Singlesbankje
Re: Singlesbankje
jahaaaaa...zucht, kriebels en krabbels... die ándere soort aandacht.. Nahja.
Ik kom even languit op de bank liggen, tot iemand me eraf trapt ;-) Alweer een jaar op m'n eentje, en het begint flink te vervelen. In m'n eentje doe ik niet zoveel. Als er iemand bij is, dan raak ik ineens gemotiveerd 

Mag ik erbij zitten?
Ben wel blij nu om single te zijn, maar ik kreeg op 31-01 met mn ex, en deze dag voelt wel een beetje vreemd
Ben wel blij nu om single te zijn, maar ik kreeg op 31-01 met mn ex, en deze dag voelt wel een beetje vreemd

Natuurlijk mag je erbij! En okkitron ook. *welkomstknuffel*
Het zou alleen ook wel eens fijn zijn als er iemand positief van dat bankje af kwam!
Het zou alleen ook wel eens fijn zijn als er iemand positief van dat bankje af kwam!
Ik shuif ook maar aan, al was het maar omdat het zo'n fraai bankje is 
Na mijn laatste relatiebreuk (zo'n twee jaar geleden) was ik aanvankelijk zeer ontevreden met mijn single status (niet omdat ik mijn ex terug wilde), maar ben nu toch blij dat ik de tijd heb genomen van deze relatie los te komen (al werd ik daar wel door geholpen door twee afwijzingen het afgelopen jaar).
Ik heb toch met de tijd weer wat vertrouwen opgedaaan en weet dat wanneer er nu een partner op mijn pad komt ik in ieder geval niets 'meeneem' uit de vorige relatie.
Ik ben momenteel tevreden en blij met hoe en wie ik ben. Dat wil niet zeggen dat ik het geweldig vind om single te zijn, want samen vind ik toch gewoon nog veel leuker, maar ik loop niet ontevreden te zijn.

Na mijn laatste relatiebreuk (zo'n twee jaar geleden) was ik aanvankelijk zeer ontevreden met mijn single status (niet omdat ik mijn ex terug wilde), maar ben nu toch blij dat ik de tijd heb genomen van deze relatie los te komen (al werd ik daar wel door geholpen door twee afwijzingen het afgelopen jaar).
Ik heb toch met de tijd weer wat vertrouwen opgedaaan en weet dat wanneer er nu een partner op mijn pad komt ik in ieder geval niets 'meeneem' uit de vorige relatie.
Ik ben momenteel tevreden en blij met hoe en wie ik ben. Dat wil niet zeggen dat ik het geweldig vind om single te zijn, want samen vind ik toch gewoon nog veel leuker, maar ik loop niet ontevreden te zijn.
- Daantje
- Contacteer:
Meh.. Vlaag van eenzaamheid hier. Ik mis de warmte van een lijf tegen mij aan. Samen onder een warme deken kruipen na een warme douche.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
dat mis ik als semi-single ook. Een kruik is ook wel lekker warm (en de mijn ook nog zacht, heeft een fleece hoes), maar die armen om je heen op momenten dat je het echt even gehad hebt..... die mis ik ook
- puppie
Ik heb de afgelopen nachten ook een warme pyama aan.
Vind er geen klap aan, dat alleen slapen
Vind er geen klap aan, dat alleen slapen

-
- Contacteer:
*doet ook mee*
Ik mis iemand om tegenaan te hangen, lekker cuddlen op de bank of in bed.. En ik mis nog zo veel meer..
Maar ooit, ooit zal dat wel weer komen
. Nu ben ik er gewoon niet geschikt voor.
Ik mis iemand om tegenaan te hangen, lekker cuddlen op de bank of in bed.. En ik mis nog zo veel meer..
Maar ooit, ooit zal dat wel weer komen