Het Groot Felicitatietopic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Rauw Beestje

Re: Het Groot Felicitatietopic

Bericht door Rauw Beestje »

Gefeliciteerd nog en dat het volgende levensjaar je geluk mag brengen! :knuf:
Boefje

Bericht door Boefje »

Hé Kluk! Gefeliciteerd met je verjaardag. :static: :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gefeliciteerd, Kluk!
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Hiephiephoera voor Kluk!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Gefeliciteerd!
Geniet van de positieve momenten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ennn technisch gezien is het al 12 uur geweest dus: Gefeliciteerd Guilty! :static:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Kluk Kluk

Bericht door Kluk Kluk »

Dankjulliewel voor de felicitaties!
kitten

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd Guilty!! :static: :ballon: :toeter: :naaktedanseresjes: :drumfanfare:
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Gefeliciteerd!!!
:static: :static: :static:
dbj

Bericht door dbj »

Gefeliciteerd Guilty met je verjaardag.
Boefje

Bericht door Boefje »

Hoi Guilty. Van harte gefeliciteerd :static:
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Oeps, WS iets minder goed in de gaten gehouden afgelopen dagen.... Guilty, beetje laat maar, gefeliciteerd! :static: knufff kus!
Guilty

Bericht door Guilty »

Thanks all!
Pluu

Bericht door Pluu »

Jammer dat frodo bij die :naaktedanseres: van kitten geen smiley heeft ingevoegd, die had ik wel willen zien! :)

Dak heeft van mij 10 rijlessen gekregen die al op zijn, en een fokke & sukke kalender waar ie nog aan moet beginnen (vorige moet ie ook eens bijwerken, hij loopt steeds een maand achter met blaadjes afscheuren, maar hij blijft zeggen dat ie die dingen toch heel leuk vindt). Van zijn pa en ma krijgt ie meer rijlessen. En van mij pa heeft ie een brandblusser gekregen.

Dat ding is HUGE, als we ooit een inbreker krijgen kan ik die er zijn hersens mee in slaan. Vooropgesteld dat ik het ding snel genoeg van de vloer krijg, want het ding is ook ZWAAR! 6 liter. En dan mogen we nog blij zijn, want oorspronkelijk wilde hij 9 liter, de grootste maat die er was en tja, Dak blijft een mannetje heh, als het groter kan.. Maar ik zag een ding van 6 liter hangen bij een locatie waar ik in de gehandicaptenzorg werkte, en ik dat... OEPS! Als DAT 6 liter is, en het is zo giga, en ze vinden het veilig genoeg voor een keuken in een locatie met 20 gehandicapten.. dan willen wij GEEN 9 liter in huis. Dus snel mijn pa gebeld om hem te zeggen dat ie bij nader inzien toch maar een flesje kleiner moest bestellen. :lol: :lol: :lol: Ook mazzel gehad dat mijn pa pas heel laat besteld heeft en uit tijdnood dat ding maar bij ons heeft laten bezorgen, hij wilde het oorspronkelijk eerst bij hem laten afleveren en met het OV meenemen. Dat had mijn pa zijn rug gekost :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afijn, weten jullie het in ieder geval even: ons huis is vanaf vandaag brandveilig 8-)
Guilty

Bericht door Guilty »

Pluu schreef:Afijn, weten jullie het in ieder geval even: ons huis is vanaf vandaag brandveilig 8-)
Nog niet, moeten nog een blusdeken hebben :-)
Plaats reactie