2 Vrijkaartjes voor Hiswa Amsterdam Boat Show 2012

Gesloten
Pluu

2 Vrijkaartjes voor Hiswa Amsterdam Boat Show 2012

Bericht door Pluu »

Zijn hier watersportliefhebbers die dit jaar naar de Hiswa Amsterdam Boat Show willen?

Ik kon 2 vrijkaarten krijgen bij een grote bestelling touw, dus die heb ik meegenomen. Ik dacht dat het om een festival met mooie ouderwetse boten ging zoals bij Sail, daar heb ik zelf ook niet echt wat mee, maar ik dacht, ach, misschien wel aardig, kan ik bootjes fotograferen, wel grappig en het is vast gezellig. Maar het is echt een beurs voor watersportliefhebbers, met allemaal kraampjes over, well, boten-dingen en andere watersport-dingen. Zoals workshops over botenonderhoud, infokraampjes over verschillende motoren voor boten en moderne watersportsnufjes enzo. Over moderne boten, geen mooie oude boten. Daar heb ik echt niets te zoeken. :shock: Het is echt iets voor liefhebbers.

Kan ik er iemand blij mee maken die wél echt iets met boten en/of watersport heeft?

De website:

http://www.hiswarai.nl/Pages/default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
colet

Re: 2 Vrijkaartjes voor Hiswa Amsterdam Boat Show 2012

Bericht door colet »

Nee, dank je wel. Ik ben ook niet van de boten.

Waar ik nu wel aan denk is dat ik afgelopen week zocht naar leerverf op Marktplaats en steekjelos.nl -als eerste- tevoorschijn kwam. "Ha', ik denk dat ik die site ken, dacht ik toen.
En idd is touw en boten ook geen onlogische stap.
Terug on-topic! ;)
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Ik heb wel interesse in de kaartjes.. ben die week toch roostervrij en aangezien fiona nogal van varen houdt vind ik het wel een leuk uitstapje :D Dus bij deze hou ik me aanbevolen. :D
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Pluu

Bericht door Pluu »

Update: ze zijn misschien al weg, maar is nog niet zeker, ik weet vanavond of morgen meer. En als ze er dan nog zijn dan zijn ze voor Dreamer want die was de eerstvolgende. :) Dus reageren heeft geen zin meer.
Gesloten