Langzaam tekenen of lage pijngrens?

Gesloten
Jezebel

Langzaam tekenen of lage pijngrens?

Bericht door Jezebel »

Zo, weer eens een vraag van mij.

Ik vind van mezelf dat ik langzaam teken. Ook bij 'gewone' blauwe plekken moet ik me echt hard stoten voor er iets blauwigs te zien is, en ik heb nog nooit gehad dat ik ineens een blauwe plek had waarvan ik geen idee had hoe die daar gekomen was.
Aan de andere kant krijg ik van een spel wel marks. Niet veel, niet makkelijk, niet groot, maar wel onmiskenbaar marks. En zeker als ik dan sommige verhalen lees (directe aanleiding is juffie's verslag van het afgelopen feest) vraag ik me af of ik nou langzaam teken of dat ik gewoon een watje ben:P

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, ben bezig aan mn eerste (en hopelijk enige) relatie, waarin we samen bdsm ontdekken. Ik heb ook nog nooit anderen zien spelen, dus ik heb geen idee wat voor dingen anderen doen enzo. Misschien kunnen jullie daar iets over zeggen?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
JerryM

Re: Langzaam tekenen of lage pijngrens?

Bericht door JerryM »

Juffie krijgt ook helemaal niet snel marks hoor. Ik heb haar echt hard en lang geslagen, nadat ze al de hele avond opgewarmd was met verschillende floggers en mijn handen...

Dus die blauwe plekken op haar billen (waar ze nu nog steeds last van heeft :static: ) zijn best wel een uitzondering. De marks van de singletail waren de volgende dag al weer weg.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik teken ook nauwelijks en mijn pijngrens is toch echt meestal wel hoog. Wel heb ik gemerkt dat ik sneller blauwe plekken krijg als ik goed warm ben. De enige keren dat ik ook blauwe plekken heb gehad na een spel waren nadat ik vlak daarvoor gedoucht had en een andere keer toen we met folie gespeeld hebben.
Sommige mensen kleuren nou eenmal sneller als anderen, dat heb ik zo langzamerhand maar geaccepteerd.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Maak het niet lastiger voor je dan het hoeft. Geniet van jullie spel, zoals het gaat. Laat Hem niet op lichaamsdelen slaan, die voor iedereen / sportsituaties zichtbaar zijn. En mocht je eens wel tekenen, let dan even op waar dat van komt en of die tekening wenselijk is.

En het gaat m.i. ook om het gevoel / pijnprikkeling die de actie achterlaat op de huid/het lichaam.
Geniet van de positieve momenten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik geloof niet dat het iets met pijngrens te maken heeft. Ik teken bij elk spel wel, en nou heb ik niet echt het idee dat ik een super hoge pijngrens heb (ook niet laag, maar er zitten hier mensen die veel meer doen dan ik en minder tekenen)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Toen ik net een relatie kreeg met Guardian tekende ik heel snel en heel makkelijk. Tegenwoordig is het meer uitzondering dan normaal, helaas.
Soms denk ik wel eens dat het ligt aan mijn pijngrens. Het wel het gevoel dat die lager is geworden.

Ik weet wel dat iedereen anders reageert en dat de een van een klein tikje al een blauwe plek heeft en de ander moet je bij wijze van spreken bijna doodslaan voordat er ook maar een rood plekje te zien is.
Waar een wil is, is een weg
Wever

Bericht door Wever »

De een tekent sneller dan de ander. Om twee willekeurig los staande spellen te vergelijken:

-bij de een had ik echt wel doorgeslagen (mocht ook, gezien ze wel wat gewoon was). Heb nadien nauwelijks of geen plekken gezien.
-bij de ander...ik zal niet zeggen dat ik me inhield, maar het was toch minder hard (er was alleszins geen slagmateriaal gesneuveld). Maar dat eindigde toen wel met serieus blauwe plekken.

Olleke kleurde ook nauwelijks, hoewel ik soms bepaald niet lief voor d'r was. Boefje, daarentegen, krijgt soms automatisch blauwe plekken (ik wijs regelmatig op een nieuw plekje en vraag dan of die van D-D is of 'ie vanzelf ontstaan is).

Ik heb een beetje de indruk dat mannen minder snel en lang kleuren, maar dat weet ik absoluut niet zeker (ik hoor mannen er eigenlijk nooit over praten).
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Bij mij ligt het heel erg aan de soort pijn. Ik kan behoorlijk gecaned worden en dan is er de volgende dag niks te zien. Bij bepaalde zwepen, zoals singletails is dat ook zo. Terwijl als het pijn is waar veel gewicht achter zit, zoals een zware flogger of afgelopen weekend een spanking waar ook echt wel kracht in gegooid wordt, dan word ik blijkbaar wel blauw. En dit keer niet zo'n beetje ook.
Boefje

Bericht door Boefje »

Wever schreef:Boefje, daarentegen, krijgt soms automatisch blauwe plekken
Maar dat gebeurt alleen in mijn benen en armen. Mijn kont kleurt veel moeilijker :mrgreen:
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Ergo conclusio: Het is per persoon verschillend, waarbij het ook nog afhangt van het slagwerktuig en de plaats op het lichaam?

Okee, ik weet genoeg :clown: Dank jullie wel allemaal, ik denk dat ik maar gewoon eens op een feest moet komen kijken, misschien kan ik er dan voor mezelf wijs uit worden :mrgreen:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gesloten