What they said! *gooit blauwe ballen op skaoot en gele ballen op leonietje*
En onderuit gesleept worden tussen de ballen is ook leuk!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Het ene moment heb je het met je vriend over een femdom-feest waar je misschien heen wil met vriendinnen (en met hem), het volgende moment zit je 'm te teasen met male submission foto's, en opeens is diezelfde jongen dan onderweg naar je huis met de cane die je vorige keer had laten liggen...
Heb 't touw maar vast over de stoel neergelegd, zodat dat het eerst is wat ie ziet als ie binnenkomt... Prrrr!
Nu wil ik ook dat Romanticide dat bij mij doet komend weekend!
#meestuiter
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
K heb sinds gister nieuwe meds voor m'n longen omdat m'n astma al heel erg lang steeds erger werd. Heb nu een meer dan vier keer hogere dosis corticosteroïden en een toegevoegde luchtwegverwijder.. en ik weet niet, maar..
..of die luchtwegverwijder is een ' upper' van heb ik jou daar..
.. of ik ben zo lang vreselijk moe geweest wegens gebrek aan zuurstof, dat ik, nu ik weer normaal kan ademen, een soort zuurstof-overschotkolder heb..
Ik ben trillerig, heb de neiging om rond te rennen/ te ijsberen/ vijftien dingen tegelijk te doen/ van de hak op de tak te springen, en en enenenenenenen.
Dus.
Raar. Wel geinig. Ook een beetje lastig, want ik ben ineens slordig en onzorgvuldig en (nog) onnavolgbaar(der dan normaal).
Hopelijk ben ik over en dag of wat een beetje gewend. Gekke bende.
Oeeeh zaterdag naar Tilburg Kinkt party, eerste kinkyparty sinds anderhalfjaar, en net dat filmpje gezien waardoor ik als D ga stuiteren en niet als sub. Omg!