Singlesbankje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Singlesbankje

Bericht door juffie »

Die 'aanname' kwam doordat er expliciet wat afgunstig werd gereageerd op de spelverslagen en de blauwe plekken foto's. Ik heb ook geen blik potentiël relatiemateriaal achter de hand, maar ik las uit de opmerkingen dat er ook een groot verlangen naar spel was. En dát was juist wél op dit feest 'te regelen'.

Oh, en dat men wat afgunstig was, bedoel ik niet negatief, ik begrijp dat volkomen!
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

De reden dat ik ondanks mijn grote verlangen naar sociaal/mensen om me heen/feest in bepaalde sfeer, niet meer ga, is omdat ik merk dat ik mij vaak rotter voel naderhand als het betreffende feest mij oplevert.
Het zien spelen van de mensen om je heen, maar ook als je niet bij een spel kijkt, dan nog hangen ze naderhand lekker bij elkaar.
Heel logisch, heel begrijpelijk, maar ...ook benijdenswaardig.
Dat gevoel van benijden kan ik niet uitschakelen.
Ik vraag zelfs hoe 'het boven ging' omdat ik nu eenmaal van nature wel oprecht geïnteresseerd ben. Ik hoop dan vaak dat het groene jaloerse monstertje buiten beeld blijft.

Ik schaar mij aan Wevers zijde hierin. Ik waardeer deze initiatieven en ook dat er rekening wordt gehouden met de single mens.
En ook hierbij geldt dat ik onwijs verlang, maar geen mens ben voor een los spel. Dat heb ik nu, mede op aanraden van anderen, diverse keren geprobeerd en dat is, met alle respect, niet mijn ding.
Soms zou ik willen dat het dat was :(

Hmm...ik wilde, omdat er momenteel al veel in mijn persoonlijke leven opsekop staat, niet in de :| stemming raken..... Zelf heb ik namelijk het hele concept liefde in mijn leven, al de prullebak in gekieperd.
Op mijn boodschappenlijstje staan geraniums. Vanmiddag ga ik twee grote bakken kopen en een kistje met geraniums.

Misschien moet ik dan ook een grote makkelijke virtuele stoel in het singlestopic zetten, gewoon als eigen plek. Al vind ik knuffelen wel lekker....en beetje duwen tegen de breinaalden van fixertje "sorry :hypocrite: per ongeluk".
kitten

Bericht door kitten »

Maar als je opgeeft en thuis blijft, zal het altijd benijdenswaardig blijven natuurlijk...
Boefje

Bericht door Boefje »

Is het dan geen idee om met zijn allen een singlesmeet te organiseren? De BDSM variant van de speeddate ofzo? Handig om het dan breder te trekken dan WS want anders kent iedereen alle gegadigden al, maar goed. Ik gooi maar een balletje op.
kitten

Bericht door kitten »

Lijkt me ideaal voor Phee's! :) Ik heb wel eens zo'n initiatief gezien in de tijd dat ik nog D-loos was, maar dat was alleen voor mono's. Oh, en ik ben een keer in het Fetish Café op een singles meeting geweest, dat was leuk, maar weinig zoekende singles in de toch al niet grote groep aanwezigen. Maar die ene singles-meeting vond ik wel heel leuk! je kunt dan veel meer flirten dan op een gewone meeting met voornamelijk stelletjes.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

BIj deze dan:)

31 maart SinglesPhee'st! bij Phee's!:)
van 20.00 - 03.00 uur
Bijdrage in de kosten: 20 euro per persoon all in.
Aanmelden via phedresstek@gmail.com

ik moet t nog ff verder uitwerken en zo, maar ga er in loop van de dag/morgen meer mee doen!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Cool! :D
skaoot

Bericht door skaoot »

Welke definitie van single wordt gehanteerd is ook zoiets... Ik heb wel een D/s maar zie mezelf toch ook als single. Maar vrij tevreden daarmee.
En lijkt laatste tijd alsof het vooral een soort van single troostbankje is. Zijn er nu echt zo weinig mensen die het single zijn ok vinden?
En relatiegewijs ben ik nu alweer 3 jaar single. En heb ook een hele tijd alleen los spel gehad. Maar iedereen is anders, ieder zijn ding, en damn ik ben wel uitgetypt op foon nu.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik vind het single zijn bij tijd en wijle helemaal hartstikke ok:) maar bij soms ook gewoon ff niet. En soms vind in het vanilla single zijn vervelender dan het bdsm single zijn, en soms is het juist helemaal andersom. T is maar net hoe een en ander verloopt en wat er allemaal op mijn pad komt.

