vluggertjes
vluggertjes
Beste mensen, door drukte en kinderen lukt het ons al enkele weken niet om een echte sessie neer te zetten. Zelfs een goed gesprek is er dit weekeinde bij in geschoten. Vanavond zien we elkaar eventjes, dan slapen en morgen weer vroeg op.
Wat ik vooral mis in zulke tijden is het gevoel van verbinding dat ontstaat tijdens en na het spel en het gevoel van in contact staan met het nu.
Ik zit nu dus te stinnen op "vluggertjes ", kleine, maar doeltrefende dingen om te doen.
Ik heb al gelezen dat er meer mensen hier op het forum in een vergelijkbare situatie zitten.
Wie heeft er tips?
Groet
Wat ik vooral mis in zulke tijden is het gevoel van verbinding dat ontstaat tijdens en na het spel en het gevoel van in contact staan met het nu.
Ik zit nu dus te stinnen op "vluggertjes ", kleine, maar doeltrefende dingen om te doen.
Ik heb al gelezen dat er meer mensen hier op het forum in een vergelijkbare situatie zitten.
Wie heeft er tips?
Groet
Re: vluggertjes
Eh. Ik begrijp je vraag niet. Je wilt "vluggertjes" die je hetzelfde gevoel van verbinding geven? Die je in contact brengen met het hier en nu? Afgezien van het feit dat ik niet begrijp wat je daar dan precies mee bedoelt, betwijfel ik of een ander daar invulling voor je aan kan geven. Ik kan me in ieder geval niet identificeren met de gevoelens die jij omschrijft. Daarvoor zijn ze te vaag/te kort omschreven. Dus kan ik ook geen tips geven. Oftewel: ik denk dat je jouw vraag uitgebreider moet formuleren voor iemand een tip kan geven.
Ik denk dat hun een druk leventje hebben met allerlei "verplichtingen" waardoor ze (te?) weinig tijd hebben voor zichzelf. En hoe ze dan tòch aan BDSM kunnen doen in de weinige vrije tijd die over gebleven is.
Dat is wat ik lees...
Dat is wat ik lees...
Ja...dat lees ik er ook wel in.
Maar ik weet niet of het kan. Ik bedoel: even kort aan de haren trekken, aan je voeten laten zitten of tepelklemmetjes kunnen op zich wel kleine, doeltreffende dingen zijn...als je de tijd kan nemen ervan te genieten. Als je op die momenten angstig bent omdat de kinderen elk moment kunnen binnenkomen, of dat je niet langer dan vijf minuten kan blijven zitten want dan moet je naar vereniging zus of zo...dan heeft het korte spel gewoon geen toegevoegde waarde (mogelijk wekt het zelfs eerder frustratie op dan dat het iets helpt).
Maar ik weet niet of het kan. Ik bedoel: even kort aan de haren trekken, aan je voeten laten zitten of tepelklemmetjes kunnen op zich wel kleine, doeltreffende dingen zijn...als je de tijd kan nemen ervan te genieten. Als je op die momenten angstig bent omdat de kinderen elk moment kunnen binnenkomen, of dat je niet langer dan vijf minuten kan blijven zitten want dan moet je naar vereniging zus of zo...dan heeft het korte spel gewoon geen toegevoegde waarde (mogelijk wekt het zelfs eerder frustratie op dan dat het iets helpt).
Een vluggertje op het gebied van seks kan ik me voorstellen en is erg leuk op z'n tijd. Voor BDSM moet je volgens mij meer tijd uittrekken. Dan maar minder nachtrust?
- phedre
- Contacteer:
ook binnen bdsm zijn vluggertjes wel mogelijk hoor. Mij even bij mn haren pakken en mn hoofd flink achterover trekken, doet genoeg om me mijn plek te laten weten. Een verbale correctie of op bepaalde toon aanspreken doet ook wonderen daarin. Natuurlijk, voor een echt spel is geen tijd, dat lukt niet echt met vluggertjes, maar even voelen wie wie ook al weer is en waar wiens plek is, is wel degelijk mogelijk.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Eens, maar als een volledg spel dan lang op zich laat wachten, kan het ook frustratie geven, wat Wever al zei.
