Ongecontroleerde rant topic!
- kitten
Re: Ongecontroleerde rant topic!
@Sabrina: blijven afvallen. Uiteindelijk neemt je cupmaat ook af, want borsten zijn ook grotendeels vetweefsel.
En sterkte, ook voor jou, fixetje!
En sterkte, ook voor jou, fixetje!
Afijn, en toch beter dan wat veel mensen hebben.. dat hun tieten kleiner worden als ze afvallen, terwijl de buik blijft zitten. Jouw lichaam snapt tenminste dat borstvet toch wel waardevol is dus dat dat niet het eerste is dat op gemaakt moet worden! En what Kitten says, uiteindelijk zullen ze vanzelf kleiner worden.
toch wel, ligt er alleen aan wat de oorzaak is van de diarree.chell schreef:Van Norit heb ik altijd begrepen dat daarvan helemaal niet is bewezen dat het zou werken tegen diarree.
Norit heeft als werkzame stof koolstof en dit absobeert. Veelal wordt diarree veroorzaakt door een bacterie of vet/verkeerd voedsel. Door Norit te gebruiken blijven je darmen werken en worden de veroorzakers van de diarree in gebonden vorm je lichaam uit gewerkt. Hiermee bestrijd je dus de oorzaak van de diarree.
Door het gebruik van loperamide leg je inderdaad de werking van je darmen stil, je doet dus wel wat aan de symptomen, maar niet wat aan de oorzaak.
- Jezebel
Grmbl
Voor de zomervakantie: min of meer paniek, mn id-kaart kwijt. Lang gezocht, op alle plekken die ik maar kon verzinnen, maar gereconstrueerd dat hij kwijt was geraakt bij het in gebruik nemen van mn nieuwe portemonnee. Dus ik naar gemeentehuis, kreeg ik te horen dat ik eerst naar het politiebureau moest (terwijl ik eerst had gebeld, en die had gezegd dat ik zo kon komen) dus ik naar politiebureau, terug naar gemeentehuis, nieuwe kaart aangevraagd, een vermogen armer (65 euro
, dat vind ik best bizar veel geld voor zo'n pasje)
Nu net voor iets mn bsn opgezocht, zie ik in het achtervakje van mn portemonnee een pasje van de zijkant. Huh? Die heeft ook streepjes, net als mn id... het zal toch niet? VERDOMME, ja dus, het is wel mn oude ID. Dat betekent dat ik al vanaf juli rondloop met twee ID-kaarten in mn portemonnee, en dat ik voor niks me helemaal rot heb gezocht en geld heb uitgegeven en

Voor de zomervakantie: min of meer paniek, mn id-kaart kwijt. Lang gezocht, op alle plekken die ik maar kon verzinnen, maar gereconstrueerd dat hij kwijt was geraakt bij het in gebruik nemen van mn nieuwe portemonnee. Dus ik naar gemeentehuis, kreeg ik te horen dat ik eerst naar het politiebureau moest (terwijl ik eerst had gebeld, en die had gezegd dat ik zo kon komen) dus ik naar politiebureau, terug naar gemeentehuis, nieuwe kaart aangevraagd, een vermogen armer (65 euro

Nu net voor iets mn bsn opgezocht, zie ik in het achtervakje van mn portemonnee een pasje van de zijkant. Huh? Die heeft ook streepjes, net als mn id... het zal toch niet? VERDOMME, ja dus, het is wel mn oude ID. Dat betekent dat ik al vanaf juli rondloop met twee ID-kaarten in mn portemonnee, en dat ik voor niks me helemaal rot heb gezocht en geld heb uitgegeven en

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
On the bright side nu heb je er wel 1 als reserve..
Die zou ik als ik jou was nu veilig wegleggen... Waar die niet kwijtraakt

Die zou ik als ik jou was nu veilig wegleggen... Waar die niet kwijtraakt

- Heerscher-vd-nacht
wel een reserve die als "gestolen" staat geregistreerd 

Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- Jezebel
Dat kan niet...
Voor je een nieuwe kan aanvragen, moet je de oude opgeven als kwijt/gestolen/weg/vermist en dat wordt dus vastgelegd. Die is dus ook niet meer geldig... morgen dus maar even gemeentehuis bellen wat ik met mn oude kaart moet doen...
edit: geninja'd

Voor je een nieuwe kan aanvragen, moet je de oude opgeven als kwijt/gestolen/weg/vermist en dat wordt dus vastgelegd. Die is dus ook niet meer geldig... morgen dus maar even gemeentehuis bellen wat ik met mn oude kaart moet doen...
edit: geninja'd

There's a room inside your gut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
Die mag je waarschijnlijk gewoon mooi in gaan leveren.
En dan houden als je wilt nadat ze er dan wel gaten in gemaakt hebben.
En dan houden als je wilt nadat ze er dan wel gaten in gemaakt hebben.
Ai dat is klote inderdaad, helemaal voor niets al die tijd en al dat geld erin gestoken om een nieuwe ID aan te vragen.
Ik ook in een rant-bui.Alles gaat mis vandaag.
-Een klant kwam tepelklemmen afhalen maar kwam even later terug; zat een lamme klem bij.
Op zich op te lossen door nieuwe klem te geven maar geeft rotgevoel, wil graag direct goede dingen leveren.
-Een ander klant van steekjelos klaagt over spijkertjes die de verkeerde kleur blijken te hebben. Leverancier moet het weer regelen met ZIJN leverancier in spanje dus lange levertijd terwijl klant zit aan te dringen dat er een stoel met spoed af moet, en daar kan ik gewoon helemaal niets aan veranderen want ik kan geen spijkertjes uit de lucht toveren.
-Blije doos afhaalbericht gekregen van de week, moet voor de 28e doos halen anders is ie verlopen, maar ben afhaalbericht kwijt. En ben sowiezo niet zo lang geleden nog bij prenatal geweest en die zit niet in de buurt, dus wordt sowiezo wereldreis voor de stomme doos, en nu dus ook nog hele huis afzoeken naar die stomme bon. Dus vrees dat het geen blije doos voor mij wordt.
En dat vind ik gewoon zwaar kut, ik ben onredelijk emo over het idee dat ik nu waarschijnlijk 2 gratis luiers en een fopspeen misloop (want zo hééél veel meer zit er ook weer niet in zo'n stomme doos, dat weet ik ook wel. Maar ik wil gewoon cadeautje!!
)
-Was iets fout gegaan bij update van webshopsoftware. Nu weer goed, maar was stressstresssstresssss!!!
-Computer heeft (al een hele lange tijd) de neiging een paar keer per week internetverbinding te verliezen. En dan helpt alleen opnieuw opstarten, wat dan weer 10 minuten duurt. Dat doet ie natuurlijk nét als ik helemaal emo ben en écht even internet nodig heb om tel. nr. van leverancier op te zoeken én om verder te communiceren met degene die de fout in webshop moest fixen en daar éven net wat info van mij voor nodig had.
Come on, als er nét 2 dingen mis gaan waar ik internet voor nodig heb om ermee aan de slag te gaan dan is dat de worst time ever om mijn computer opnieuw op te starten!! En dan gaat computer ook nog rustig eerst al zijn eigen doen voordat ie bereid is om te doen wat ik van hem wil. Zoals schermpjes omhoog gooien als, wilt u meer Java update en andere shit die ik helemaal niet wil. Nee, nee, nee, rot op met dat gezeik, zorg gewoon dat je het doet en geef me internet, klotecomputer!!!! Waarom zijn computers zo aso dat ze altijd eerst hun eigen programma af willen werken? Ze zijn er toch voor ons, wij zijn er niet voor hen!
-Dak gaat dan ook nog tegen me aan zeiken dat ik niet tegen mijn computer mag schreeuwen en onredelijk ben. Terwijl, als er iemand af en toe tegen zijn computer schreeuwt.. en dan te bedenken dat IK degene ben die het vaakst computerproblemen heb, dus als er IEMAND recht van schelden op computers heeft van ons tweeeen dan ben ik het en niet hij! <kill & attack>. Waarom zijn mannen net zo lomp en ontactisch als computers?
Kortom, alles gaat mis, mensen klagen naar me, en dan gaat er nog meer mis. Bah!

Ik ook in een rant-bui.Alles gaat mis vandaag.
-Een klant kwam tepelklemmen afhalen maar kwam even later terug; zat een lamme klem bij.

