WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
cinderella

Re: WS valt af!

Bericht door cinderella »

cinderella schreef:Ik had al heel lang de weegschaal niet meer gezien. We zijn er van de week op gaan staan, en ik ben nogal geschrokken van mijn gewicht. Dus deze keer een serieuzere stap. Samen (dus niet ieder) gaan we proberen er 25 kg af te krijgen dit jaar.
Morgen ga ik voor het eerst weer wegen, en net even gekeken. Er is 500g af, dus dat is dan morgen wat meer hoop ik.
Ik heb nog niks laten staan, maar ben wel wat meer gaan opletten bij het koken. En ik probeer zeker een keer per week een flinke bak fruitsalade te eten op m'n werk. Ik hoop alleen niet dat het komt door de stress op m'n werk, maar dat het echt komt door wat gezonder te eten.
toen doet er nu niet meer toe
cinderella

Net weer gewogen. Ik vertrouw m'n weegschaal geloof ik niet helemaal meer, want het verschil met gisteravond is best groot: nu is er 1,7 kg af sinds 1 januari. Nou ja, zolang het er maar af blijft gaan, gaat het goed.
JerryM

Bericht door JerryM »

Je moet nooit op verschillende momenten van de dag wegen, zitten grote verschillen in.

Beste is op een vaste dag, 's ochtends direct uit bed, nog voor je naar de wc bent gegaan. Dan heb je altijd de zelfde situatie.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
cinderella

Dat weet ik, daarom telde vanochtend ook, en niet gisteravond. Ik verbaas me alleen dat het verschil zo groot is: ruim 1 kg. Ik weeg overigens pas nadat ik naar het toilet ben gegaan, maar ik heb daar echt niet zoveel achtergelaten.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ik ook altijd na toilet. Het is het idee dat telt daarin :D
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Het belangrijkste is dat je altijd op hetzelfde moment weegt op de zelfde manier. Of dat nu naakt is of met enkel ondegoed, voor of na een toiletgang. Dat maakt niet zoveel uit, als je het maar hetzelfde doet. En dat je rekening houdt met gewone dagelijkse fluctuaties. Ik varieer van dag tot dag gemakkelijk een kilo. Afhankelijk wat ik gegeten heb, hoeveel ik heb gedronken, hoe actief ik ben geweest.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Ja, dat is dan ook geen afvallen. God straft onmiddelijk, de Weight Watchers een week later. Als je je vandaag schandalig tegoed doet aan chocola en koekjes, dan merk je dan morgen amper. Maar over een paar dagen wel!
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Ik ben zo'n drie kg kwijt! Hopelijk zet dit door..!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Goed bezig tippi!
msAvery

Bericht door msAvery »

Supergoed Tippi!

Gisteren heb ik een uurtje fitness gedaan en vandaag na de fysio nog een halfuurtje badminton :) Voelt goed! Volgens mij is er nog niets vanaf maar ja, dat taartje van Dudok kon ik niet laten gaan :bloos:
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik heb m'n resultaat van komende week alvast verknalt, net een PMS-vreetbui gehad waar je U tegen zegt. Vrijdag weer sporten..
msAvery

Bericht door msAvery »

Tja niemand wint van PMS *ik ook niet* Gewoon compenseren met sport inderdaad en veel water!
Nimoir

Bericht door Nimoir »

Ik wil de komende maanden 10 kilo afvallen (vanwege mijn diabetes ook zeer wenselijk). Het in mijn optiek beste 'dieet': 's ochtends twee boterhammen, 's middags vier boterhammen (vleeswaren of zuivel) en 's avonds een gewoon gezonde maaltijd. Als enig tussendoortje: fruit.
Drinken: koffie en water.

En ja, zo blijf ik dan ook eten, dan blijven de kilo's er ook af. Ik ben met dit eetpatroon ooit 22 kilo afgevallen.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Eet je dan zoveel fruit als je wilt, of heb je daar voor jezelf ook nog een limiet opgezet? Als je het voor jezelf zo kan volhouden klinkt het wel ideaal!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Volgens mijn beperkt dieet-kennis is brood juist geen goede afvaller.. beter magere kwark of crackers. Brood bevat veel koolhydraten,.. en dat is meen ik niet goed voor het afvallen.
Plaats reactie