Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
chell

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door chell »

@colet: m'n moeder gaat mee
@olleke: lief van je, het meeste weet ik echter al. Het is gewoon mijn eigen watje-zijn en niet weten wat ik kan verwachten, qua gevoel en pijn enzo.
Olleke

Bericht door Olleke »

@Pluu: Hihi, ik bedoelde enkel dat ik volledig kan uitleggen wat ze met je doen tot je in slaap bent en hoe het eraan toegaat als je terug op de recovery bent. (Ik geef nl steeds halfdronken feestjes op de recovery) Ik ben ondertussen ook gek op operaties :mrgreen: Dat gevoel als je pas wakker wordt... Pijnloos... Zwevend... Superman-achtig.... Ow yeah :inluv:
Ziekenhuisbacterie? Was dat? Daar moet Chell niet aan denken... Dat doe ik wel :mrgreen:

@al de rest: thanks voor de knufffs. Enneuh... Wever... Ik zie het al veel beter zitten sinds je laatste mail ;)
chell

Bericht door chell »

Haha, zo klinkt het bijna leuk Olleke! :D
Olleke

Bericht door Olleke »

Sssssssst, ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ow yeah, narcose is geweldig :static: Ook het pilletje wat ze je op voorhand geven is niet slecht 8-) Je wordt er helemaal whieeeeeeee van 8-)
Ik zit ook steeds in de operatiezaal te grappen en te grollen door die medicatie, ik kan er echt niets aan doen. En ik herinner me nooit iets van mijn capriolen maar de verpleging komt dan daags erna meestal op mijn kamer vertellen wat ik allemaal uitgespookt heb :mrgreen: Er is nog steeds een man/vrouw of 30 dat ik allemaal een bak bier moet maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik ontoerekeningsvatbaar was op dat moment.
Ow, dat heb ik die mensen trouwens beloofd nadat ik op de recovery uit mijn bed kwam (en het infuus eruit trok) om de plopdans te dansen :mrgreen: Ik ben toen tijdelijk vast gebonden :mrgreen:

Ow, en als je wakker genoeg bent, krijg je eten... Dus ik word steeds voor het eten even wakker waarna ik daarna mijn roes verder uitslaap :mrgreen:

En nog ow... Wees voorzichtig als je de eerste keer naar het toilet gaat want ik zweer je... die ziekenhuizen hebben golvende vloeren en die wc's veranderen steeds van plaats :mrgreen:

Wat mss wel handig is voor de dag erna is dat je enkele keelpastilles bij de hand hebt of bolletjes om op te zuigen want soms heb je achteraf wat last van de keel. De ene operatie wel en de andere niet.... Hangt er vanaf..

Ow, en om niet misselijk te zijn of over te geven na je operatie, moet je terwijl je op de operatietafel ligt, vragen om een spuit tegen de misselijkheid. En zeggen dat je reisziek bent. Dan spuiten ze iets in en dan ben je totaaaaaaal niet misselijk na het wakker worden normaal :) Enige nadeel is wel dat die 15€ van die spuit niet terugbetaald zal worden door het ziekenfonds (allee, hier in B toch) Maar die spuit is het wel waard (wordt trouwens in je infuus gegeven dus je voelt er niets van).

Man, man, man, ik kan blijven vertellen maar zal maar stoppen :p
chell

Bericht door chell »

De plopdans? Whahahahaha briljant!

Volgens mij moet ik dat maar niet gaan doen met al die sneetjes in m'n buik straks ;)
Die tip van die spuit tegen misselijkheid is wel een goede!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik zou dat spul tegen misselijkheid wel al eerder vragen hoor, bij het gesprek met de anesthesist.
vode

Bericht door vode »

En GEEN koffie drinken erna! Mijn vriend dronk na de operatie koffie (hij vroeg nog aan de verpleegster of dat we zo slim was maar die zei dat dat wel ging).

De koffie kwam meteen weer uit een lijkbleek vriendje. Not good! :p
fran

Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door fran »

Ik plof hier even neer. Heb zo gehuild vanavond. Dikke druppels op het toetsenbord van mijn laptop. Ben er ziek van.
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Knufffff
Waar een wil is, is een weg
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wat is er gebeurd musje? Gister zat je nog in het vrolijkstuiter topic toch? *knuff*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Olleke

Bericht door Olleke »

Knuffffsels musje
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Oh mèn, ik weet nu ineens wat buikkramp precies is, zo erg heb ik het nog nooit gehad. Alsof een paar grote handen mijn ingewanden even flink samenknijpen en kneden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Boefje

Bericht door Boefje »

Gatver. Dat klinkt niet fijn. Beterschap.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

*legt kruikje op buik*
Ik droomde nog (voorspellend?) Dat we in het WS-vakantiehuisje zaten en dat ik jou in je buik zat te prikken heel de tijd. En dat Mack toen ineens de kamer binnen kwam rennen, schreeuwend:"ZE HEBBEN SEKS IEDEREEN KOM KIJKEN!!!"
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Mack

Bericht door Mack »

Sex? Regelrecht sadistisch spel. Iemand met buikkramp in z'n/haar buik prikken... :schater:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie