Ik ben ook vrolijk!
Straks naar de sauna met jaxel (zijn eerste keer, en ik hoop maar dat ie het lekker vindt, want samen naar de sauna is fijn!), morgen jarig (weliswaar komen alleen mijn moeder, stiefvader en broertje langs, en misschien zijn vader en z'n vrouw, maar die wisten het nog niet zeker

terwijl die man toch al bijna 26 jaar weet dat ik op die dag jarig ben). En nu dus even het eerste deel van de "klassieke" verjaardags-appeltaart (maakte ik vanaf m'n 10e ofzo bij bijna elke verjaardag in ons gezin) in elkaar zetten (bekleden van de vorm, morgen doe ik de appels en bak ik 'm) die ik al een paar jaar niet gemaakt heb, maar volgens mij heb ik het nog in de vingers (al merken we het resultaat morgen pas). Verder lekker eten en drinken in huis (morgen enchiladas! met een supersimpel recept, wat volgens mij echt heel lekker gaat zijn). Dus. Goed weekend!
edit: en ow, gisteren met jaxel besloten dat we een Serieuze Relatie hebben. Hoewel we nu enigszins worstelen met het feit dat we nu dus wel constant serieus moeten zijn (

) is het ook wel heel