WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
juffie
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door juffie »

hihi, ontdekt op de huishoudbeurs! ;)
MILF :grin_ani:
puppie

Bericht door puppie »

Jaaaaaa!! En sindsdien bijna altijd wel een zak in de kast :)
Favoriet is by far de bbq gevolgd door cheese union :)
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja, die is idd lekker! En die vult op een of andere reden sneller, dus ik heb na een paar handjes weer genoeg gehad, terwijl ik die andere soorten chips maar blijf eten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wouw wat een goede resultaten!
Geniet van de positieve momenten.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik zie het bij mij ook niet Crownless, gek hè? Broeken zitten wel losser en ik voel het wel. Als in; mijn buikvetrol voelt kleiner aan.

Er moet hier weer even een knop om; heb de teugels heel erg laten vieren dit weekend en moet nu weer in het gareel.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Wie gaan er allemaal dit jaar weer beginnen of gaan nog door?
De laatste tijd heb ik niet echt meer punten geteld en ben door het sporten wel afgevallen qua omvang (kleding die ruimer zit/maat kleiner is dan voorheen) maar ik wil qua getal op de weegschaal nu ook weer naar beneden. Een aantal kilo's is er weer bijgekomen in spieren ipv vet.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik pak het ook weer op, was gelukkig niet aangekomen met de feestdagen, al snap ik niet hoe het kan.
puppie

Bericht door puppie »

Ik hang nog steeds stabiel en dat hoop ik komend jaar zo te houden :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ben redelijk steady, ietsje aangekomen wel (1 kg ongeveer), maar mijn buikomvang lijkt toch weer afgenomen. Ik pas m'n oude spijkerbroek van toen ik 16/17 was eindelijk weer helemaal goed! Vorige keer dat ik 't probeerde, zat ie nog wel te strak om 'm echt aan te kunnen, maar nu kan ik 'm echt aan!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
justes

Bericht door justes »

Ik ga weer beginnen. Nu de rust in de thuissituatie is weergekeerd heb ik ook wel weer zin om het op te pakken. 2011 gingen er 15 kilo af, komend jaar ga ik voor de 10.
daantjeh

Bericht door daantjeh »

Vorig jaar al begonnen met gezonder gaan eten. Daar ook mee afgevallen van een hele strakke maat 52 naar een maat 48/50. Maar het gaat me toch te langzaam dusss ook hier weer actief aan het lijnen. Vandaag gelijk begonnen en een honger gevoel dat ik heb gehad, niet normaal :nopompom: En dat terwijl ik meer gegeten heb dan op een gewone vrije dag (uitgezonderd de vette zooi dan).
Ben hier verslaafd aan cola, chips en chocolade maar het komt vanaf vandaag niet meer in huis.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Goed dat je zoveel al ben afgevallen :). Alleen een hongergevoel lijkt me niet fijn en ook niet goed... Pas je wel goed op jezelf? Straks komt het er allemaal weer aan als je stopt...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Eerste dagen heb ik altijd honger. Als het na een paar dagen niet minder wordt moet je misschien wat meer eten.

Mijn eerste dag viel een beetje in het water door menstruatie en de daarbij horende snaaizin. Niet heel veel superslechte dingen, maar goed was het zeker niet.
justes

Bericht door justes »

@daantjeh: probeer eens een lowcarb dieet. Kan het je echt aanraden. Zelf combineer ik het met shakes, maar het kan ook prima zonder. Snel en goed resultaat en absoluut GEEN honger!
msAvery

Bericht door msAvery »

Ik ben nu ook aan het afvallen, vooral omdat ik merk dat ik nu ik de 25 nader wat eerder die gezellige love handles ontwikkel dan anders.
Vandaag hardgelopen in de regen en morgen 1,5 uur zwemmen op het programma. En niet echt dieetschema, ken geen goed programma.
Streven is van 63 kilo naar 58 (bij 1.61 meter)
Plaats reactie