Ik mis een aantal dingen heel erg als single.. zowel vanilla als bdsm,.. maar of invulling daarvan opweegt tegen de nadelen.... soms weet ik zeker van wel, en soms weet ik zeker van niet:) Niets veranderlijker als een mens en zeker niets veranderlijker als mijn stemming:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Nimoir

Bericht door Nimoir »

Boefje schreef:Handig om het dan breder te trekken dan WS want anders kent iedereen alle gegadigden al
Kent iedereen hier elkaar?
phedre schreef:BIj deze dan:)
31 maart SinglesPhee'st! bij Phee's!:)
Wellicht handig om te vermelden waar (plaats) dat is... of valt dat onder het nog verder uitwerken? ;)
(ja, hier spreekt de vreemdeling onder alle WS bekenden) :P

Wat betreft de vraag van skaoot:
na ook mijn zeer ontevreden periodes te hebben gehad, ben ik nu al een tijdje tevreden met mijn single zijn. Ik sta zeker open voor een relatie, maar niet voor de beperkingen ervan. Een relatie waarin je elkaar stimuleert en support en totaal niet beperkt of wat dan ook voor de ander wil bepalen.. ja, lijkt me aangenaam. En veel vind ik met z'n tweeen leuker, maar ik koester de vrijheid van het single zijn ver boven een relatie die bepaald wordt door restricties.

Enig nadeel is dat ik als single in groepsverband niet of nauwelijks prettig functioneer; ik ben van nature al niet zo'n groepsmens, maar veelal ben ik wanneer ik een relatie heb daarmee wat sociaal vaardiger.
Nimoir

Bericht door Nimoir »

Ik zie net in de agenda waar (maar kon bovenstaand bericht niet meer aanpassen)
Boefje

Bericht door Boefje »

Nimoir schreef:
Boefje schreef:Handig om het dan breder te trekken dan WS want anders kent iedereen alle gegadigden al
Kent iedereen hier elkaar?
Het scheelt weinig :mrgreen:
Zo leuk zijn we namelijk :static:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Nog eventjes inhaken op de discussie:

Op zich is single zijn niet zo'n probleem. Geen rekening hoeven houden met een ander, lekker doen en laten wat je wilt is makkelijk. Ik heb in mijn leefsituatie ook niet voorzien snel weer een relatie te gaan hebben. Dat neemt niet weg dat ik zeker wel eenzaam ben en de zekerheid van iemand om tegen aan te kruipen mis. Knuffelen kan ik met veel mensen. Ik weet dat als de nood echt hoog is dat ik vanavond nog bij iemand voor een warme knuffel terecht kan. Maar de vanzelfsprekendheid mist, dat veilige gevoel dat er iemand voor je is. Dat je niet een boel moeite moet doen en dat je niet bang hoeft te zijn dat je een invasie van iemands persoonlijke levenssfeer bent.

Wat betreft dat level 2 feest: Ik ben inderdaad wat afgunstig en jaloers in mijn reacties. Ik wil ook graag wel spelen en en sta ook open voor wat ik noem "one night spanks". Maar bij een level twee gebeuren zou ik toch wel een vaste basis willen. Iemand die ik ken en vertrouw met mijn grenzen. Dat is iets persoonlijks, ik heb begrepen dat de organisatie van D's United er aardig moeite voor gedaan heeft om het ook voor single subs leuk te maken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

skaoot schreef:Zijn er nu echt zo weinig mensen die het single zijn ok vinden?
Ik vind het single zijn oke, maar post niet in dit draadje omdat ik niet goed weet wat te possten over het single zijn?
okkitron

Bericht door okkitron »

Ik begin de laatste tijd steeds meer lol te krijgen met de feestjes! Ik ben dan wel single, ik ben in ieder geval niet alleen :)

*group hug moment*
Plaats reactie