Ongecontroleerde rant topic!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Gistermiddag per spoor naar Twenthe, vanaf Den Haag Centraal.
Vooraf dienstregeling gecheckt en besloten om Utrecht Centraal te gebruiken om mijn inwendige mens te bevoorraden, gezien het tijdstip en mijn reisduur. Moest daar toch al overstappen.
Mijn ervaring is dat NS reed volgens de tijden die ik online gevonden had, maar dat het meer geluk dan wijsheid is dat ik nog een zitplaats kon veroveren.
Alleen het laatste deel reed de trein met de snelheid van een schildpad wegens haperende overwegen. Vertraging werd uiteindelijk een goed kwartier.
Opmerkelijk genoeg werd er niets omgeroepen in de trein tijdens de reis. Wel vertrok de trein al met vertraging uit Deventer en even later werd omgeroepen dat deze trein "met beperkte snelheid" zal rijden wegens technische problemen met de overwegen.
De terugreis -deze middag- verliep exact volgens reisplanner en het overstappen verliep probleemloos.
Vooraf dienstregeling gecheckt en besloten om Utrecht Centraal te gebruiken om mijn inwendige mens te bevoorraden, gezien het tijdstip en mijn reisduur. Moest daar toch al overstappen.
Mijn ervaring is dat NS reed volgens de tijden die ik online gevonden had, maar dat het meer geluk dan wijsheid is dat ik nog een zitplaats kon veroveren.
Alleen het laatste deel reed de trein met de snelheid van een schildpad wegens haperende overwegen. Vertraging werd uiteindelijk een goed kwartier.
Opmerkelijk genoeg werd er niets omgeroepen in de trein tijdens de reis. Wel vertrok de trein al met vertraging uit Deventer en even later werd omgeroepen dat deze trein "met beperkte snelheid" zal rijden wegens technische problemen met de overwegen.
De terugreis -deze middag- verliep exact volgens reisplanner en het overstappen verliep probleemloos.
- puppie
Zover ik het heb meegekregen is het geen probleem van de NS, maar van Prorail 

- Daantje
- Contacteer:
Vroegâh waren dat gewoon twee afdelingen binnnen één bedrijf. Tot er een of andere regering besloot het te "privatiseren" ofwel de boel uit elkaar trekken en alle directe communicatielijnen door te knippen. Terwijl het allebei effectief nog staatsbedrijven zijn. Ik snap ook niet dat de Minister zo moeilijk doet over de bonussen. Als ik mij goed mijn economielessen herinner hebben de aandeelhouders van een Naamloze Vennootschap over zulke zaken nog wat te zeggen. Laat de Minister met 100% van de aandelen de hele fucking aandeelhouders vergadering zijn...
Maar ja, de overheid heeft geen kaas gegeten van treintjes rijden. Ze hadden voor de HSL natuurlijk gewoon kant en klare treinen kunnen bestellen. Want die zijn goedkoop. Ze hebben zich al bewezen. Reserve-onderdelen zijn meer dan voldoende op voorraad. De kinderziektes zijn er uit. Rijdend personeel en de monteurs zijn er al bekend mee. Ze konden zelfs kiezen uit een model van Duitse of eentje van Franse makelij. Maar nee, een stelletje ambtenaren kregen een harde plasser van Pininfarina, want die ontwerpt ook voor Ferrari Fiat. Die vervolgens een eerstejaars stagiaire een trein heeft laten ontwerpen die eruitziet als een kruising tussen een kruimeldief en een het grootste gedrocht dat de evolutie heeft voortgebracht: een vogelbekdier. Tenslotte laten ze dat uitvoeren door een totaal incompetent bedrijf wat lekker goedkoop heeft ingeschreven.