Ik ben met beide eens. Soms is iets kleins heel tof om toch iets te voelen. Maar als het nooit tot een volledig spel leidt, dan is er ook wel frustratie. Is volgens mij met seks ook zo hoor: enkel vluggertjes zou het hem ook niet doen voor mij.
Wat voor mij werkt is: even in mijn nek gegrepen worden, soms haren trekken, korte spanking met knuffel erna.
Wat enkel werkt op mijn initiatief: met mijn hoofd op zijn schoot even klein mogen voelen. Dit werkt niet als hij het zou bepalen, maar dat doet hij ook nooit.
Wat voor mij werkt is: even in mijn nek gegrepen worden, soms haren trekken, korte spanking met knuffel erna.
Wat enkel werkt op mijn initiatief: met mijn hoofd op zijn schoot even klein mogen voelen. Dit werkt niet als hij het zou bepalen, maar dat doet hij ook nooit.
Het probleem is deze: er had hier ook kunnen staan dat er geen tijd was voor uitgebreid koken met daaronder de vraag:
"wat zal ik vanavond eens eten?"
Ik vind dat te vaag. Om een zinnig antwoord te geven zou ik willen weten:
Wat lust iemand, wat niet?
Worden er nog boodschappen gedaan of moet je het doen met wat in huis is? En wat heb je dan in huis?
Hoeveel tijd heb je wél? Tijd voor het bereiden van een kleine maaltijd of zelfs dat niet eens?
Kant-en-klaarmaaltijd dan maar? Maar is er een magnetron, oven of alleen fornuis?
Afhalen?
Te veel opties.
Dus... dusman
Ik kan hier heus een tip opperen: vraag je Meesteres lief om een paar kleurplaten en een lolly en je bent binnen een kwartier tevreden. Maar als jij zelf een dominante vent bent die niets heeft met ageplay heb je hier geen klap aan en was het zonde van mijn energie. Snap je het probleem?
"wat zal ik vanavond eens eten?"
Ik vind dat te vaag. Om een zinnig antwoord te geven zou ik willen weten:
Wat lust iemand, wat niet?
Worden er nog boodschappen gedaan of moet je het doen met wat in huis is? En wat heb je dan in huis?
Hoeveel tijd heb je wél? Tijd voor het bereiden van een kleine maaltijd of zelfs dat niet eens?
Kant-en-klaarmaaltijd dan maar? Maar is er een magnetron, oven of alleen fornuis?
Afhalen?
Te veel opties.
Dus... dusman
Ik kan hier heus een tip opperen: vraag je Meesteres lief om een paar kleurplaten en een lolly en je bent binnen een kwartier tevreden. Maar als jij zelf een dominante vent bent die niets heeft met ageplay heb je hier geen klap aan en was het zonde van mijn energie. Snap je het probleem?
- Voleuse
Hier is al een topic over: http://wanderingspirits.nl/forum/viewto ... =10&t=3354" onclick="window.open(this.href);return false;
(En toen had Boefje wel suggesties
)
(En toen had Boefje wel suggesties

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Boefje bedanktEffe klein aan zijn voetjes zitten.
Een paar rukken aan mijn haar.
Een hand in mijn gezicht (niet slaan, alleen de kracht van zijn hand voelen) of zelfs een beetje breathplay.
Me op mijn knieën zetten terwijl hij in de keuken staat te koken.
Een kledingopdracht (waarna ik bijv. als klein meisje door het huis huppel). Kost hem geen tijd
Een masturbatie-opdracht.
Knijpers. Is ook zo gebeurd.
Als ook billenkoek.

Een beetje spelen, doet verlangen naar meer, lees ik en is bij ons ook het geval. Masturbatie opdracht is wel wat mee te doen in korte tijd en ook tot een "eind" te breiën

Verder is het contact zelf, zoals masseren en hoofd in de schoot, op de grond zitten, bij ons ook al ter sprake gekomen. Je doet dan niet echt iets, maar het voelt goed en bevestigd de band.