Gisteren een beetje rare dag gehad en vandaag zit ik me af te vragen wat ik moet gaan doen.
Normaal ben ik op maandag vrij, maar gisteren werd ik opeens door mijn manager gebeld. Ons kantoor werd ontruimd ivm asbest.

Geen accuut gevaar, omdat er geen deeltjes in de lucht zijn aangetroffen. Maar het pand moeten we verlaten. Ik ben nog maar even snel langs kantoor gegaan om wat spullen op te halen.
Vanaf volgende week hopen ze een ander tijdelijk pand te hebben geregeld. Ik moet het nog zien. gerucht was dat we naar ons vorige kantoor gaan. Alleen zijn we daar 3 jaar geleden weg gegaan omdat het te klein werd en sindsdien is de organisatie alleen maar verder gegroeid. En dat pand staat dus sindsdien al 3 jaar leeg. Sowieso is het een heel gedoe om zo snel ongeveer 300 man personeel te verhuizen...
Deze week is het verplicht thuiswerken. Toch lastig dat ik nog geen thuiswerkaccount heb. Dat gaat wel snel geregeld worden, hopelijk vandaag, maar daar heb ik nu nog niks aan. Daarnaast wil ik helemaal niet thuiswerken. De reden dat ik (als enige in mijn team) geen thuiswerkaccount heb, is juist dat ik dat maar niks vind.
Ik ben ook gelijk uit mijn ritme/structuur/routine. Nou ja, eens kijken wat ik vandaag nog kan doen aan werk. Bah, ik wil gewoon op kantoor zitten en met collega's kletsen ipv alleen thuis achter een pc zitten.