zegeltjes en punten ruil topic
Re: zegeltjes en punten ruil topic
Als het me lukt geef ik morgen door wat ik voor je heb juffie. Hangt even van mijn tandartsafspraak af.
- juffie
- Site Admin
- tijgie{K}
Ik heb evt ook interesse als de anderen geen zegels meer nodig hebben. 

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- kitten
Ik heb 7 zegels van het Bouwmaat Spaarplan. Iemand die ik daar blij mee maak, toevallig?
Ik heb hier nog 6 muppetzegels. Ik weet niet als ze nog zijn in te leveren.
Wie heeft er interesse in? Dan wil ik ze best opsturen.
Wie heeft er interesse in? Dan wil ik ze best opsturen.
Als de rest al genoeg heeft dan heb ik nog wel interesse!
- Yara
Ik heb er hier ook nog een stuk of 6 liggen geloof ik. Die mogen hier opgehaald worden of ik neem ze mee naar next en daar mag je me helpen herinneren, ik vergeet het namelijk. ;-)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Naar Next is prima, ik help je herinneren
Ze zijn nog tot de 19e in te leveren dus na Next gaat het nog net
.
Tot nu toe schiet het met mijn poppenverzameling nog niet heel erg op, ik heb er nu nog maar 2
, dus een complete verzameling gaat zelfs met jullie hulp niet meer lukken, maar hoe meer wel lukt, hoe beter
. Misschien na afloop van de actie nog wel kijken of de rest enigszins betaalbaar op marktplaats te vinden is..

Tot nu toe schiet het met mijn poppenverzameling nog niet heel erg op, ik heb er nu nog maar 2

- Yara
Mijne ook, zullen er van de week nog wel een paar bijkomen gok ik. :-)
Dance like nobody is watching
Het is ook gewoon niet te doen joh! Die hele verzameling! Wij hebben er ook pas 2.. en misschien hebben we na de nieuwe weekboodschappen nog een kaartje vol. Maar dan houdt het ook wel op.
Ze hebben ook maar bizar weinig 'extra' aanbiedingen waar je een extra zegel bij krijgt. En alleen op geld komen we er nooit.
Nou ja, hopelijk kunnen we nog het tweede oude mannetje erbij scoren,.. ow ja.. en de kok.. die wil Bite graag.. hihi

Ze hebben ook maar bizar weinig 'extra' aanbiedingen waar je een extra zegel bij krijgt. En alleen op geld komen we er nooit.
Nou ja, hopelijk kunnen we nog het tweede oude mannetje erbij scoren,.. ow ja.. en de kok.. die wil Bite graag.. hihi
- skaoot
Als het goed is zijn mn muppetzegels ondertussen bij Tijgie aangekomen...
Ik werd er in het afvaltopic op gewezen dat je mbt Optimelspaarpunten 2 weken gratis kunt sporten bij Health City. En ik overweeg daar te gaan fitnessen, dus 2 wekene proefdraaien is best handig.
Nu drink/eet ik zelf echter nooit Optimel, omdat ik het a. niet zo lekker vind en b. sowieso niet vaak dat soort dingen nuttig.
Dus bij deze mijn vraag of iemand ze niet spaart/wel Optimel koopt en mij wil helpen? Ik heb er 30 nodig.
Muchos merci!
Ik werd er in het afvaltopic op gewezen dat je mbt Optimelspaarpunten 2 weken gratis kunt sporten bij Health City. En ik overweeg daar te gaan fitnessen, dus 2 wekene proefdraaien is best handig.
Nu drink/eet ik zelf echter nooit Optimel, omdat ik het a. niet zo lekker vind en b. sowieso niet vaak dat soort dingen nuttig.
Dus bij deze mijn vraag of iemand ze niet spaart/wel Optimel koopt en mij wil helpen? Ik heb er 30 nodig.
Muchos merci!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik had de zegels van Jinke inmiddels gekregen
.
Alleen.. zijn de Miss Piggy's op
. In 3 AH's geweest, maar nee, nergens een Piggy voor mijn Kermit.
Nu maar een Swedisch Chef genomen. Hoop dat Piggy nog wel een keer binnen komt (en dat ik tegen die tijd weer een nieuwe kaart vol heb). Maar wilde mijn kaart er niet voor sparen, want er was sowiezo al één AH die aangaf dat ze geen nieuwe poppen meer verwachtten, en de andere AH's wisten het niet of ze nog meer zouden krijgen..

Alleen.. zijn de Miss Piggy's op

Nu maar een Swedisch Chef genomen. Hoop dat Piggy nog wel een keer binnen komt (en dat ik tegen die tijd weer een nieuwe kaart vol heb). Maar wilde mijn kaart er niet voor sparen, want er was sowiezo al één AH die aangaf dat ze geen nieuwe poppen meer verwachtten, en de andere AH's wisten het niet of ze nog meer zouden krijgen..
- tijgie{K}
Jep! Bedankt!skaoot schreef:Als het goed is zijn mn muppetzegels ondertussen bij Tijgie aangekomen...

All people smile in the same language.