Singlesbankje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
justes

Re: Singlesbankje

Bericht door justes »

grin ik denk doe ik morgen een vunsdate regelen omdat ik geen zin heb om alleen te zijn, ben ik ineens ongesteld. Mooi kerstrood is niet lelijk?
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Het is mijn bedoeling om in februari weer een keer naar de Showboat party te gaan, tot nu toe ben ik iedere keer alleen gegaan maar kwam ik altijd wel bekende en/of vrienden tegen. Maar eigenlijk zou ik veel liever graag een keer samen met een dame gaan? Dus nu de uitdaging aan de single onderdanige dames hier; wie van jullie durft dit aan om deze avond met mij mee te gaan zonder verdere verplichtingen. In goed overleg vooraf of op de avond zelf kijken we wat er allemaal mogelijk is, ik wil in de eerste plaats een leuke gezellige avond samen hebben.

Stuur maar een pb bij belangstelling of vragen hierover, dan kijken we wel verder.
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Even dit omhoog schoppen, want het is wel heel stil hier alleen op het bankje.
skaoot

Bericht door skaoot »

Dat is toch eigenlijk juist goed :) Alle singles te druk met leuke dingen hoop ik :mrgreen:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
RayP

Bericht door RayP »

een singles topic.... ok... nouja ehhh ben dus single.... en tja druk wel maar of het ook leuke dingen zijn, kan me leukere dingen bedenken om te doen....
colet

Bericht door colet »

...en die leukere dingen zijn niet te doen in je eentje, vermoed ik :)
RayP

Bericht door RayP »

smile colet, bij voorkeur niet :)
colet

Bericht door colet »

Hoe komt dat toch? Hoe komt het dat er, als je single bent, zoveel dingen zijn die leuker, lekkerder of beter zijn met een ander? (of anderen)
Zelfs op de bank hangen lijkt dan fijner met zijn twee. Uit eten...naar een film gaan...
En dan hebben we het nog niet eens over dingen die lekkerder zijn met zijn tweeën.
YOY

Bericht door YOY »

Interactie ?
Zelfs al is die ander alleen maar aanwezig en doet of zegt helemaal niks.
Probeer maar eens interactie te hebben als je alleen bent ?!
RayP

Bericht door RayP »

@colet... Tja goede vraag. Gelukkig ben ik niet helemaal alleen heb ik een hele goede vriend met 4 poten.. een hond, maar tja is toch anders dan met iemand met wie je alles kan delen of gewoon nouja @barehandspanking interactie o.a. Maar je onderneemt vaak ook makkelijker iets met zijn tweeën dan alleen op de een of andere rare manier. Heb ook geen idee hoe dat komt maar goed...
dbj

Bericht door dbj »

Zal vaste gast zijn hier op het Singlesbankje;
En daar ben ik niet blij mee.
Illustra

Bericht door Illustra »

colet schreef:Hoe komt dat toch? Hoe komt het dat er, als je single bent, zoveel dingen zijn die leuker, lekkerder of beter zijn met een ander? (of anderen)

Ben ik dan echt zo'n vreemde eend in de bijt? Ik vind het heerlijk om single zijn.
dbj

Bericht door dbj »

Hey Illustra, hoe staat het ermee met jouw verhuizing? Nog in uitvoering of voltooid?
colet

Bericht door colet »

Onwijze zin in seks hebben blijft een lastig punt :(
Kom dus even op onze bank, kop koffie erbij en wat wegzakken in de zachte kussens.
RayP

Bericht door RayP »

Die kussens zijn zeker zacht... wat meer gezelschap is ook welkom hoor ;)
Plaats reactie