Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Crownless

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

dbj schreef: maar toch is dit item wel waar ik me het meest zorgen om maak. Het gaat immers óók om mijn toekomst, want dat is m.i. onlosmakelijk daarmee verbonden.
Heb je dat ook gezegd tegen je begeleider/behandelaar?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
dbj

Bericht door dbj »

Oh, men! Dat is ontelbare keren onderwerp van gesprek geweest maar de standpunten liggen mijlenver van elkaar en we zijn nooit ene stap dichterbij gekomen. Uiteindelijk heeft mijn behandelaar besloten om hier geen energie in te steken.
Wat dat betreft dus een duidelijke parallel met de discussie hierover die we hier op ws hadden. Door ingrijpen van Frodo is deze discussie tot een abrupt einde gekomen.
Boefje

Bericht door Boefje »

Dat was voorlopig de laatste keer dat we naar sauna Houten zijn gegaan. We hadden de voorlaatste keer al een klacht over het eten (en ingediend). Gisteravond was het toppunt van droefheid. We hadden een Kerstspecial geboekt: sauna-entree inclusief kerstdiner die bestond uit een amuse, een hoofdgerecht (keuze uit vier gerechten) en een nagerecht. Leek ons helemaal leuk. Wij enthousiast aan tafel en besteld...

Kregen we het hoofdgerecht nog voordat we de amuse hadden gezien (de tafel naast ons ook overigens, zij hadden tegelijkertijd besteld). Hoofdgerecht terug laten sturen en gezegd dat we nog op de amuse zaten te wachten.
Daarop kregen we de amuse: een sauskommetje met tomatensoep. D-D vond het al verdacht, had het vermoeden dat dit niet de echte amuse was (later bevestigden ze bij de receptie dat het een koud hapje had moeten zijn).
Nog voordat wij (opnieuw) het hoofdgerecht kregen, wilden ze ons het toetje al geven... (ook weer terug laten sturen)
...om vervolgens tot maar liefst twee keer toe om het hoofdgerecht te moeten vragen (want die kwam maar niet)!

Nou, D-D krijg je niet gauw aan de kook maar hij zat zich dus met een rood hoofd te verbijten om niet uit zijn slof te schieten (en voor de kenners: nee, dat is niet DE blik ;) ). Bleef heel keurig terwijl hij zijn ongenoegen bij de ober meldde. Maar de lol was er wel af. Bij de receptie opnieuw een klacht ingediend (bleek de vrouw achter de balie al 2 A4-tjes vol klachten te hebben... :shock: ).
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Oh dat is balen boefje! Was het verder wel gezellig? Ben benieuwd waar het meisje achter de receptie haar rant plaatst over incompetente collega's :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Amuses op... Weet je wat, we geven ze gewoon niks joh! Merken ze toch niet. Oh, ze hebben het wel gemerkt? Kut! Nou eh... Doe maar wat soep in die bakjes daar! :nooo:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat jammer!!! Wij hebben het altijd zo goed bij Houten Sauna, ook in het restaurant.

Maar wat stom zeg, ze weten toch hoeveel mensen er een arrangement geboekt hebben? Was de sauna verder wel lekker of is het effect weg nu na al die irritaties?
MILF :grin_ani:
Crownless

Bericht door Crownless »

Volgens mij hebben ze nieuw keukenpersoneel daar, laatst kreeg ik een maaltijdsalade met onder de bovenste schone laag, ongewassen sla. Eerst dacht ik nog 'huh, is dit ineens andere dressing of wat hebben ze in die dressing gedaan?' maar uiteindelijk zag ik zo'n zandspoor in de nerf van een slablad. Heb ik dus gewoon zand zitten eten! Ik had spontaan geen honger meer. (ik had ook al de helft op)
De serveerster schaamde zich dood, dat weer wel, en ik kreeg een gratis toetje.

Maar ik vond het ook verdacht veel 'hoe bedoel je, die sla moest nog.. oh, ehm, oeps, nou, ik dek het wel af met deze schone sla'.

Wel echt balen, het drukt wel meteen een stempel op je dag.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En hoeveel moeite is het om eerlijk te zijn? "sorry het spijt me, de amuses zijn op, wilt u in plaats daarvan een soepje of liever door naar het hoofdgerecht?" dat istoch veel vriendelijker? Op is het toch....