Maar ja, de overheid heeft geen kaas gegeten van treintjes rijden. Ze hadden voor de HSL natuurlijk gewoon kant en klare treinen kunnen bestellen. Want die zijn goedkoop. Ze hebben zich al bewezen. Reserve-onderdelen zijn meer dan voldoende op voorraad. De kinderziektes zijn er uit. Rijdend personeel en de monteurs zijn er al bekend mee. Ze konden zelfs kiezen uit een model van Duitse of eentje van Franse makelij. Maar nee, een stelletje ambtenaren kregen een harde plasser van Pininfarina, want die ontwerpt ook voor Ferrari Fiat. Die vervolgens een eerstejaars stagiaire een trein heeft laten ontwerpen die eruitziet als een kruising tussen een kruimeldief en een het grootste gedrocht dat de evolutie heeft voortgebracht: een vogelbekdier. Tenslotte laten ze dat uitvoeren door een totaal incompetent bedrijf wat lekker goedkoop heeft ingeschreven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
ARGH!!! Dan kom je op een website en dan staat er: voor meer informatie: blabla email adres bla bla telefoonnummer. En dat je dan een email stuurt met een simpele vraag. Echt geen ingewikkelde die over de mail niet beantwoord kan worden hoor! Gewoon een eenvoudige vraag. En dat ze dan terugmailen: kunt u ons hierover bellen op telefoonnummer bla bla...!!
NEE! Ik stuur een email, omdat ik per email informatie wil! Als ik had willen bellen, had ik dat meteen wel gedaan!! Zet dan geen email adres als optie voor meer informatie neer, als je geen informatie per email wil geven!

Vandaag was voor mij echt het hoogtepunt qua drukte in de trein sinds de aangepaste dienstregeling. Voelde me als een sardientje in een blik, zeker omdat een man besloot met bijna zijn volle gewicht lekker tegen me aan te leunen tussen Leiden en Den Haag HS. Gelukkig heb ik nu een zitplaats maar ik vraag me nu toch af waarom die klootzakken van de NS geen langere treinen kunnen laten rijden als ze toch minder materieel in de Randstad gebruiken i.v.m. de aangepaste dienstregeling. Ik ben het zat!
- cinderella
Ik kom net thuis, om snel even wat om te eten en m'n koffer in te pakken voor een lekker relaxed weekendje weg. Hangt er een groot biljet op de gezamenlijke deur, en een kaartje in de brievenbus: "Tot maandag. Zoals afgesproken komen we maandag tussen 8 en 4 om aan uw energieaansluiting te werken." Met een telefoonnummer eronder dat dus alleen tijdens kantooruren op werkdagen te bereiken is.
Welke afspraak? Ik weet van niks! Behalve dat jullie een paar weken geleden zouden, komen, tenzij het zou vriezen die dag. Maar het vroor, dus besloten jullie alleen de mensen voor de electriciteit langs te sturen, en niemand voor het gas. Dus had ik voor niks beneden m'n berghok opgeruimd. Was toen verdomme de hele dag weggebleven, dan had ik nog naar m'n werk gekund om nuttige dingen te doen, maar dat ging toen wel lastig. Zeker omdat ik de hele dag geen stroom had. Maar nu zijn jullie zelfs te lui om een afspraak te maken. Het is nu te laat om vrij te vragen, stelletje incompetente imbicielen! AAAAAAARGGGHH!!! Ik HAAT Liander. KUTbedrijf!
Morgen naar de sauna, ik geloof dat ik maar 2 massages ga bestellen. En zondag eerder naar huis, want nu moet ik niet alleen nog nakijkwerk afmaken, maar ook nog het huis op orde hebben en regelen welke buren de sleutel hebben. Maar eerst nog proberen of ik de boel niet kan cancellen, want ik HAAT het als vreemden in mijn huis komen terwijl ik er niet ben. Kan ik gelijk ook weer langs de dierenarts voor anti-braakpillen want die beesten waren de vorige keer ook al zo van slag. KUTZOOI!!!
Welke afspraak? Ik weet van niks! Behalve dat jullie een paar weken geleden zouden, komen, tenzij het zou vriezen die dag. Maar het vroor, dus besloten jullie alleen de mensen voor de electriciteit langs te sturen, en niemand voor het gas. Dus had ik voor niks beneden m'n berghok opgeruimd. Was toen verdomme de hele dag weggebleven, dan had ik nog naar m'n werk gekund om nuttige dingen te doen, maar dat ging toen wel lastig. Zeker omdat ik de hele dag geen stroom had. Maar nu zijn jullie zelfs te lui om een afspraak te maken. Het is nu te laat om vrij te vragen, stelletje incompetente imbicielen! AAAAAAARGGGHH!!! Ik HAAT Liander. KUTbedrijf!
