Ik moest telkens heel hard lachen om de opmerkingen maar mag de aandacht voor vandaag ff naar anderen please
horny as hell en gesprek met psych in combi zorgen ervoor dat mijn emoties ff niet meer zo voorspelbaar zijn en ik ze niet zo goed onder controle heb nu *bloos*
Na de posters van gisteren in het stuitertopic, zal ik hier de boel maar eens opvrolijken door een videootje op te zetten, vinden jullie vast wel leuk klik
Hoi! We hadden leuke + geile plannen voor vandaag. Mack ziek Dus lang niet alle plannen uitgevoerd. Meh.
@Guardian, nee, die werkt niet (als in, niet mijn smaak, filmpje doet het wel). De plaatjes boeiden mij gisteren ook totaal niet. Maar we hebben wel een hele stuiter-waardige bestelling gedaan. Mooie (en zeldzaam/lastig verkrijgbaar!) materiaal op die site. Nog een keer bedankt voor de link!
Anyway, ik kom Heerscher even aanmelden. Die zat vanavond in een restauant met zijn schoonouders, zich netjes te gedragen, met mijn voet met jarretelkous in zijn kruis.
kitten schreef:Anyway, ik kom Heerscher even aanmelden. Die zat vanavond in een restauant met zijn schoonouders, zich netjes te gedragen, met mijn voet met jarretelkous in zijn kruis.