niet rond die leeftijd. Maar ik heb sowieso een groot zwart gat qua jeugherinneringen.
Mijn eerste wat ik terug kan halen is pas van rond de puberteit, toen ik op de MAVO zat. Ik fantaseerde thuis, alleen op mijn kamertje. Ontdekte later de douchekop...Nou eh...nee die was toen al ontdekt

maar ik ontdekte dat de douche lekker kon aanvoelen als je hem gericht toepaste. Tijdens die aktie fantaseerde ik wel degelijk dat ik vast zou zitten en dat moest ondergaan of ik wilde of niet.
En zo wel paar meer dingetjes.
Daarna trouwde ik met een man die nog nooit een vriendin had gehad. Zijn eerste keer sex was tevens mijn eerste keer. (overigens al wel vóór dat huwelijksdag er was)
Achteraf gezien heb ik getopt from bottom, maar hey wist ik veel wat dat was!! Ik heb hem in alle huwelijksjaren behoorlijk gestuurd in wat hij moest doen want dat ik dat lekker vond. En dan bedoel ik niet gewoon wat bijsturen met hand ofzo

Ik zei hem wat hij moest zeggen, hoe hij mij vast moest houden enz enz Ondertussen speelde een scenario in mijn hoofd zich af.
SM??? Nee ben je gek!! Dat was het niet!
SM was die rare mensen die ik zag bij sex voor de Buch. Rode lakmuren, metalen bedden met leer, man die in zijn nakie rondkroop, vrouw in pakje en met zweep... Dát deden wij niet!!!
Pas in 2000 en gescheiden en met internet ontdekte ik via een forum dat SM nu BDSM was en wat het inhield. dat wat velen herkennen en beschrijven....alles viel op zijn plaats.
Vanilla sex in LATrelatie daarna heb ik ook altijd als mat en saai ervaren, waarbij ik vaak niet echt aan mijn bevrediging kwam.
Dus....nee niet zo vroeg! Vastbinden op kleuterschool enzo herinner ik me niet. Echt pas in mijn puberteit.
Oh....

weet je wat ik me ineens herinner!!!
Mijn ouders hebben eigenlijk nooit geslagen. Maar één keer staat levensgroot opgeslagen. Ik was nog onder de twaalf, gebaseerd op wat ik me herinner in welk huis het was. De aanleiding weet ik niet, het moet overtreffende trap zijn geweest.....ik stond onder de douche en ik kan geen kant op, ook al probeer ik het en duik weg omdat mijn vader mij ongelofelijk hard slaat.
Misschien is dat hard wel overtrokken, want als je nat bent zal het sowieso hard klinken en misschien ook anders voelen??? (iemand??/) daarna heb ik heel erg zitten huilen, ineengekorpen in een hoekje onder de douche.

Zou dat dan 'mijn' moment zijn geweest???