Parkeren Schiphol

Gesloten
colet

Parkeren Schiphol

Bericht door colet »

Tax free offer!!
Het gebeurt mij met enige regelmaat dat ik ´taxi´ ben voor iemand die op vakantie gaat. En nu denk ik er weer aan, dus: mocht jij/jullie vanaf Schiphol vliegen naar welke bestemming dan ook, dan zou je kunnen overwegen je auto bij mij gratis te parkeren.
Ik woon, zonder tegenwerkend verkeer, op tien minuutjes van Schiphol. Desgewenst en op fatsoenlijk tijdstip wil ik dan bij het overvliegen nog wel zwaaien vanuit de tuin ook :bye: Ook bij terugkomst is dat mogelijk.
Eveneens afhankelijk van het tijdstip kan ik Nederlandse koffie maken om wakker te worden/blijven.
Dat alles is een taxfree aanbod nog vóór de douane!
Voleuse

Re: Parkeren Schiphol

Bericht door Voleuse »

Lief, colet :)
Ik zal het in gedachten houden . Niet dat ik nou zo vaak vlieg maar goed, je weet het nooit :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Oh, dat is zeker een goeie om te onthouden! :thumbsup:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Referentie: betrouwbaar en gezellig vervoer, MET knuffels!
**Self Rescuing Princess**
colet

Bericht door colet »

Tjee, nou die rit was achteraf wel bar en boos! Met geglij en langzaam rijden, tjee wat een sneeuw lag er toen! Bedankt voor de referenties :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Idd, eentje om te onthouden!
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

We hebben een Efteling parkeerkaart gehad voor de Kerst. Dus binnenkort moeten we een keer naar de Efteling.

"Hey, waar gaan we heen vliegen? Want nu hebben we een Schiphol parkeerkaart en voor de Efteling werkte dat ook!" :gekkie:
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Dat is een goeie om te onthouden! De vorige keer dat ik ging vliegen had ik m'n auto in zaandam gezet, omdat ik daar wist bij welke stations dat goed kon. Maar vanaf zaandam is het toch nog minstens een half uur rijden.
Gesloten