-Een ander klant van steekjelos klaagt over spijkertjes die de verkeerde kleur blijken te hebben. Leverancier moet het weer regelen met ZIJN leverancier in spanje dus lange levertijd terwijl klant zit aan te dringen dat er een stoel met spoed af moet, en daar kan ik gewoon helemaal niets aan veranderen want ik kan geen spijkertjes uit de lucht toveren.

-Blije doos afhaalbericht gekregen van de week, moet voor de 28e doos halen anders is ie verlopen, maar ben afhaalbericht kwijt. En ben sowiezo niet zo lang geleden nog bij prenatal geweest en die zit niet in de buurt, dus wordt sowiezo wereldreis voor de stomme doos, en nu dus ook nog hele huis afzoeken naar die stomme bon. Dus vrees dat het geen blije doos voor mij wordt.

-Was iets fout gegaan bij update van webshopsoftware. Nu weer goed, maar was stressstresssstresssss!!!
-Computer heeft (al een hele lange tijd) de neiging een paar keer per week internetverbinding te verliezen. En dan helpt alleen opnieuw opstarten, wat dan weer 10 minuten duurt. Dat doet ie natuurlijk nét als ik helemaal emo ben en écht even internet nodig heb om tel. nr. van leverancier op te zoeken én om verder te communiceren met degene die de fout in webshop moest fixen en daar éven net wat info van mij voor nodig had.

-Dak gaat dan ook nog tegen me aan zeiken dat ik niet tegen mijn computer mag schreeuwen en onredelijk ben. Terwijl, als er iemand af en toe tegen zijn computer schreeuwt.. en dan te bedenken dat IK degene ben die het vaakst computerproblemen heb, dus als er IEMAND recht van schelden op computers heeft van ons tweeeen dan ben ik het en niet hij! <kill & attack>. Waarom zijn mannen net zo lomp en ontactisch als computers?
Kortom, alles gaat mis, mensen klagen naar me, en dan gaat er nog meer mis. Bah!

- eireann
- Site Admin
Adem in, Adem uit, vloek, Adem in, Adem uit, vloek, repeat
**Self Rescuing Princess**
- Voleuse
Kan je dat afhaalbericht niet nog een keer laten opsturen? En dan door iemand anders laten ophalen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Op zich kan ik hem wel afhalen met afhaalbericht, heb een prenatal niet zo ver van mijn werk zitten. Maar zonder afhaalbericht ga ik hem zeker als vent echt niet meekrijgen :-)
Ja, ga ik ook proberen Voleuse, misschien kan ik wel een nieuw afhaalbewijs krijgen. Alleen is weer extra gedoe, had net die stomme doos op mijn to-do lijst gezet voor vandaag. En dan gaat er van alles mis, loopt mijn to-do lijst in de soep, en eindig ik aan het eind van de dag met een langere to-do lijst als aan het begin van de dag!!!
Ik háát dat, het heel druk hebben en aan het eind van de dag meer dingen te doen hebben als aan het begin, dat is zóóó frustrerend, wel een hoop gedaan hebben (dus geen lekkere vrije luilekkerdag) maar geen stap verder komen.
En <mopper-mopper> welk modern mens werkt tegenwoordig nou nog met PAPIEREN vouchers en afhaaldingen? Wrom kunnen ze dat ding niet mailen zodat ik hem niet kwijt kan raken en altijd opnieuw uit kan printen? Ik word moeder, geen oma, ik loop maar 1 generatie achter hoor!!!!!

Ik háát dat, het heel druk hebben en aan het eind van de dag meer dingen te doen hebben als aan het begin, dat is zóóó frustrerend, wel een hoop gedaan hebben (dus geen lekkere vrije luilekkerdag) maar geen stap verder komen.

En <mopper-mopper> welk modern mens werkt tegenwoordig nou nog met PAPIEREN vouchers en afhaaldingen? Wrom kunnen ze dat ding niet mailen zodat ik hem niet kwijt kan raken en altijd opnieuw uit kan printen? Ik word moeder, geen oma, ik loop maar 1 generatie achter hoor!!!!!
- juffie
- Site Admin
- Voleuse
Misschien kreeg jij ze ook per mail en kan je m daarom niet vinden? 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa