WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
skaoot

Re: WS valt af!

Bericht door skaoot »

goed plan! in foon geklommen, en het was even doorvragen (want allerlei opties en mogelijkheden en acties en blabla), maar toen ik vroeg voor een idee van wat je kwijt bent voor paar keer per week basic fitnessen, kreeg ik te horen "het begint vanaf 47,50". Hmmm...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh das wel duur. Of nou ja, veel geld. Tis ook wel een luxe sportschool...
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja maar dat is dan dus "begint vanaf". Dus dan zal daar nog weinig luxe bij zitten. Behalve de ruimte en apparaten enzo... Misschien gewoon eens een dagje gaan kijken, en dan misschien maandje proberen. En als het écht werkt, wie weet. Het is echt vlakbij, en oefeningen thuis doe ik niet, en alles wat goedkoper is, is verder weg en ga ik dus niet veel doen. Misschien als ik betere conditie heb en er weer aan gewend ben dat ik dan overstap naar verder fietsen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, hier ook zo'n hartstikke dure sportschool. Helaasch.
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nou ik bedoelde met luxe dat het gewoon een mooie inrichting heeft, en mooie nieuwe apparaten die dus met zo'n sleutel systeem werken. En gratis drankjes en sauna enzo.
Ik heb geen idee hoe dat met de verschillende abonnementsvormen werkt eigenlijk, wat je dan 'mist' bij het goedkoopste abo, of wat je extra krijgt bij een duurdere..
skaoot

Bericht door skaoot »

ik had ook al zo'n offerte aangevraagd. ben benieuwd. en zo'n sleutelsysteem lijkt me wel heel handig. en een dergelijk prijskaartje motiveert misschien ook weer om er dan ook echt gebruik van te maken.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Mijn sportschool kost ook 50 euro per maand, maar vind het geld wel waard. Ze hebben een goeie sauna en turks stoombad (waardoor m'n behoefte aan dagjes sauna iets afneemt --> besparing! Ook kan je er films huren. Als je ze de volgende dag terug brengt kost het niks, anders 3,50 per dag. Maar ik breng ze dus altijd de volgende dag terug. ;) Een jaarabonnement is iets goedkoper, maar voorlopig durf ik me nog niet voor een jaar te binden. ;)

@Tigerlily; goed bezig!!!
kitten

Bericht door kitten »

Holy fuck tigerlilly, 25kg!!! :shock: :worshippy:
Cera

Bericht door Cera »

@ Skaoot: ik heb twee jaar gesport bij Healthcity en vond het een fantastische sportschool! De apparaten zijn goed, net als de begeleiding. Daarnaast kun je gratis gebruik maken van de zonnebank, drankjes en saunafaciliteiten. Het mogen lenen van DVD's was vooral een leuke bonus. Mijn sportschool had ook een zwembad en er zijn vestigingen die ook bubbelbaden hebben. Ik weet niet of dit ook voor die in jouw buurt geldt. De exacte kosten van een abonnement ken ik niet omdat dit toen via mijn werk liep. Wegens een verhuizing heb ik helaas een andere sportschool moeten kiezen. Mijn huidige sportschool kost ook € 45,- per maand maar kan echt niet op tegen de luxe van Healthcity. Ik ben fan!
Cera

Bericht door Cera »

@ Tigerlily: gefeliciteerd met deze geweldige prestatie en mijlpaal en veel succes met het behalen van je nieuwe doel!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik heb zo'n discount abbo, voor 17 euro de maand, maar ze hebben daar geen douche. Ik vind dat zo vervelend! Ik wil gewoon meteen na het sporten douchen, niet eerst zitten stinken in de auto :eerie:
Nooit geweten dat ik dat belangrijk vond.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Crownless

Bericht door Crownless »

En go tigerlily!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik douchte altijd thuis. Maar het was aan het einde van de straat, dus dat was wel te overzien. Maar een sportschool zonder douche, dat is toch ondenkbaar!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Crownless

Bericht door Crownless »

Zij kwamen tot de conclusie dat het maar weinig gebruikt werd en dat erop bespaard kon worden. Ik ben blijkbaar een uitzondering dat ik ter plekke wil douchen.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ieuw nee dat lijkt me ook niks. Zelfs toen mijn sportschool om de hoek was, ging ik nog steeds daar douchen.
Ik ben ook al maaaanden aan het bedenken of ik naar een sportschool zal gaan. Ben bij 1 hier in de buurt gaan kijken, die is 24 uur per dag open, en heeft elke dag tot 14uur ook kinderopvang voor tijdens het sporten. Maar ik vond het er zoooo deprimerend uitzien. Heb alleen ooit bij HealthCity gesport, en dat zag er gewoon echt gezellig uit enzo. En dit was kil en grijs en meh.
Health City zit hier ook wel in Almere, maar daar moet ik dan wel denk ik een kwartier voor fietsen, of met de bus en dan nog een stuk lopen. En de kinderopvang daar is ook alleen sochtends (en ik ben écht geen ochtendmens) en savonds als Jaap thuis is, denk ik ook niet dat ik nog zin heb om daarheen te gaan. Mss als het weer wat langer licht is ofzo...
Plaats reactie