Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door juffie »

Hee faery;

hoe bevalt de stofzuiger? :mrgreen:
MILF :grin_ani:
faery

Bericht door faery »

Wel goed :mrgreen: Het tapijt in m'n slaapkamer is nog nooit zo... zichtbaar geweest :mrgreen:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

hebben jullie tips voor het schoonmaken van een keukenvloer. Ik heb daar zeil liggen en heb al verschillende dingen geprobeerd, maar het is het toch niet. Moppen, dweilen, ik word er niet goed van. Hoe doen jullie het? Wat gebruiken jullie?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat wil je precies verbeteren? Wordt het niet schoon genoeg of vind je het rotwerk? Ik doe mijn laminaatvloer thuis swifferen of stofzuigen en eens in de zoveel tijd nat moppen. Alleen lang niet zo vaak als zou 'moeten'. ;)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik vind het rotwerk en als je dan ook niet goed "gereedschap" hebt, wordt het helemaal een crime. Nu heb ik gemopt, maar heb geen goed uitwring-systeem dus moest achteraf nog op mijn knieen de hele vloer langs met een doek, niet fijn voor mijn knieen
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik deed altijd met een een doek om een trekker of bezem na, of in het ergste geval gewoon met mijn voet de dweil over de grond. Door de knieën vond ik ook geen succes, idd.
JerryM

Bericht door JerryM »

Ik spoel de dweil en wring 'm daarna boven de emmer uit en ga dan verder.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
dbj

Bericht door dbj »

Heb nou gele doekjes van Sorbo, lijkt me een goede keuze...

De vloerbedekking hier is wat ik noem "gladde zeil", het zal wel een naampje hebben welke ik niet weet.
Is gewoon standaard hier aanwezig. Nou vraag ik me af of swiffer echt wel zo goed is als dat de reclamemensen ons voorhouden.
Iemand die ervaring heeft hiermee?
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja.

De swiffer-plumeau vind ik fantastisch. De bezemvariant die is gewoon mwah (net zo goed als een gewone bezem) en die natte-doekjes-dweil-variant doet het eigenlijk niet zo goed. Werkt een gewone dweildoek en een emmer beter.

Oh, ik had nog niet op de link gekeken. Dat is die met de natte doekjes (die wat ik de natte-doekjes-dweil-variant noem). Ik zou het niet kopen. Ik gebruik ze alleen voor de 'ik heb pas geleden nog gedweild en geen zin om het echt goed te doen'-momenten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

mijn keukenvloer dweilen en dan die dweil steeds uitwringen gaat hem niet worden. Ten eerste vinden mijn knieen dan wel mijn rug dat niet leuk en ten tweede heb ik niet de kracht in mijn handen om die dweil steeds goed uit te wringen (afgezien dat ik daar van gruwel, ook al heb ik handschoenen aan). Dus ik zoek gewoon zo'n soort zeem/mop/dweil ding op een stok, die een goed uitwringsysteem heeft. Iemand nog tips?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Yep. Leifheit Twist. Ideaal omdat je weinig kracht hoeft te zetten en ook niet --zoals bij systemen met een voetpedaal-- telkens op één been hoeft te gaan staan, wat erg fijn is als mijn rug niet meewerkt. Ik heb trouwens deze, zie ik. Die mop-versie ziet er ook wel handig uit.
dbj

Bericht door dbj »

Ravelijne, hoe werkt die dan welke jij hebt?
Op plaatje zie ik gewoon een "swiffer-model", plat dus, maar hoe krijg je die dan in dat tonnetje?

Crownless, de swiffer-plumeau wat jij noemt, dat is voor meubels, kasten, tafels enzo?
JerryM

Bericht door JerryM »

@dbj, da's een ander model. Die jij linkte kan je gewoon droog gebruiken geloof ik. En anders zijn het natte doekjes die je na gebruik weg moet gooien, of misschien een paar keer kan schoonmaken en opnieuw gebruiken.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
kitten

Bericht door kitten »

Wat kunnen wij SM'ers toch spannende, kinky dingen bespreken! :clown: /off topic
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Wij hebben regelmatig échte struisvogelplumeau's in de winkel. Als je er dan een leuke maid-outfit bij doet. Dan heb je toch best een kinky iets toch? :biggrin:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie