Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Voleuse
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Geen idee waarom niet. Teveel gedoe ofzo? Ik ben gewoon genaaid eigenlijk, hij heeft me een tijdje aan het lijntje gehouden en nu kon hij toch een betere deal krijgen ofzo. Het slaat nergens op.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dat is mooi *&(*^@&^#&@ dan Voleuse... ik hoop dat je snel wat anders vindt....
- shareen_G
Van het weekend gespeeld. Was erg lekker. Stuiter nog altijd. Wil meer. Wil meer. Wil meer.
Guardian is niet thuis. Ik voel me alleen.
Ik zit hier verdomme met tranen in m'n ogen om wat er allemaal gebeurd. Wordt voor kinderachtig uit gemaakt, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben.
En blehh.....
PS: Sorry als ik nu mensen heb gekwetst of wat dan ook, dat is niet mijn bedoeling.
Guardian is niet thuis. Ik voel me alleen.
Ik zit hier verdomme met tranen in m'n ogen om wat er allemaal gebeurd. Wordt voor kinderachtig uit gemaakt, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben.
En blehh.....
PS: Sorry als ik nu mensen heb gekwetst of wat dan ook, dat is niet mijn bedoeling.
Waar een wil is, is een weg
- JerryM
was ook geen aardige post.. knuff
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- shareen_G
-
knuffel voor shareen
knuffel voor shareen!
Monteur/installateur heeft woensdag pas tijd... En dan wordt het waarschijnlijk een hele nieuwe ventilator-box volgens de mevrouw die ik aan de telefoon had. *zucht*
Monteur/installateur heeft woensdag pas tijd... En dan wordt het waarschijnlijk een hele nieuwe ventilator-box volgens de mevrouw die ik aan de telefoon had. *zucht*
- kitten
Bummer... Is dat duur?
Moest volgens die telefoonmevrouw rekening houden met 300/400 euro. Dat dan wel inclusief montagekosten....
Maar toch, da's wel weer een boel veel centjes. Heb wel een spaarrekening voor dit soort gevallen achter de hand, dus kan het wel hebben. Maakt het echter niet leuker ofzo.
Plus dat ik weg moet van werk en heen en weer naar huis omdat die monteur-dinges dus geen tijd had op mijn vrije dag. Da's ook altijd minder handig. Maar goed, wat moet dat moet. Had ik maar geen koophuis moeten hebben blijkbaar.
Maar toch, da's wel weer een boel veel centjes. Heb wel een spaarrekening voor dit soort gevallen achter de hand, dus kan het wel hebben. Maakt het echter niet leuker ofzo.
Plus dat ik weg moet van werk en heen en weer naar huis omdat die monteur-dinges dus geen tijd had op mijn vrije dag. Da's ook altijd minder handig. Maar goed, wat moet dat moet. Had ik maar geen koophuis moeten hebben blijkbaar.
- kitten
Is wel een van de redenen dat ik blijf huren, ja. Dat soort onverwachte kosten. Maar over 20 jaar heb jij een spaarpotje opgebouwd en ik niet. Sja...
Ach, alle opties hebben voor een nadelen. Dat hoort er nu eenmaal bij. En 't komt vast weer goed als die monteurmeneer, of monteurmevrouw hier geweest is om eea te fixen.
- shareen_G
Dank jullie wel leonie en nijn 
Ondertussen is e.e.a. uitgepraat en voel ik me al weer wat beter.

Ondertussen is e.e.a. uitgepraat en voel ik me al weer wat beter.
Waar een wil is, is een weg
- Daantje
- Contacteer:
Of je een spaarpotje opbouwd is ook maar de vraag hoor. En in mijn overweging om een huis te kopen heb ik wel mee laten wegen dat alles nieuw is, ik een loodgieter/klusjesman in de familie heb en dat veel grote dingen zoals buitenschilderwerk en het dak voor de VVE zijn.kitten schreef:Is wel een van de redenen dat ik blijf huren, ja. Dat soort onverwachte kosten. Maar over 20 jaar heb jij een spaarpotje opgebouwd en ik niet. Sja...
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Mag ik knuffels? Waarom heb ik nou weer een baan die niet bij me past? Omdat ie beschikbaar was en het financieel onverstandig is thuis te zitten wachten op iets leukers.... Dat snap ik wel. Maar ik voel me hier zo alleen en ongelukkig
Meestal houd de nieuwe baan blijheid wel langer aan voor het saai wordt....

**Self Rescuing Princess**
- kitten
Zou je dan toch niet gaan voor de banen die wel leuk lijken, maar dan maar wat minder verdienen? *armomschouderlegt*