dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Jaaa, ik heb over lotus gedroomd :mrgreen:

Ik was met Peter in Laced Up. Hij moest kado's uitkiezen voor een paar chatvriendinnen en voor lotus. Voor zijn chatvriendinnen had hij zelf wat gevonden maar voor lotus kon hij maar niks vinden. Hij verwachtte hulp van mij dus ik ging tussen de rekken zoeken. Ik zag een poncho liggen. "Is dit niet wat voor haar" vroeg ik terwijl ik het ding uit het rek trok. Het bleek een aardbeienponcho te zijn, met een soort blaadjes aan de bovenkant en rood vanonder. Peter vond het een geweldig idee.

Fast forward naar oudejaarsavond feestje. Peter opent een chatkanaal (leek net op een soort mini-zwart gat), en gaf de kadootjes daar doorheen aan zijn chatvriendinnen. Ze waren er allemaal heel blij mee. Toen was lotus,aan de beurt. De romanrptische scene van gisteravond herhaalde zich,alleen met de aardbeienponcho als kado. En lotus werd booos! "HOE HEB JE DIT NOU VOOR ME UIT KUNNEN KIEZEN" scheeuwde ze, terwijl ze de kamer uitstormde. Peter ging snel achter haar aan. Ik voelde me heeeel schuldig.
Toen lotus was weggelopen had ze ook nog eens alle vissticks gebroken,dus Dacrael ging het met een bezem opvegen terwijl juffie vanaf de bank gilde "Ewwww, gebroken vissticks ewww, haal ze weg haal ze weg!"
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
fran

dromen over ws topic

Bericht door fran »

LOL
nijntje

Bericht door nijntje »

LOL
skaoot

Bericht door skaoot »

Nu heb ik zin in vissticks!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Heb ik zo'n indruk op je achtergelaten voleuse? Leuke droom.
Geniet van de positieve momenten.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Een aardbei poncho! Hoe kom je er toch bij?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Grin, ik weet niet hoe ik erbij kom. En ik vond het wel heel lief van je Peter, dat je zoiets voor lotus had gedaan, dus dat maakte wel induk, ja. Dat dat dan op zo'n manier in mijn droom komt kan ik dan weer niks aan doen :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
thaliya

Bericht door thaliya »

ik vond je dromen altijd al hilarisch, maar nu ik ook een (deel van) de hoofdrolspelers in het echt gezien heb zijn ze nog leuker!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vannacht dat ik met een groepje aan mijn bachelorproject zat te werken. Het was bijna af, er moesten alleen nog een paar kleine dingetjes worden aangepast. Toen we klaar waren liet ik het uitprinten, en zag ik ineens dat skaoot in haat stukje alleen maar 'Omnomnomnomnomnomnomnomzzzzzzzzz (een hele paragraaf lang)' had geschreven in plaats van wat ze eigenlijk had moeten schrijven. Ik was boos, maar skaoot zei dat ze dat nog wel even aan zou passen op weg naar de drukker en dat ik me maar geen zorgen moest maken...
kitten

Bericht door kitten »

:schater:
skaoot

Bericht door skaoot »

did I now? Goh ik wist dat ik vandaag iets vergeten was :P :worshippy:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik droomde laatst dat colet bij mij aan de deur stond met een zieke eend die ik maar even beter moest maken. Toen ik zei dat ik daar helemaal geen verstand van heb, werd ze een partij boos.....
colet

Bericht door colet »

Oeh, hoe ziet dat eruit? :lol:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

je stond hier echt te stampvoeten en er kwam bijna stoom uit je oren.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Volgens mij heb ik iets teveel van get shorty gezien gisteravond. Ik was een dubbelagent in een complot tussen Skaoot en Leonietje, die elkaar wilden laten 'verdwijnen'. Heb ze allebei laten onderduiken. Om de een of andere reden mocht ik daarna aan de boobies van zo ongeveer half vrouwelijk ws zitten/spelen/kneden/sabbelen. In een zwembad. :bloos:

Mijm dromen zijn altijd zo lekker onsamenhangend.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie