We waren bij Crownless & Bryan thuis, en daar waren Bites, tippi en nog-een-WS'er-maar-ik-weet-niet-wie ook. Ik was heeel erg moe, dus ik ging maar met m'n hoofd op een tafel liggen en half slapen, maar toen lag ik bovenop een tekening die tippi net heel trots had gemaakt. Die maakte mij dus wakker en was best wel gepikeerd dat ik op haar tekening lag te slapen, maar toen ik wakker was, was dat weer over. Ze vroeg wel of ik niet beter naar huis kon gaan, maar ik zei dat het zo weer over zou zijn en dat ik dan weer vrolijk was. Toen gingen Bites en tippi naar huis (in zo'n 35 km/u rood gehandicaptenkarretje) en kwamen ze nog even doei knuffelen, en werden tippi en ik allebei ineens heel verdrietig want we moesten een date plannen en dat waren we alweer vergeten en het zou nooit lukken en boohoohoo, maar toen moesten ze toch weg.
Intussen zaten Romanticide, Crownless en Bryan gewoon te gamen en toen ik mee wilde doen, zeiden ze dat dat niet kon, want de vierde Wii-mote was verdwenen en de Xbox was stuk, dus mochten er nog maar drie mensen spelen. Toen ging ik maar in een hoekje slapen, want ze waren toch stom.
Vaaaaaaaage droom!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik droomde dat Sabrina draagmoeder was geworden voor skaoot en Marijke. Ze was bijna aan het bevallen. Ze wilde graag in bad bevallen, maar het was meer een soort grote afwasteil waar ze in zat en ze keek niet gelukkig. Skaoot was al ergens anders, en Marijke ging ook net weg. 'Hey Sabrina' zei ze. 'Ik ben je erg dankbaar en skaoot vast ook, nu ga ik er vandoor, kthxbai!'
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Oh en ik droomde ook dat ik was verhuisd, en mijn vader vroeg naar mijn nieuwe adres. Ik schrok een beetje van die vraag, want ik woonde nu bij Pluu en Guilty in een kast (ik was geloof ik de huishoudslaaf en dan woon je bij de stofzuiger), en die had geen eigen adres
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Het was eerst droog oefenen. Om de stootbewegingengen onder de knie te krijgen. Daarna gezamenlijk met ieder de eigen partner. Maar dan wel allemaal tegelijk en in hetzelfde ritme.
Ik droomde dat phedre in Phee's ook een winkeltje had geopend. Het liep nog niet echt storm, omdat phedre heel de tijd gratis dingen liep uit te delen aan de mensen die ze kende. Toen vroeg ze aan mij of ik niet even seks met fixertje wilde hebben in de winkel. Zij had tenslotte net de cursus voorbinddildo gevolgd en daar zouden vast veel mensen op af komen, en die werden dan geil en dan zouden ze spontaan dingen gaan kopen.
Ik heb een nachtmerrie. Phedre had een verslag over mij op ws gezet, met daarin mijn nick EN echte naam door elkaar. Toen ging ik Eierann bellen om het aan te passen. Maar haar baas nam haar mobiel op. En hij was heel verontwaardigd dat ik haar alweer op het werk belde. Toen voelde ik mij ook nog schuldig dat ik haar problemen op het werk had bezorgd...