Ik ga vandaag het contract tekenen!!
En volgend weekend (dus 25-26) ga ik al verhuizen!
Als er nog iemand met klus skillz of een grote auto is die zich geroepen voelt om te helpen, GRAAG
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
@eireann: Leuk, gaaf dat je een tweede rol hebt.
@voleuse: succes met de verhuizing.
@kitten: dus het is toch gelukt om via wsanoniem een valentijnsberichtje te sturen.
@Valentijn: Ik had ook een fantastisch, lief, aardig, mooi, warm, dankbaar kaartje in mijn brievenbus.
I haz a happy! Gisteren echt een geweldige supercoole ervaring gehad dankzij twee superawesome lieve mensen (en minstens even lieve Romanticide) en yay en blij en mijn kont doet zeer!!! En ik heb overal blauwe plekken en ik ben nog steeds whiiiiiiiiiiiiii en misschien hoort dit beter in het space-topic maar 't was zo yay en fijn!!!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ondanks de meh-bui nu toch ook een beetje vrolijk want gisteren bleek maar weer dat Jay echt een hele fijne gemene lieve meneer is waar ik heeeeeel blij mee ben.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Kan 't toch niet laten, 't moet er gewoon uit ... hier een heel erg blije fallenangel Heerlijk weekend gehad met manlief en nu toch wel een beetje moeite om te zitten
Manlief heeft ook toegegeven wat ik al die tijd wel stiekem vermoedde, dat 'ie 't toch wel erg leuk begint te vinden en dat dit wel is een verborgen kant van hem zou kunnen zijn die hij zelf niet kende