Morgen naar de sauna, ik geloof dat ik maar 2 massages ga bestellen. En zondag eerder naar huis, want nu moet ik niet alleen nog nakijkwerk afmaken, maar ook nog het huis op orde hebben en regelen welke buren de sleutel hebben. Maar eerst nog proberen of ik de boel niet kan cancellen, want ik HAAT het als vreemden in mijn huis komen terwijl ik er niet ben. Kan ik gelijk ook weer langs de dierenarts voor anti-braakpillen want die beesten waren de vorige keer ook al zo van slag. KUTZOOI!!!
toen doet er nu niet meer toe
- kitten
Uhm... gewoon niet thuis zijn? Ze bellen maar voor een afspraak. Als je gisteren al was vertrokken voor je weekendje, had je ook van niks geweten.
- cinderella
Onder het mom van : als u niet thuis bent, kunnen we ook niet bij de buren aan de slag, heb ik naar aanleiding van een eerdere afspraak al te horen gekregen dat ik een dikke rekening (met minimaal 4 cijfers) zou krijgen als mijn voordeur dicht blijft. AndereBart durft het wel aan om dit te wagen, maar ik ben er wel bang voor.
ohw vervelend... ik kan ook slecht tegen dat soort dingen... maar goed succes met het vinden van een oplossing... evt een rekening sturen met gemaakte kosten ivm geen afspraak
- tessie
- Contacteer:
Ze kunnen echt niet verwachten dat ze op vrijdagmiddag laten weten dat je maandag thuis moet zijn hoor. Daar kunnen ze je echt geen rekening voor geven. Gewoon maandagochtend bellen en zeggen dat dat veel te kort dag is, en je er dus niet bent. En dat ze het de volgende keer toch echt wat langer vantevoren moeten laten weten.
- skaoot
Wow dat is suf van dat bedrijf ja!
En omg wat ben ik een muts! Stom stom stom, mn bol.com pakketje ligt in Nijmegen, op mijn oude adres. Kut! Ik dacht dat ik dat allang had aangepast en niet goed nagekeken bij bestellen, en ik dacht al, waar blijft het... nou, gevonden. Misschien morgen via Nijmegen naar Almere ofzo. Al wordt dat ook krap en haastwerk. Dinsdag na werk dan.
Of kijken of ik iemand van mn Nijmeegse connecties mn pakketje veilig kan laten stellen. Maar echt, Stom!
En omg wat ben ik een muts! Stom stom stom, mn bol.com pakketje ligt in Nijmegen, op mijn oude adres. Kut! Ik dacht dat ik dat allang had aangepast en niet goed nagekeken bij bestellen, en ik dacht al, waar blijft het... nou, gevonden. Misschien morgen via Nijmegen naar Almere ofzo. Al wordt dat ook krap en haastwerk. Dinsdag na werk dan.
Of kijken of ik iemand van mn Nijmeegse connecties mn pakketje veilig kan laten stellen. Maar echt, Stom!

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
Als ik het vandaag geweten had... Kom 2x pw in nijmegen, waaronder vandaag, maar ja, nu is het vakantie... Duurt nu weer een week.
MILF 

- Daantje
- Contacteer:
Waarom snappen sommige klanten niet dat je ook te dicht bij een winkelverkoopster kan staan. Je aftershave boeit me niet, net als je mondgeur of je lichaamswarmte.
Please respect my personal bubble kthxbai.
Please respect my personal bubble kthxbai.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- cinderella
Mijn probleem heeft zich helaas vanzelf opgelost. Ik zit stevig hoestend op de bank, heb me ziek moeten melden. Ik hoop dat ze echt niet bij mij wat moeten doen, en de herrie mee gaat vallen. Morgen een hopelijk leuke cursus, en woensdag een belangrijke dag op het werk. Ik wil gewoon een paar uur rustig kunnen slapen, en niet wakker worden vanwege een slijmprop in m'n keel (vannacht) of herrie van de energielui.