Het Stuitertopic
- eireann
- Site Admin
Re: Het Stuitertopic
Veel doen sabrina, dan wordt het vanzelf minder eng! #behulpzaamalsaltijd 

**Self Rescuing Princess**
- thaliya
Oh, I hear you! Ik hoef zo'n ding alleen maar te zien (of enig ander object dat met stroom te maken heeft) en ik word panisch. Echt panisch, niet leuk meer. Nou ja... dat vind ik tenminste 

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- Sabrina
I know! Stiekem valt 't heus wel mee, maar 't is gewoon eng! En 't maakt herrie, véél herrie!skaoot schreef:Dat ding werkt mij ook enorm op de zenuwen! Terwijl, zo erg is het nou eigenlijk ook weer niet. Maar toch naar!
En anne, ik zat al te overwegen om mezelf maar gewoon vaak te gaan zappen net zo lang tot ik dat ding minder eng vind, maar iets zegt me dat dat nóg meer hilariteit oplevert bij Romanticide... *mopper*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- tessie
- Contacteer:
Nou mijn zapper angst is nog steeds niet minder... volgens mij gaat dat ook nooit minder worden. Terwijl ik wel wéét dat op de meeste plekken het niet eens echt pijn doet. En dan toch zo bang blijven ervoor, bizar.
- kitten
@Sabrina: I LOL'ed bij het beeld, ja. 

- skaoot
Spreek je uit ervaring met de zapper Anne of uit ervaring met andere dingen?
Misschien worden single tails dan ook minder eng 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
- lunaaa
Ik ken dat ding niet, maar zou er ook panisch voor zijn. Ex-D had ooit een elektrische vliegenmepper omgebouwd tot een nog enger ding dan een elektrische vliegenmepper. Onwijs mee gemindfuckt. Ik stond vastgebonden aan de tafel, hij dat ding in zijn hand en hou zou hem op m'n tepel gaan gebruiken. Ik huilen, smeken, de tafel stond na een paar minuten een halve meter van de muur af.... En uiteindelijk heb ik hem gesmeekt of hij hem alsjeblieft eerst op m'n bovenbeen wilde gebruiken. Hij spanning nog wat verder opbouwen, uiteindelijk wilde hij dat wel. Hij zette hem op mijn bovenbeen, drukte op het knopje.....
Er zaten (bewust) geen batterijen in....
Ik was zó kwaad! Had ik me er eindelijk mentaal op voorbereid en me dusdanig aan hem overgegeven dat ik het in ieder geval aandurfde, had die (*&$#@)! er geen batterijen inzitten!!!! Uiteindelijk (de volgende dag ofzo) heb ik hem wel gevoeld, maar ik ben er tot aan het einde van de D/s aan toe bang voor gebleven..
Er zaten (bewust) geen batterijen in....
Ik was zó kwaad! Had ik me er eindelijk mentaal op voorbereid en me dusdanig aan hem overgegeven dat ik het in ieder geval aandurfde, had die (*&$#@)! er geen batterijen inzitten!!!! Uiteindelijk (de volgende dag ofzo) heb ik hem wel gevoeld, maar ik ben er tot aan het einde van de D/s aan toe bang voor gebleven..
Ik heb ook bang voor elektriciteit dingen. Schrok me laatst weer eens rot toen ik schok kreeg van de schrikdraad van de paarden. Al mijn paardenvrienden lachen ermee hoeveel schrik ik van beetje stroom heb, terwijl ik al jaren paarden heb. Ik probeer Hertz ook altijd te ontmoedigen voor Tens enzo... Tot nog toe hebben we er geen. Vliegenmepper ben ik bang en boos over geworden toen hij ermee dreigde en hij heeft er maar van afgezien toen.
Ik was altijd heel erg bang voor dingen met electriciteit (en die tazapper vind ik ook eng, zelfs als ik 'm bij iemand anders gebruik!), maar sinds ik een keer heel voorzichtig wat heb kunnen voelen van de neonwand (goedkopere versie van een violet wand) bij een vriendin, vind ik het heel langzaamaan nog steeds eng, maar is het geen harde grens meer. Wat maar goed is ook, want jaxel vind het wel boeiende materie.
ik vind het ook heel boeiend. Zapper en zo violet wand, maar enkel als IK de sadist kan uithangen 

- Heerscher-vd-nacht
Skaoot vráágt zelfs om de tazapper .... ooit... uiteindelijk...

Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- Sabrina
*proest om Heerscher* Myeah, dat deed ik uiteindelijk ook, maar dat telt niet!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- skaoot
Heerscher-vd-nacht schreef:Skaoot vráágt zelfs om de tazapper .... ooit... uiteindelijk...

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- eireann
- Site Admin
@skaoot: fijn dat je hem niet aan DB hebt meegegeven iig. 

**Self Rescuing Princess**