Singlesbankje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
dbj

Re: Singlesbankje

Bericht door dbj »

Ben onlangs naar een zogenoemde minimeet gegaan. Dat is feitelijk een gewone speelavond maar dan met een beperkt aantal mensen. En ik bleek de enige single te zijn tussen de stelletjes... Nou, dat werkt natuurlijk niet en het is ook geen goede combi.
Dus ben ik hier weer terug.
Wever

Bericht door Wever »

*ploft ook even neer*

Blegh...relatie met Boefje is er nog wel, maar sinds vorige zomer wel een stuk minder dan de tweewekelijkse afspraak van vroeger (eens per maand, of zo). En nu ik ook olleke niet meer zie voel ik me soms best eenzaam. :cry:
colet

Bericht door colet »

*wankelt op tenen om de lange wever te knuffelen*
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

@fixertje en colet: volgende keer ook gewoon lekker naar het feest komen, ook single subs waren zeer welkom :-) En *knuffff* voor jullie.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, ik denk dat *juist* dit feest heel geschikt was voor singles, omdat je een soort 'speelgarantie' had, in ieder geval voor het M&M deel.
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Naar een level 2? Alleen? Als loslopende sub?

Lijkt me helemaal niets. Ik zou me daar heel oncomfortabel en onzeker bij voelen. Ik zou best eens een level 2 willen doen. Maar echt niet zonder een begeleider, die mij in de gaten houdt en mijn grenzen beschermt. Dat mag best een gelegenheidspartner zijn, maar dan wel iemand die mij een beetje kent.
Laatst gewijzigd door Daantje op 20 feb 2012, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

voorde single subs was er voor begeleider gezorgd hoor:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Yep, we hadden er wel over nagedacht hoor fixertje ,om het ook voor single subs leuk én veilig te maken :-)
Wever

Bericht door Wever »

juffie schreef:Ja, ik denk dat *juist* dit feest heel geschikt was voor singles, omdat je een soort 'speelgarantie' had, in ieder geval voor het M&M deel.
Meh. Nee. Zonder dat level 2 ding zou ik het nog overwogen hebben (heb goeie herinneringen aan die next-veilingmeet), maar ik mis geen spel. Wel die dingen als liefde, warmte, aandacht, knuffels, een "hoe was het op je werk, schat?", dat gevoel van je subje in volledig bezit te hebben ( :twisted: ), tegen elkaar in slaap vallen of zelfs in teamverband onszelf belachelijk maken met guitar hero.

...

Nu ik zo terugdenk lijkt het wel lollig als ik wél had meegedaan. Terwijl links en rechts mensen gepijnigd en gemarteld werden een of ander ongelukkig meisje te dwingen om gelijkwaardig te zijn, lekker tegen me aan te laten liggen en een diepzinnige filosofische discussie te beginnen. :mrgreen:

...maar niet werkelijk.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Eh.. *kijkt even verward*. Dat jij die dingen mist, snap ik... maar.. dat mis je dan toch sowieso op elk feestje? Dat staat los van het feit dat dit feestje voor single subs nog steeds gewoon erg leuk was.... Single subs die wel geinteresseerd zijn in spelen en level 2 dan natuurlijk dus.....
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik snap de reactie van wever ook niet helemaal idd. Ik was ook een single sub op t feest en hoewel ik ook mindere momenten heb gehad die avond, die denk ik vooral aan mijn stemming en stresslevel te wijten waren, heb ik een hele gave avond gehad. Een begeleider waarbij ik me helemaal veilig voelde (logisch... WillemNL was mijn begeleider) en met de Mix and Match kreeg ik een heel heerlijk spel met iemand terwijl WillemNL continu in de buurt was en me overal doorheen trok waar t nodig was. (verslag volgt na goedkeuring)

** edit: natuurlijk kan zo'n begleieder of toegewezen sub het hebben van een eigen sub/Dom niet goed maken, maar je was in ieder geval deze avond niet alleen. Op 'gewone' speelfeestjes ben je dat wel als je er als single sub/Dom heen gaat. Dus... in feite had je hier meer dan op een 'gewoon' speelfeest.

Natuurlijk kan t jouw ding niet zijn, maar ik vind je wel erg stellig in het afkeuren van dit gave feest
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Nimoir

Bericht door Nimoir »

Ik lees die reactie niet als afkeuring van dit feest en vraag mij dan ook af of dat zo was bedoeld?

Wat ik herken zijn de dingen die als gemis worden genoemd en zelf heb ik juist vaak dat ik mij juist op een feest ellendig voel als single (terwijl ik daar verder steeds minder tot veelal geen last van heb) en zit dat niet zozeer in het alleen op een feest zijn, want zou ik een partner hebben die thuis bleef zou dat gevoel van mij op dat moment akelig als single voelen er ook niet zijn.
Maar goed, ik voel mij dan ook eerder eenzaam in groepsverband.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik voel me op feestjes ook vaak wel verloren idd als single, ik snap dat gevoel echt wel, maar juist op dit feest was er een hele goede oplossing bedacht om toch ook singles een kans op een level2 feest te geven door te zorgen dat niemand - die avond- alleen was.
Nimoir

Bericht door Nimoir »

Dat is inderdaad wel heel prettig geregeld.
Wever

Bericht door Wever »

phedre schreef:Natuurlijk kan t jouw ding niet zijn, maar ik vind je wel erg stellig in het afkeuren van dit gave feest
Sorrry, maar dit klopt niet. Ik ben helemaal niet tegen het feest. Integendeel: ik was (en ben) net heel blij met dit soort initiatieven.

Ik hou alleen niet van de impliciete aanname dat single subs (of singles in het algemeen?) alleen op zoek zijn naar spelen.
Plaats reactie