Jeejtje staat vaak met haar wippertje in de box, is dezelfde hoogte als wij ongeveer. Dan zit ze er ook goed bij.
Op tafel vind ik de wipstoel vrij groot en lomp. Enne, op zich is dat ding vrij stevig hoor, ik heb nog niet meegemaakt dat Jeejtje ook maar enige beweging in de wipstoel kreeg met gek en enthousiast doen.
Voor Jeejtje kopen we die newborn set niet meer, misschien ooit als aanvulling op de set als er nog een 2e Junior komt. Voorlopig blijven we de wipper gebruiken, want ze zit nog niet stevig genoeg om haar in de kinderstoel goed te kunnen laten zitten. Dat hoeft ook nog niet, ze is net 4 maanden natuurlijk. Ook vindt ze de wipstoel gewoon leuk, ze kan dan lekker rondkijken en spelen en aan onze wipstoel zit een speelboog waar ze ook dankbaar gebruik van maakt.
Van tessie hebben we de bumbo gekregen, een stoeltje waar kleintjes ook al best stevig in kunnen zitten, maar nogmaals; haar lichaampje is nog niet aan rechtop zitten toe, dus we gebruiken het met mate. Gisteren toen ik toch in de babyshop was heb ik er een speelblad voor gekocht, dan zijn de speeltjes die ze laat vallen iets dichterbij.
Bumbo.jpg
Zo zat ons meisje toch nog een beetje aan tafel met Kerst bij Opa en Oma.

(Bumbo óp het blad van de kinderstoel met een kussen in haar rug)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.