Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
Dank voor je info musje.... en daarbij een string hoort ook aan een lichaam te zitten en niet te hange 

Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten
LOL. Klopt! En aan mijn lijf staat het ook echt beter dan aan een hanger.
GRIJNSSSSSSSSSSSSS
Ik ken je lijf niet zover ik weet, dus daar kan ikniet over oordelen maar ik geloof je op je woord
Ik ken je lijf niet zover ik weet, dus daar kan ikniet over oordelen maar ik geloof je op je woord

LOL. Ik kan een foto plaatsen. Weet niet of dat mag van mijn Meester. En of dat mag op WS...... 

- Peter^
- Contacteer:
Wat een mooie set Sabrina! Die posture collar heeft ook een voordeel: Het houdt je hoofd vanzelf netjes omhoog. Hoef je je nekspieren niet zo in te spannen. Ook die boeien van musje zijn mooi. Wel jammer, dat je nu al zoveel spullen tegelijk hebt gekocht. Dan kan je niet meer zo snel bij laced-up langs. ;-)
Geniet van de positieve momenten.
@Peter. Wil graag een keer naar de meeting van laced-up. En ga er zeker nog wat kopen. Heb nog wel een verlanglijstje.
Voel een grote gun factor voor Laced-up. Zijn daar zo lief en aardig. Maar merk dat ik wel graag met mijn Meester wil. Alleen wat kopen is toch wel lastig heb ik gemerkt.
Voel een grote gun factor voor Laced-up. Zijn daar zo lief en aardig. Maar merk dat ik wel graag met mijn Meester wil. Alleen wat kopen is toch wel lastig heb ik gemerkt.
- kitten
Je weet dat dat een sigaar uit eigen doos is he?Peter^ }ml{ schreef:Wat een mooie set Sabrina! Die posture collar heeft ook een voordeel: Het houdt je hoofd vanzelf netjes omhoog. Hoef je je nekspieren niet zo in te spannen.

- Sabrina
Daar ben ik dus ook wel bang voor, maar dat gaan we vanzelf merken
. Er was ook een hoge posture collar van (9 cm hoog), maar die hebben we nog even laten liggen (we hebben ons ingehouden!). Eerst maar 'ns zien hoe dit bevalt
. Bwaaah, ik vlieg zo door 't dak, ik kan niet wachten tot ze binnen zijn!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Peter^
- Contacteer:
@kitten: daar had ik nog niet aan gedacht.
@musje: houd op ws de agenda in de gaten, o.a. voor laced-up activiteiten.
@musje: houd op ws de agenda in de gaten, o.a. voor laced-up activiteiten.
Geniet van de positieve momenten.
- phedre
- Contacteer:
Een heus klimrek uit een gymzaal van een lagere school:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Jezebel
Wow, dat is wel heel stoer! Zo'n grote, waar je dan op moest klimmen en dan via de achterkant er weer af? Zo-een? *best wel onder de indruk is en ineens heel anders naar gymzalen kijkt vanaf nu*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- phedre
- Contacteer:
hij is zo'n 170 hoog, en in twee delend ie op elkazr scharnieren zodat ze haaks op elkaar staan, maar ook tegen de muur weggeklapt kan worden en beide delen bij elkaar zijn zo'n 3 mtr breed denk ik:) Vrijdag wordt ie vastgezet op de muur:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Daantje
- Contacteer:
Dát is wel een heeeeel coole aanwinst Phedre!phedre schreef:Een heus klimrek uit een gymzaal van een lagere school:):)

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- phedre
- Contacteer:
ze hadden de bokken en paarden en kasten helaas al verkocht.... die had ik ook wel willen hebben:)