vrienden van mijn familie.
Beetje gek bedrijf, en soms heel erg frustrerend.. Maar ook wel weer heel bijzonder.
We helpen elkaar verhuizen en klussen, we lenen elkaar apartementen uit als er een relatie stukloopt, we passen op elkaars huisdieren en kinderen.. Concerten waar een kwart van het bedrijf heengaat, komen regelmatig voor. Als we iemand nieuw zoeken zetten we eigenlijk nooit een advertentie, maar vinden we iemand uit onze vrienden- en kennissenkring. Er werken mensen die oud-leerlingen en oud-collega's en oud-klasgenoten zijn van anderen binnen het bedrijf. Er werken hier gezinsleden en buren en vrienden elkaar al twintig jaar kennen. Ikzelf heb m'n baan via de dochter van goede vrienden van mijn familie.
Beetje gek bedrijf, en soms heel erg frustrerend.. Maar ook wel weer heel bijzonder.
- eireann
- Site Admin
Kunnen ze niet mee verhuizen?
Nee, dan snap ik dat je het niet stil hebt kunnen houden...
Toch jammer....

Toch jammer....
**Self Rescuing Princess**
- pluis
Heh. Nee, ik blijf waarschijnlijk wel werk voor ze doen, maar dan digitaal. Dus tja..
*nuffelt Anne*
*nuffelt Anne*
- cinderella
Da's wel ontzettend balen, pluis. Is er een mogelijkheid dat je bij wijze van vroeg afscheidscadeau wel (een deel van) de training zou kunnen volgen? Heb je dat in ieder geval op je cv mee, of kost dat teveel geld/tijd?
toen doet er nu niet meer toe
- Jezebel
Das echt stom voor je, Pluis...
voor zover dat helpt!
Ik kom hier zelf ook weer even kijken, half dan... Voelde me de afgelopen dagen echt supervrolijk en happy, helemaal 'licht', als dat het beschrijft. Maar merk nu dat het begint om te slaan, het voelt alsof iemand een knoop in mn ingewanden legt, helemaal samengedrukt en koud (het doet geen pijn ofzo, maar het voelt gewoon 'verdrietig' en 'zwaar')
Ben een beetje bang
; ik wil niet weer een huilend chagerijnig wrak worden met een hoofd als een zeef, zoals voor ik helemaal blij was.. Hoop dat het voor die tijd weer terugomslaat, maar ben bang van niet...

Ik kom hier zelf ook weer even kijken, half dan... Voelde me de afgelopen dagen echt supervrolijk en happy, helemaal 'licht', als dat het beschrijft. Maar merk nu dat het begint om te slaan, het voelt alsof iemand een knoop in mn ingewanden legt, helemaal samengedrukt en koud (het doet geen pijn ofzo, maar het voelt gewoon 'verdrietig' en 'zwaar')

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Jezebel. Zo herkenbaar. Mis nog steeds mijn stabiele ik. Ik schiet alle kanten op. Vroeger, nog niet zo lang geleden, toen ik alleen van bdsm droomde. Toen was ik echt emotioneel stabiel. En nu, een Meester rijker, maar oooo wat lastig. Knuffels jezebel!!!!
Meld zich ook hier. Ben de hele nacht en ochtend al aan het huilen. Gisteravond was ik op de kerstborrel van mijn afdeling in een café en ik ging eerder naar huis want mijn stemming werd alleen maar melancholisch omdat mijn ex daar ook was. We zijn nu een maand uit elkaar.
En omdat ik elke keer verdrietiger werd ging ik afrekenen. Toen gaven hij en ik elkaar drie zoenen om elkaar een goede kerst te wensen en toen gaf hij mij een soort van knuffel. Ik begon echt meteen te snikken en ik ben snel weggelopen naar boven de trap op en toen moest ik echt huilen. Hij is achter mij aan gekomen en we hebben even geknuffeld terwijl ik alleen maar aan het huilen was om wat er juist niet meer was
. Ik ga nu alweer huilen.
Het kan nooit meer aan omdat we te veel verschillen maar ik heb er zo'n verdriet van. En nu ik klaar ben met school komt alles omhoog.
Ik voel me zo rot!
En omdat ik elke keer verdrietiger werd ging ik afrekenen. Toen gaven hij en ik elkaar drie zoenen om elkaar een goede kerst te wensen en toen gaf hij mij een soort van knuffel. Ik begon echt meteen te snikken en ik ben snel weggelopen naar boven de trap op en toen moest ik echt huilen. Hij is achter mij aan gekomen en we hebben even geknuffeld terwijl ik alleen maar aan het huilen was om wat er juist niet meer was

Het kan nooit meer aan omdat we te veel verschillen maar ik heb er zo'n verdriet van. En nu ik klaar ben met school komt alles omhoog.

- pluis
@ cin: Binnen het team zoals het nu is heb ik wel een bijzondere functie, maar er is geen officiële opleiding binnen het bedrijf, meer een soort mentorproces.
Ik zal het moeten hebben van een goede omschrijving op mijn cv van ik nu allemaal doe (veel meer dan wat eigenlijk vasthangt aan m'n titel) en van een hele positieve referentie.
@ Jezebel: thanks
Ik zal het moeten hebben van een goede omschrijving op mijn cv van ik nu allemaal doe (veel meer dan wat eigenlijk vasthangt aan m'n titel) en van een hele positieve referentie.
@ Jezebel: thanks

3e dag luchtwegonsteking en buikgriep gecombineerd. Auw!
- kitten
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.g
Dat is naar! Beterschap!
- Voleuse
Geen leuke combi
. Sterkte!

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Halloooo pms. Vandaar mijn stemming gister en vandaag... De week begon hartstikke energiek, op de fiets naar school en zo en ineens was het weg.
Ik heb alleen zin om in bed te kruipen en aan mijn vreetbuien toe te geven.
Niet om de allerlaatste kittentaart ooit af te maken, of tassen in te pakken of een bas en trommels te knutselen voor het welpjes playback optreden, of de auto in te laden, of de ratjes te verschonen, of na te denken over avondeten. Ik wil gewoon wegkruipen... 

Awww *knuffelt en geeft chocola en een dekentje*
- skaoot
Knuffelt *dekentje om kitten drapeert*
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!