Eeeew crownless, ongewassen? Bleh!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

juffie schreef:Maar wat stom zeg, ze weten toch hoeveel mensen er een arrangement geboekt hebben?
Misschien had iemand een dienblad amuses uit zijn handen laten kletteren. Maar dan nog, als je dat eerlijk zegt, "goh meneer, mevrouw, het spijt me zeer, maar er was een ongelukje in de keuken, waardoor we te weinig amuses hebben. Onze excuses hiervoor." Eventueel soep als voorafje aanbieden. Dan was er geen enkel probleem geweest. D-D en Boefje kennende hadden ze daar best begrip voor gehad.

Edit: ninja'd.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, das waar, had ik niet aan gedacht.
MILF :grin_ani:
Boefje

Bericht door Boefje »

Wij hadden prima begrip gehad voor uitleg of excuses ofzo. Maar het ging echt zo verschrikkelijk rommelig. Neem dit: toen we om het hoofdgerecht gingen vragen, zei de jongedame die onze tafel bediende, dat ze in de keuken er naar zou informeren. Komt ze gewoon niet meer terug om ons te vertellen wat de uitkomst was. Lijkt mij dat, als er al een fout is gemaakt met het hoofdgerecht brengen vóór de amuse, de mensen in het restaurant extra hun best zouden doen om de rest van de avond vlekkeloos te laten verlopen. En dat die jongedame dus aan tafel terug zou komen met het resultaat van wat ze in de keuken gevraagd had. Niet dus. In plaats daarvan kwam even later iemand anders ons zeggen dat het hoofdgerecht snel zou komen...
Maar het kwam niet.
Weer die jongedame aangesproken. Ze zou weer naar de keuken gaan. En weer geen feedback terug.
Aan de tijd die het vervolgens kostte voor we ons hoofdgerecht kregen, weten we gewoon dat op het moment dat zij voor de 2e keer naar de keuken terug ging, toen pas ons vlees de pan in ging...
En dan heb ik het alleen over onze tafel. Een andere tafel werd de mensen vriendelijk verzocht of ze alsjeblieft op een andere plek hun nagerecht/koffie wilden nuttigen, want ze hadden de tafel zo hard nodig...
Dat doe je toch niet!
Hadden ze gisteravond ALLEEN arrangementen gehad, was het waarschijnlijk nog wel te behappen geweest (gokken we). Maar er waren ook gewone gasten die van de gewone kaart konden bestellen. Dat kon de keuken niet aan. En het was echt sneu voor die griet die de tafels moest bedienen. Ze deed heus haar best (ook al kwam ze dan geen feedback geven). Het was de keuken die het verknalde maar zij had al het gezeik eromheen.

Het is zo verschrikkelijk jammer. We kwamen er heel graag. Tot het eten hadden we het dan ook prima naar ons zin. Lekker zweten, beetje weken in een warm bad. Zijn wij wel voor te porren. Maar als het eten dan zo tegenvalt... We gingen net na het toetje maar naar huis.
Pluu

Bericht door Pluu »

Wel jammer om te horen dat het eten daar zo achteruit is gegaan. Wij hebben twee keer bij Houten Sauna gegeten en waren erg tevreden dat ze daar zo goed rekening konden houden met Dak's allergieën. En mijn eten was ook gewoon beide keren heel lekker, dus we hadden daar altijd wel het idee dat we er lekker en veilig konden eten. Maar als ze er nu zo'n zootje van maken, zowel bij Crownless als bij Boefje dan gaan wij ook maar niet meer uitproberen hoe het nieuwe personeel nu met allergieën omspringt. :|

Sauna Schiedam vind ik wel een aanrader, laatst nog geweest, daar wat het eten top! En niet al te duur, en ook de service is daar uitstekend.
Boefje

Bericht door Boefje »

Dat was eigenlijk de sauna waar wij aan dachten om eens te proberen.
colet

Bericht door colet »

|Ondanks de negatieve verhalen krijg ik wel zin in sauna als ik denk aan sauna.
Pluu

Bericht door Pluu »

Sauna is heerlijk!!!
Plaats reactie