Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Cera

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Cera »

Beterschap, cinderella!
cinderella

Bericht door cinderella »

En het goede nieuws voor vandaag is dat twee hoog niet thuis is. Het gaat dus niet door vandaag, dus nu eerst even lekker slapen.
Keerzijde is dat ik dit gezeik dus nog minstens 1 keer ga krijgen voor ik kan verhuizen.
toen doet er nu niet meer toe
kitten

Bericht door kitten »

Hopelijk geven ze het dan wel bijtijds aan!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

#rant aan

Hoe onbeschoft en arrogant ben je, als je in een volle (maar niet overvolle) trein met een groepje van vier in de stiltecoupé zit, daar lekker hard pratend een gesprek voert, waar je twee (!) keer op aangesproken wordt, en dan gewoon door te praten? Hoe komt het in je op om de tweede keer te reageren dat diegene die daar last van heeft zelf maar een andere plek moet zoeken? Dat doe je toch niet?

#rant uit
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
dbj

Bericht door dbj »

Dat is de hedendaagse mentaliteit en niet alleen in de trein.
Heb wel een idee wat voor types dat geweest zullen zijn, maar dan denk ik gelijk aan NIVEA...
Niet
Invullen
Voor
Een
Ander
Pluu

Bericht door Pluu »

ARRRRG!!!!!!!!

Ik HAAT Digid.

Als ondernemer heb ik dat stomme kloteding dus niet nodig voor mijn belastingaangifte. Maar het UWV heeft nu wel bedacht dat ik mijn jaaropgaaf digitaal moet downloaden, en daarvoor moet in inloggen op de site van het UWV met, jawel, die stomme Digid. In ben dat stomme wachtwoord altijd kwijt, ze stellen er zulke idiote eisen aan dat geen van mijn normale wachtwoorden voldoet, en er is niet gewoon een simpele methode om je wachtwoord op te vragen als je het vergeten bent. Dat is weer zo'n 10-jaren plan met wachtwoord opnieuw opvragen per post, dan krijg je zo'n superlange activeringscode die je eerst tig keer verkeerd overtypt voordat je dan alsnog een wachtwoord moet kiezen. En.. en.. en... dan heb ik weer een wachtwoord en een inlognaam, en dan raak ik dat toch weer kwijt, want ik gebruik het gewoon nooit. Nooit! Als ondernemer kan ik gewoon inloggen via belastingdienst.nl -> inloggen ondernemers, en dan met een heeeeeeeel ander wachtwoord dan mijn DigiD, en dát raak ik nooit kwijt want dat gebruik ik eens in het kwartaal. WAAAAROM kan datzelfde wachtwoord nou niet gewoon in plaats van die stomme DigiD gebruikt worden? Of waarom kunnen ze niet wat minder spastisch doen met het sturen van mijn wachtwoord naar mijn emailadres ipv naar mijn huisadres? Ik bedoel, als iemand anders graag mijn belasting voor me wil betalen hou ik hem of haar niet tegen hoor!!!!!! Het is niet alsof ze met mijn DigiD mijn bankrekening kunnen leegplunderen ofzo.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Seriously, ik ga die shit aanvragen en nu gewoon mijn inlognaam en wachtwoord naar mezelf mailen, screw al hun veiligheidsgezeik. Email heeft tenminste een zoekvak, ik ben het ZO beu om die shit de hele tijd kwijt te zijn NET als ik de moed heb gevonden om aan mijn belastingaangifte te beginnen. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb m'n digid ook naar mezelf gemaild, inclusief wachtwoord.

veeeeeel handiger.

Balen dat je nu niet verder kan!
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Aaaahaaggghhhh! DB komt me altijd van het station halen (wat Heel Erg Tof is!) vandaag moest ie eerst nog ergens langs. Ik bel: ben je er al bijna? -nee, sorry, t is sneller als je vandaag de bus pakt...-

Ok prima, dan loop ik terug naar de andere kant van het station, toch jammer dat ik het niet eerder wist, heeft DB m'n pinpas EN m'n Ov chipkaart nog, en ik geen contant geld...

En nu sta ik buiten te wachten en heb ik het koud... Want ik dacht dat de winter wel al klaar was dus ik kom een sjaal en handschoenen tekort.

Zucht, toch jammer, alle punten los geeft niks, zo alles bij elkaar is het stom!
Boefje

Bericht door Boefje »

Beetje laat, maar je krijgt alsnog een dikke knuffel. :)
Pluu

Bericht door Pluu »

Ook een beetje laat, maar ook van mij alsnog dikke knuf!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Is allemaal goedgekomen hoor :) heb verkleedde mensen gekeken :) En daarna in de auto m'n handen aan DB opgewarmt :)

(en nu pinpas en ovchip weer in eigen zak!)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@Pluu en digid: Je kan er ook voor kiezen om ipv dubbele wachtwoorden een verificatie code via sms op te vragen als je inlogt.
Geniet van de positieve momenten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dan moet je soms ook nog je wachtwoord weten..
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Jah daz heel stom, dan moet je alsnog je wachtwoord weten :shock:

Maar ik heb inmiddels de jaaropgaaf per post gehad, dus DigiD niet meer nodig. Tot de eerstvolgende keer dat ik toch weer een keer iets met dat stomme ding moet doen.. zucht.. ooit zal ik dat wachtwoord wel weer moeten aanvragen. Maar als t nu niet hoeft doe ik het niet nu, want de volgende keer dat ik hem nodig heb ben ik het wachtwoord tóch weer opnieuw kwijt.
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Als je Digi-D een tijdje (ik dacht een jaar) niet gebruikt dan moet je hem zo ie zo opnieuw aanvragen.
Waar een wil is, is een weg
Plaats reactie